Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hebberige teckel
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Aantal honden: 2
Hebberige teckel
Laszlo is heel hebberig op spulletjes, is dat een teckelding of gewoon zijn eigenste karaktertje? Hij is mijn eerste teckel dus geen idee. Hij heeft het ook met aandacht, ik kan niemand even een knuffel geven of hij wringt zich er tussen met zijn lange neus. nou vind ik het op zich allemaal geen probleem hoor maar vraag me wel af of dat er gewoon een beetje in zit of dat hij gewoon een kinderachtige hebbert is

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Re: Hebberige teckel
Ik denk een eigen karacter en extra versterkt omdat het een teckel is vermoed ik
- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Tedje heeft geen lange neus, maar wurmt zich ook overal voor. Teun eet heel beheerst, Tedje schrokt. En als zij haar bak op heeft (ze krijgt véél meer dan Teun) dan weet ze niet hoe snel ze naar de bak van Teun moet. En die laat dat gewoon gaanLieffie2024 schreef: β08 sep 2024 17:28 Laszlo is heel hebberig op spulletjes, is dat een teckelding of gewoon zijn eigenste karaktertje? Hij is mijn eerste teckel dus geen idee. Hij heeft het ook met aandacht, ik kan niemand even een knuffel geven of hij wringt zich er tussen met zijn lange neus. nou vind ik het op zich allemaal geen probleem hoor maar vraag me wel af of dat er gewoon een beetje in zit of dat hij gewoon een kinderachtige hebbert is![]()

Komt vast allemaal goed, het zijn nog maar babies.
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

-
- Actief
Nee, hij is een jaar dus baby-af
Het is ook geen probleem hoor zit nul agressie bij. Ik vraag me het gewoon af omdat ik graag alles wil weten altijd

- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Oh haha, sorry ben in de war met je pup. Als de rest van je roedel er geen problemen mee heeft, zou ik het ze lekker onderling laten uitzoeken.Lieffie2024 schreef: β08 sep 2024 17:39 Nee, hij is een jaar dus baby-afHet is ook geen probleem hoor zit nul agressie bij. Ik vraag me het gewoon af omdat ik graag alles wil weten altijd
![]()
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Het is volgens mij gewoon eigen karakter en niet speciaal teckel.
Heb een paar teckels gehad dus ik denk dat ik het wel zo mag zeggen
Heb een paar teckels gehad dus ik denk dat ik het wel zo mag zeggen

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik denk ook dat het karakter is. Ik herken het niet in elk geval. Ze zijn hier wel erg op eten gericht, ik heb dus alles tot de prullenbakken aan toe teckelproof moeten maken. Maar nog laten ze me af en toe verbaasd staan hoe slim ze zijn 

-
- Actief
Aha, thanx! Is gewoon neef Herbert dus

-
- Actief
Ja, met eten wel herkenbaar ja. Ik vind dat heel makkelijk qua training enzo

- alm@
- moderator
Buiten reageren ze amper op 'hier', nou vooruit 1 reageert. Maar roep ik snoep dan staan ze in een nanoseconde voor meLieffie2024 schreef: β08 sep 2024 19:34 Ja, met eten wel herkenbaar ja. Ik vind dat heel makkelijk qua training enzo![]()

- ranetje
- Zeer actief
alm@ schreef: β08 sep 2024 22:30Buiten reageren ze amper op 'hier', nou vooruit 1 reageert. Maar roep ik snoep dan staan ze in een nanoseconde voor meLieffie2024 schreef: β08 sep 2024 19:34 Ja, met eten wel herkenbaar ja. Ik vind dat heel makkelijk qua training enzo![]()
![]()

Snoep is het nieuwe HIER

-
- Actief
Zoiets ja, mijn nood-hier komen is dan ook "wie wil er een kluifje" gelukkig verstaan hongaren dat niet, die zien alleen een tweetal in formatie als 1 omdraaien en naar vrouwtje sprinten. Ik kan hier de schijn dus nog ophouden waar je in nederland natuurlijk afgaat als een gieter 

- ranetje
- Zeer actief
Lieffie2024 schreef: β10 sep 2024 09:19 Zoiets ja, mijn nood-hier komen is dan ook "wie wil er een kluifje" gelukkig verstaan hongaren dat niet, die zien alleen een tweetal in formatie als 1 omdraaien en naar vrouwtje sprinten. Ik kan hier de schijn dus nog ophouden waar je in nederland natuurlijk afgaat als een gieter![]()

Ik kwam hier ooit een mevrouw tegen die ging jodelen als ze haar honden moest roepen.
Dat werkte veel beter dan "hier"
Ook niemand die "koekie" riep, maar die was minder succesvol

- alm@
- moderator
Als mijn teckels gillen naar de postbode zeg ik zachtjes: nou, zo verdient niemand een snoepje. Het is dan meteen stil en de bende snelt acuut naar de snoepjespotranetje schreef: β10 sep 2024 11:50Lieffie2024 schreef: β10 sep 2024 09:19 Zoiets ja, mijn nood-hier komen is dan ook "wie wil er een kluifje" gelukkig verstaan hongaren dat niet, die zien alleen een tweetal in formatie als 1 omdraaien en naar vrouwtje sprinten. Ik kan hier de schijn dus nog ophouden waar je in nederland natuurlijk afgaat als een gieter![]()
![]()
Ik kwam hier ooit een mevrouw tegen die ging jodelen als ze haar honden moest roepen.
Ook niemand die "koekie" riep, maar die was minder succesvol![]()

- ranetje
- Zeer actief
alm@ schreef: β10 sep 2024 12:38Als mijn teckels gillen naar de postbode zeg ik zachtjes: nou, zo verdient niemand een snoepje. Het is dan meteen stil en de bende snelt acuut naar de snoepjespotranetje schreef: β10 sep 2024 11:50Lieffie2024 schreef: β10 sep 2024 09:19 Zoiets ja, mijn nood-hier komen is dan ook "wie wil er een kluifje" gelukkig verstaan hongaren dat niet, die zien alleen een tweetal in formatie als 1 omdraaien en naar vrouwtje sprinten. Ik kan hier de schijn dus nog ophouden waar je in nederland natuurlijk afgaat als een gieter![]()
![]()
Ook niemand die "koekie" riep, maar die was minder succesvol![]()
Het blijft een apart ras die teckels
![]()

-
- Actief
Haha hoe dan ook, je zei wΓ©l snoepje
Ik heb verder echt nul te klagen over Laszlo hoor, hij is een ontzettend makkelijk, lief en vrolijk hondje met een heel fijn en mensgericht karakter
Hij wil alleen gewoon altijd overal de eerste mee zijn maar ach als dat alles is

WΓ©l heeft hij een poosje terug mijn tuinman in zijn enkel gehapt, als die gewoon aan het werk is in de tuin doet hij biet hoor maar nu stapte hij naar binnen en dat mocht dus niet. TM moest er gelukkig om lachen en zei " goeie hond, hij past goed op je". Wel een verademing hoor zo'n nuchtere hongaarse reactie. Niks geen paniek of politie, welnee, gewoon brave hond

Ik heb verder echt nul te klagen over Laszlo hoor, hij is een ontzettend makkelijk, lief en vrolijk hondje met een heel fijn en mensgericht karakter
Hij wil alleen gewoon altijd overal de eerste mee zijn maar ach als dat alles is
WΓ©l heeft hij een poosje terug mijn tuinman in zijn enkel gehapt, als die gewoon aan het werk is in de tuin doet hij biet hoor maar nu stapte hij naar binnen en dat mocht dus niet. TM moest er gelukkig om lachen en zei " goeie hond, hij past goed op je". Wel een verademing hoor zo'n nuchtere hongaarse reactie. Niks geen paniek of politie, welnee, gewoon brave hond