Even een vraagje wat jullie in deze situatie zouden doen.
Ongeveer zo een jaar geleden een Boomertje overgenomen die inmiddels nu zes jaar oud is.
Door ziekte ben ik uiteindelijk in de ziektewet ter recht gekomen en bij de voedselbank dat terzijde maar wel belangrijk even als informatie hierbij.
Ik ben een tijdje geleden overgestapt van half nat half droog naar volledig droog voer.
Dit ging eerst met wat moeite maar uiteindelijk ging dit perfect.
Ik heb toen een keer brokken gekregen van de voedselbank deze wou hij absoluut niet.
Daarna gemengd met de gewone brokken en wat lauw water om het wat zachter te maken en dan at hij het wel (met moeite).
Uiteindelijk toch maar de brokken van de voedselbank recent weggegooid en de gewone brokken uit de winkel te geven die hij altijd krijgt. En sinds gisteravond weigerd die (tenzij ik er dus wat lekkers bij gooi of iets van natvoer) deze brokken te eten.

Beste nu om de brokken gewoon te laten staan tot hij vanzelf gaat eten? Met zijn tanden is niks mis koekjes enzo eet hij wel gewoon die krijgt hij nu ook niet omdat ik een beetje het gevoel hebt dat hij er een klein beetje gebruik van maakt nu.
Enige ervaringen hiermee?
Groetjes,
Justin