Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waterblazer

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

sternentänzerin
Zeer actief
Aantal honden: 1

Waterblazer

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

Nu ik dan eindelijk ook zo een gouden Goudlokje heb die zwemt en de trimster niet meer aan huis hoeft te komen moet ik toch echt op zoek naar een eigen waterblazer. (Thessa blies ik dan zelf uit terwijl ze Freddy aan het wassen was, dat is soms wel erg prettig voor de oma)

PawR komt je overal tegen. Worden tegen de hoofdprijs verkocht op marktplaats zie ik, soms zelf duurder dan de nieuwprijs.
Maar ik kom vrij weinig informatie over andere merken tegen. Recensies spreken elkaar soms tegen.

Wie heeft aan actueel advies over een fijne, betrouwbare en liefst traploos instelbare waterblazer?
...; We will never surrender Winston Churchill
Marion.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 2

Re: Waterblazer

Ongelezen bericht door Marion. »

sternentänzerin schreef: 06 sep 2024 18:16 Nu ik dan eindelijk ook zo een gouden Goudlokje heb die zwemt en de trimster niet meer aan huis hoeft te komen moet ik toch echt op zoek naar een eigen waterblazer. (Thessa blies ik dan zelf uit terwijl ze Freddy aan het wassen was, dat is soms wel erg prettig voor de oma)

PawR komt je overal tegen. Worden tegen de hoofdprijs verkocht op marktplaats zie ik, soms zelf duurder dan de nieuwprijs.
Maar ik kom vrij weinig informatie over andere merken tegen. Recensies spreken elkaar soms tegen.

Wie heeft aan actueel advies over een fijne, betrouwbare en liefst traploos instelbare waterblazer?
Nee, heb ik niet. Maar ik heb wel een splinternieuwe (ergens in de garage in een doos) liggen die ik je gratis kan opsturen. Ooit gekocht, maar ik ben er gewoon te laks voor en echt nog nooit uit de doos gehaald. Dus ik heb geen idee of hij fijn, betrouwbaar of traploos instelbaar is :mrgreen:
Maar je krijgt hem wel gratis in huis.
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Marion. schreef: 06 sep 2024 21:43
sternentänzerin schreef: 06 sep 2024 18:16 Nu ik dan eindelijk ook zo een gouden Goudlokje heb die zwemt en de trimster niet meer aan huis hoeft te komen moet ik toch echt op zoek naar een eigen waterblazer. (Thessa blies ik dan zelf uit terwijl ze Freddy aan het wassen was, dat is soms wel erg prettig voor de oma)

Nee, heb ik niet. Maar ik heb wel een splinternieuwe (ergens in de garage in een doos) liggen die ik je gratis kan opsturen. Ooit gekocht, maar ik ben er gewoon te laks voor en echt nog nooit uit de doos gehaald. Dus ik heb geen idee of hij fijn, betrouwbaar of traploos instelbaar is :mrgreen:
Ik vertel dit net heel enthousiast, krijgt mijn man opeens rode koontjes.
Die had stiekem met de trimster overlegd toen hij gisteren op pad was en er eentje besteld als verrassing. :O:

Maar jouw aanbod blijft heel lief! :lief:
Marion.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Marion. »

sternentänzerin schreef: 06 sep 2024 22:08
Marion. schreef: 06 sep 2024 21:43

Ik vertel dit net heel enthousiast, krijgt mijn man opeens rode koontjes.
Die had stiekem met de trimster overlegd toen hij gisteren op pad was en er eentje besteld als verrassing. :O:

Maar jouw aanbod blijft heel lief! :lief:
Nah, wat schattig! En wat jammer dat zijn verrassing op deze manier al uitkomt. Maar fijn joh :ok:
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Marion. schreef: 07 sep 2024 00:36 Nah, wat schattig! En wat jammer dat zijn verrassing op deze manier al uitkomt. Maar fijn joh :ok:
Vond het zo lief.
Normaal denkt hij liever wat langer over zulke zaken na, maar hij had wel door dat ik hier wel echt snel werk van zou maken.

Volgende week komt hij binnen. Ben al benieuwd en plekje in de schuur is al voorbereid zodat ik hem vanuit daar ook direct kan gebruiken als er terug komen.
sternentänzerin
Zeer actief

Yes hij is er!
Een witte, yeah :cheer:

De honden vinden hem wel nog een beetje spannend maar dat gaat wel goedkomen. Er zaten meteen lekkere snacks in de doos dus uitpakken was een feestje.

Thessa stond heerlijk mee te kriebelen toen ik haar buik langzaam blies. Je merkt echt dat ze ouder is, het zand van zondagochtend zat er nog wel in. Nu op twee plekken al lekker schoon geblazen. Morgen weer verder met wennen.
Sassy
moderator
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Sassy »

Heel lief van Marion!

En super dat je er een als verrassing hebt van je man.

Ik zou het me met onze bende hier niet meer zonder kunnen voorstellen.
Niet alleen drogen na het wassen, maar idd ook los haar, zand, noem het maar op.
Geniet ervan :)
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Sassy schreef: 11 sep 2024 06:46 Heel lief van Marion!

En super dat je er een als verrassing hebt van je man.

Ik zou het me met onze bende hier niet meer zonder kunnen voorstellen.
Niet alleen drogen na het wassen, maar idd ook los haar, zand, noem het maar op.
Geniet ervan :)
Ja, vond het echt superlief.

Ik kan me voorstellen dat je niet meer zonder kunt ja. Was vanmorgen echt zo droog, zandvrij en weer mee naar binnen.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”