Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Ik zoek een hond
- Aantal honden: 0
Voorstellen
Hallo, mijn naam is Ineke. Enkele maanden geleden is mijn hond gestorven. Ze was bijna 15 jaar. Ik merk nu dat ik wel graag weer een hond wil. Misschien een pup. Maar waar vind ik een goede pup? Ik denk aan een niet zo grote hond, ongeveer tot 10 kilo. Ik weet dat er een lijst is met broodfokkers en onbetrouwbare kennels, maar ik weet niet of die lijst ook klopt. Misschien kan ik hier meer informatie vinden, voordat ik een keuze maak.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Voorstellen
welkom hier 

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Re: Voorstellen
Welkom hier!
Ik ken geen lijst van broodfokkers, maar ik denk wel dat je ze herkent als je er bent. Afspraak moeten maken, groot terrein, pinapparaat hebben...
Lees anders dit topic even door. Toevallig kende ik wel de naam die de kennel in Huissen had, maar mijn zusje en moeder (want die zitten niet in die wereld) helemaal niet. En die zagen een prachtig huis, soort landgoed, keurig verzorgde moederhond met pupjes, en een pinapparaat. En superschattige pupjes met hun vader èn moeder er bij.
Het is absoluut mogelijk dat vader en moederhond bij elkaar wonen hoor, maar meestal is dat niet zo. En een pupje dezelfde dag mee kunnen krijgen is ook een grote alarmbel.
Ik ken geen lijst van broodfokkers, maar ik denk wel dat je ze herkent als je er bent. Afspraak moeten maken, groot terrein, pinapparaat hebben...
Lees anders dit topic even door. Toevallig kende ik wel de naam die de kennel in Huissen had, maar mijn zusje en moeder (want die zitten niet in die wereld) helemaal niet. En die zagen een prachtig huis, soort landgoed, keurig verzorgde moederhond met pupjes, en een pinapparaat. En superschattige pupjes met hun vader èn moeder er bij.
Het is absoluut mogelijk dat vader en moederhond bij elkaar wonen hoor, maar meestal is dat niet zo. En een pupje dezelfde dag mee kunnen krijgen is ook een grote alarmbel.
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted