Lang(er) weg: Bob is héél blij
Dus?
Wie zegt dat honden geen tijd kennen?

Moderator: moderatorteam
Blij dat je lang weg bent........?EvavT schreef:Als ik kort weg ben: geen punt voor Bob
Dus?
Wie zegt dat honden geen tijd kennen?:
:V :V :VBaily schreef:Blij dat je lang weg bent........?EvavT schreef:Als ik kort weg ben: geen punt voor Bob
Dus?
Baily schreef:Blij dat je lang weg bent........?EvavT schreef:Als ik kort weg ben: geen punt voor Bob
Dus?
Zal er toch aan liggen dat je handeling net iets anders is als je weet dat je langer weg blijft.EvavT schreef:Als ik kort weg ben: geen punt voor Bob
Dus?
Ik bedoel of je hond blij is als je langer weg bent.............EvavT schreef:Baily schreef:Blij dat je lang weg bent........?EvavT schreef:Als ik kort weg ben: geen punt voor Bob
Dus?
Nee, ik vind het sneu als ie alleen moet blijven....
hier ookmassam schreef:idemMaartje-Sho schreef:Volgens mij kennen honden geen tijd.
Als ik weg ga, al is het 5 minuten of 5 uur, Sho reageert net zo enthousiast.
Ik denk dat hij geen tijd kent.
:p:Baily schreef:Ik bedoel of je hond blij is als je langer weg bent.............EvavT schreef:Baily schreef:Blij dat je lang weg bent........?EvavT schreef:Als ik kort weg ben: geen punt voor Bob
Dus?
Nee, ik vind het sneu als ie alleen moet blijven....
zo staat het er namelijk..............
Inge O schreef:wat ik gek vind, is dat ook baasjes die vinden dat een hond helemaal geen tijdsbesef heeft, er wél in meegaan dat je alleen-zijn moet opbouwen qua tijdsduur...
8O 8O
.
Dat is hun biologische ik krijg eten klok.Wendy! schreef:Ik heb gisteren gemerkt dat die van mij wel degelijk besef van tijd hebben.
Ben gisteravond weggeweest en kwam om 0.30 thuis. Ze waren bijna in paniek...
Ze weten dat volgens mij zo goed, omdat de tijd kwam dat ze normaal eten krijgen, en ik was er niet...geen eten dus...
Zoals Vonya reageerde toen ik thuis kwam, heeft die echt gedacht dat ik nooit meer zou komen....
Nee hoor je hebt ook een wandelklok , denk ik daarom wandelen we ook nooit op dezelfde tijdenInge O schreef:en die biologische klok werkt alleen voor eten volgens jou?billy schreef:Dat is hun biologische ik krijg eten klok.Wendy! schreef:Ik heb gisteren gemerkt dat die van mij wel degelijk besef van tijd hebben.
Ze weten dat volgens mij zo goed, omdat de tijd kwam dat ze normaal eten krijgen, en ik was er niet...geen eten dus...
Zoals Vonya reageerde toen ik thuis kwam, heeft die echt gedacht dat ik nooit meer zou komen....![]()
Daarom krijgen ze hier nooit op dezelfde tijd eten.![]()
Groetjes Els
Ze waren natuurlijk in paniek omdat ze dachten 'shit daar gaat ons eten' :p:Wendy! schreef:Ik heb gisteren gemerkt dat die van mij wel degelijk besef van tijd hebben.
Zoals Vonya reageerde toen ik thuis kwam, heeft die echt gedacht dat ik nooit meer zou komen....