Ken je dit boek? Ik heb het zelf niet, maar staat wel op mijn verlanglijstje. (is er iemand die het heeft en er wel van af wil??

Hier wordt o.a. op ingespeeld met producten als Hokamix, een kruidenmix, en Missing Links.
Groetjes,
Ignit.
Moderator: moderatorteam
Je kunt peulvruchten en zaden ook weken en/of kiemen! Hierbij worden de antinutritionele componenten ook geinactiveerd.mechelaar_fan schreef: Een milde hittebehandeling kan de voedingswaarde van een plantaardige eiwitbron tot op zekere hoogte verbeteren. Sommige plantaardige voedingsmiddelen bevatten antinutritionele componenten zoals trypsine- en chymotrypsine-inhibitoren en lectines in peulvruchten en oliehoudende zaden die interfereren met de eiwitvertering in de mens. Dankzij de thermische inactivatie van deze antinutritionele componenten verhoogt de voedingswaarde van de plantaardige producten beduidend (6).
Ik denk dat je een stukje kraakbeen hebt gezien. Dat kan zowiezo geen kwaad.qyan schreef:als er echt bot in smuldier zit kan het geen kwaadjidde schreef:Ik zag bij smuldier vlees dat er ook stukjes bot inzit. Neem aan dat het geen kwaad kan?![]()
in bibi, carnibest en duck zit ook gemalen kippenbot.
is meestal zo klein gemalen dat er weinig kan gebeuren.