Jody en Charley sjeesen erop af om te begroeten, in de trant van; hé hallo, gezellig... ga je mee rennen! Staarten op propellorsnelhuid.

Begint die mevrouw te gillen; ze is bang, ze wil dat niet!
Hondje rende idd weg voor ze, maar ja ook dat doen meer honden, komt altijd goed. Moet ze mijn honden maar weghappen of snauwen (het hondje bedoel ik dan hé), dan gaan mijn honden echt wel weg, zoals het dan ook hoort.
Enfin vrouw staat nog steeds te gillen, maar nu ook te schreeuwen tegen Jody en Charley; Stop, kom hier, laat dat etc.
Ik zeg nog mevrouw ze doen niets, ze willen spelen ofzo.
Nee, wil ze niet, jij moet je honden aanlijnen
PARDON!!!!
Mevrouw als u altijd zo uw hond bij u roept leert ze nooit wat het is om een andere hond weg te snauwen en happen.
Ondertussen roep ik toch Jody en Charley, die gewoon komen, wil ze ook nog aan Charley zitten. Ik was bang dat ze hem wou..... (vul maar in) dus schreeuw ik in mijn angst: ALS JE NIET MET JE TENGELS VAN MIJN HOND AFBLIJFT!
ik wou hem alleen maar aaien
AFBLIJVEN, leer eerst maar omgaan met je eigen hond.
Echt... ik stond te koken van woede. Wat een dom mens, arme hond. Leert nooit hoe het is om een andere hond te begroeten of weg te jagen, dus blijft ze levenlang dit probleem houden.
Sommige mensen zou het verboden moeten worden om honden te hebben. Of een verplichte hondencursus moeten volgen.