Mol, je weet het weer raak te zeggen. Toen we vanavond aan het wandelen waren, en ze zo ontzettend begonnen te vechten, hebben ze echt wel op hun lazer gehad hoor. Niet van mij, maar van mijn man. En die kan daar ook behoorlijk nijdig van worden. Neem maar van mij aan dat de honden echt wel ontzag voor hem hebben.v.d Lupinehof schreef:ik vind het eigelijk de makkelijkste weg kiezen omdat je 2 teven hebt die elkaar in de haren vliegen ,en om het ff zo te zeggen niet mans genoeg bent om ze uit elkaar te trappen.
jij ben toch gvd de baas kom op zeg jij bepaalt wat er gebeurt en waneer ,en als ze een keer knokken moet je zo verschrikkelijk de les lezen dat ze het lef niet meer hebben om naar elkaar te grommen ,zop zou ik het doen
mol
Maar ze (vooral eigenlijk Senna op Amar) hebben het op elkaar gemunt. Het ene moment liggen ze zusterlijk naast elkaar op de bank, het andere moment vliegen ze elkaar in de haren.
Als we de een aanhalen, houden we de andere al angstvallig in de gaten. We weten gewoon dat ze dan op elkaar loeren. En dan krijgen ze ook een beste brul hoor, als ze ruzie dreigen te krijgen.
Nee, het is echt niet de makkelijkste weg. Senna is ons echt heel erg lief, dus we doen het niet om maar van haar af te zijn.
Maar je brengt me wel heel erg aan het twijfelen.......