Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voorstellen en een vraagje
Moderator: moderatorteam
- nancy en chica
- geregistreerd lid
voorstellen en een vraagje
hallo wij zijn nancy en chica.
chica is een golden retrever teefje en is nu twee jaar oud. ze vind het heerlijk om achter een bal aan te rennen, waar ze dan vervolgens bovenop gaat zitten omdat ze geen zin heeft om hem terug te brengen.ook vind ze het heerlijk om met andere honden te spelen.
nu heb ik gelijk een vraagje chica is de afgelopen twee jaar meerdere keren door dezelfde hond aangevallen, maar ze deed nooit wat terug. chica was ook al die tijd erg onderdanig naar andere honden. nu is zij een maand geleden voor de derde keer loops geweest en sinds die tijd is ze erg dominant naar andere honden toe. ze loopt eerst voorzichtig op ze af met de staart tussende poten en snuffelt even en vervolgens laat ze haar tanden zien en blaft ze waarschuwend naar ze. vanmiddag kwamen we de hond weer tegen die haar al meerdere keren had aangevallen , dit werd een vechtpartij , ik moest haar van die andere hond aftrekken. nu wilde ik graag weten of dit dominante gedrag komt omdat ze net loops is geweest en van tijdelijke aart is en hoe ik het beste met dit gedrag kan omgaan
ik hoop dat iemand me kan helpen want ik zit hier best mee.
groetjes nancy en een poot van chica[/i]
chica is een golden retrever teefje en is nu twee jaar oud. ze vind het heerlijk om achter een bal aan te rennen, waar ze dan vervolgens bovenop gaat zitten omdat ze geen zin heeft om hem terug te brengen.ook vind ze het heerlijk om met andere honden te spelen.
nu heb ik gelijk een vraagje chica is de afgelopen twee jaar meerdere keren door dezelfde hond aangevallen, maar ze deed nooit wat terug. chica was ook al die tijd erg onderdanig naar andere honden. nu is zij een maand geleden voor de derde keer loops geweest en sinds die tijd is ze erg dominant naar andere honden toe. ze loopt eerst voorzichtig op ze af met de staart tussende poten en snuffelt even en vervolgens laat ze haar tanden zien en blaft ze waarschuwend naar ze. vanmiddag kwamen we de hond weer tegen die haar al meerdere keren had aangevallen , dit werd een vechtpartij , ik moest haar van die andere hond aftrekken. nu wilde ik graag weten of dit dominante gedrag komt omdat ze net loops is geweest en van tijdelijke aart is en hoe ik het beste met dit gedrag kan omgaan
ik hoop dat iemand me kan helpen want ik zit hier best mee.
groetjes nancy en een poot van chica[/i]
-
chrico
- Zeer actief
- plop
- Zeer actief
-
marron
- Actief
groetjes Van Marron de labjes en Flup
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- nancy en chica
- geregistreerd lid
hoi bedankt voor je reactie. die hond loopt inderdaad steeds los en ze pakken hem nu wel steeds vast als ze chica zien, maar helaas zijn ze soms te laat. ik ben aan de ene kant wel blij dat ze die hond nu eindelijk eens op zijn plaats heeft gewezen, ik hoop alleen niet dat ze dat ook tegen andere honden gaat doen.
- alma
- Zeer actief
-
marron
- Actief
-
marron
- Actief
- nancy en chica
- geregistreerd lid
-
marron
- Actief
:V jij hebt een hele normale hond, mijn labje Marron was ook zo, ik heb haar helaas moeten laten steriliseren vanwegen vreselijke schijn zwangerschappen, maar daar worden teefjes iets agressiever van, dat was voor haar een fijne bijkomstigheid dus, die sterilisatie, jouw hondje doet het nu uit zichzelf en je hoeft niet bang te zijn dat ze dat naar andere honden gaat doen mits!!! je haar gewoon lekker ontspannen laat lopen, en niet!!!!bij elke hond die je ziet haar aanlijnd
dat is fout en dan zul je haar aanvallen alleen maar bevestigen, dus los is leuk :p: maar aan de riem ook, beloon haar vooral als ze aan de riem zit, en je loopt langs iemand met een andere hond, en ze doet niets
Zomaar zeggen OOOOOOOOOOOhhhhhhhhhh wat braaf en een knuffel, dit helpt om het trauma van dat bijtgrage kreng eraf te krijgen
maar dat gaat je lukken hoor want jij hebt een heel normaal hondje
niets mis mee, dit laatste advies is gewoon om jouw hondje van het bijtgraag traumaatje af te helpen