Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HELP!!! B&B hebben gevochten!
Moderator: moderatorteam
- Snorko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriers
- Aantal honden: 3
is het bij een combinatie van grote hond/kleine hond niet verstandiger om als eerste de grote hond te nemen en als die volwassen is het kleinere ras,zodat ie van het begin af aan de ranglagere is en vanwege zijn afmeting ook blijft?
wij hebben nu een RhodesianRidgeback(teef) en willen daar in de toekomst een DwergSchnauzer(teef) bij nemen en hebben om die reden besloten de grote hond als eerste in huis te halen.
wij hebben nu een RhodesianRidgeback(teef) en willen daar in de toekomst een DwergSchnauzer(teef) bij nemen en hebben om die reden besloten de grote hond als eerste in huis te halen.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Afmeting zegt niet zoveel over een plek in de rangorde. 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
Anna*
He Esther, ik wil je nog even zeggen dat ik het zo erg voor je vindt. Ik weet wat je allemaal hebt gedaan en nog steeds doet om Bella goed op te voeden en hoeveel liefde en energie je in haar hebt gestoken. Dit is echt een nachtmerrie! Helaas kan ik niet veel aan de voorgaande reacties toevoegen, maar een goede (met dit soort situaties ervaren) gedragstherapeute zal zeker helpen, al is het alleen maar dat een eventuele beslissing tot herplaatsing makkelijker te dragen is als je er uitgebreid met een buitenstaander over hebt gesproken.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
ja als het een reu is noten omdaraaien ,nou mooi niet he heb bij een bullterier en een wokkel van gemaakt en nog door gaan ,toen heb ik hem maar een spetter op ze kanis gegeven toen liet tie losWil de hond schreef:Twee vingers schijnt nóg beter te werken.Hutsje schreef:Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.little-wolf schreef:hoe spuit je water in een flapoor?
wat ook schijnd te helpen is de staart omdraaien. hoever weet ik niet.
maar dan schijnen ze hun everwicht te verliezen.
mol
- Hutsje
- Zeer actief
:p: :p: :p: :p: :p: :p: :p: :p: :p: :p: :p: :p:Wil de hond schreef:Twee vingers schijnt nóg beter te werken.Hutsje schreef:Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.little-wolf schreef:hoe spuit je water in een flapoor?
Dan steek ik nog liever de breakstick er in

-
linlin
niet bij een mormel in een intense woedebui. dat weet ikHutsje schreef:Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.little-wolf schreef:hoe spuit je water in een flapoor?
- Hutsje
- Zeer actief
Proest!!! Dan toch maar die breakstick???linlin schreef:niet bij een mormel in een intense woedebui. dat weet ikHutsje schreef:Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.little-wolf schreef:hoe spuit je water in een flapoor?
maar dan schijnen ze hun everwicht te verliezen.dus bij zo'n joekel al helemaal niet.

- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
Rob*
- Zeer actief
Ja dat werkt echt goed hoor?Tegenwoordig als ik boos word in de auto en ik krijg de onweerstaanbare ddrang om zo'n mafketel zijn kippenek om te draaien, dan steek ik gelijk..... 8O .....2 vingers in mijn gat en kan vervolgens heerlijk opgelucht rondrijden.little-wolf schreef:8OHutsje schreef:Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.little-wolf schreef:hoe spuit je water in een flapoor?
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
:V :V :VAngel-eyes schreef:Ja dat werkt echt goed hoor?Tegenwoordig als ik boos word in de auto en ik krijg de onweerstaanbare ddrang om zo'n mafketel zijn kippenek om te draaien, dan steek ik gelijk..... 8O .....2 vingers in mijn gat en kan vervolgens heerlijk opgelucht rondrijden.little-wolf schreef:8OHutsje schreef:Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.little-wolf schreef:hoe spuit je water in een flapoor?
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Mmm, ik hield het altijd bij water in mijn oor middels een injectiespuit maar dan moet je de nattigheid altijd zo uitleggenAngel-eyes schreef:Ja dat werkt echt goed hoor?Tegenwoordig als ik boos word in de auto en ik krijg de onweerstaanbare ddrang om zo'n mafketel zijn kippenek om te draaien, dan steek ik gelijk..... 8O .....2 vingers in mijn gat en kan vervolgens heerlijk opgelucht rondrijden.

-
Rob*
- Zeer actief
Tsja moet je gewoon uitleggen dat je opgewonden standje tegenkwam en die zijn tong niet thuis kon houden!bram en thijs schreef:Mmm, ik hield het altijd bij water in mijn oor middels een injectiespuit maar dan moet je de nattigheid altijd zo uitleggenAngel-eyes schreef:Ja dat werkt echt goed hoor?Tegenwoordig als ik boos word in de auto en ik krijg de onweerstaanbare ddrang om zo'n mafketel zijn kippenek om te draaien, dan steek ik gelijk..... 8O .....2 vingers in mijn gat en kan vervolgens heerlijk opgelucht rondrijden.![]()
![]()
-
Neeltje
Tot mijn grote spijt moet ik mol deze keer ook gelijk geven.little-wolf schreef:mol maakt geen grapje. en hij heeft gelijk.Boelie schreef:Mol, het gaat nu niet om de kruising....v.d Lupinehof schreef:leuke kruising heb je is ook een hele goeie voor dit soot dingen
mol
Ik kom hier met een vraag over een serieus probleem... is het dan echt nodig om dan grapjes hierover te gaan maken?
Ik weet ook wel dat als het er echt op aankomt Boelie geen partij is voor Bella, vanwege pit en formaat....
Maar ik heb niet kunnen overzien dat dit zou gebeuren, het is een hele tijd goed gegaan...
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
:p: :p: WHAHAHAHAHAHAHA. :p:Angel-eyes schreef:Ja dat werkt echt goed hoor?Tegenwoordig als ik boos word in de auto en ik krijg de onweerstaanbare ddrang om zo'n mafketel zijn kippenek om te draaien, dan steek ik gelijk..... 8O .....2 vingers in mijn gat en kan vervolgens heerlijk opgelucht rondrijden.Hutsje schreef:Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.
Robbie Two-Fingers,
the coolest guy in town.
- Arjanne
- Actief
8O Hoe komen jullie aan al die "wijsheden"?v.d Lupinehof schreef:ja als het een reu is noten omdaraaien ,nou mooi niet he heb bij een bullterier en een wokkel van gemaakt en nog door gaan ,toen heb ik hem maar een spetter op ze kanis gegeven toen liet tie losWil de hond schreef:Twee vingers schijnt nóg beter te werken.Hutsje schreef:Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.little-wolf schreef:hoe spuit je water in een flapoor?
mol
- Mol
- Zeer actief
tja ik weet niet hoelang jij al in de honden zit maar ik ga al een aardig tijdje meeArjanne schreef:8O Hoe komen jullie aan al die "wijsheden"?v.d Lupinehof schreef:ja als het een reu is noten omdaraaien ,nou mooi niet he heb bij een bullterier en een wokkel van gemaakt en nog door gaan ,toen heb ik hem maar een spetter op ze kanis gegeven toen liet tie losWil de hond schreef:Twee vingers schijnt nóg beter te werken.Hutsje schreef: Een vinger in de anus steken schijnt ook te helpen.
mol
mol
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
-
Rob*
- Zeer actief
Ja sorry hoor beste Mol, ik kan me vaak best in je commentaar vindenv.d Lupinehof schreef:tja ik weet niet hoelang jij al in de honden zit maar ik ga al een aardig tijdje meeArjanne schreef:8O Hoe komen jullie aan al die "wijsheden"?v.d Lupinehof schreef:ja als het een reu is noten omdaraaien ,nou mooi niet he heb bij een bullterier en een wokkel van gemaakt en nog door gaan ,toen heb ik hem maar een spetter op ze kanis gegeven toen liet tie losWil de hond schreef: Twee vingers schijnt nóg beter te werken.
mol![]()
mol
-
moderatorteam
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Oo, het was jullie dus ook al opgevallen..Moderatorteam schreef:Off-topic berichten zijn verwijderd
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Yndra
- Actief
Die voorstelling wil ik zeker niet geven. In dit geval bedoel ik het als ik een logee of oppas heb, dan gebruik ik inderdaad wel mijn positie om het harmonieus in huis te laten verlopen. Bij mijn eigen honden onderling gaat dat allemaal vanzelf.Eline* schreef:Dat is niet jouw verdienste hoor. Of je moet teven hebben die elkaar absoluut niet liggen en jij met jouw dominante rol gevechten voorkomen en dus je teven apart hebben zitten als je even weg bent..dan mag je zeggen dat jij bepaalt wat er gebeurd. Niet als je twee teven hebt die het gewoon met elkaar kunnen vinden.Yndra schreef: Hier in huis wordt nooit gevochten, ook omdat ik bepaal wat er gebeurt.
Dat geeft zo gauw een verkeerde voorstelling van zaken..alsof de baas verkeerd zit als teven elkaar aanvliegen.

- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Het eerste wat me opviel was dat beide honden bij jou in bed slapen. Hier zou ik eerst wat aan doen. Je moet er voor zorgen dat de rangorde duidelijk wordt en dat jij aan het hoofd staat. Maak een keuze tussen welke hond je gaat steunen. De bulldog heeft niet door dat ze veel kleiner en minder sterk is en zal dus ook niet makkelijk haar positie opgeven. Daarnaast ben jij misschien ook niet sterk genoeg om overwicht op de kruising te krijgen. Het beste zou het zijn als de bulldog haar positie op wil geven, anders zie ik weinig mogelijkheden. Het uit laten vechten bij teven en ook nog bij teven met zo'n groot verschil qua lengte en kracht is natuurlijk geen optie. De bulldog zal uiteindelijk altijd het onderspit delven. En hoe sterker de kruising wordt hoe moeilijker het is om ze uit elkaar te halen. En bedenk wel dat als ze op een gegeven moment zo aan het vechten zijn ze niet meer zien wie ze bijten. En op het moment dat jij je ertussen mengt breng je jezelf ook in gevaar.
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Verstandig! Erg verdrietig, maar wel gewoon verstandig.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Tamara/Bayko
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Makkelijk praten vanuit je luie stoel. Ze heeft mag ik aannemen haar stinkende best gedaan en naar eigen eer en geweten gedaan wat het beste was. Ik weet er te weinig van om er iets van te zeggen.Tamara/Bayko schreef:Had ze zich dat niet al wat eerder kunnen bedenken? Dit topic is van mei! Als ik merk dat het tussen twee teven absoluut niet gaat dan ga ik niet nog een half jaar zo doorsukkelen, hoe moeilijk dat ook is.Eline* schreef:Verstandig! Erg verdrietig, maar wel gewoon verstandig.
Het enige wat ik weet is dat het hufterig is om achteraf mensen dingen te verwijten op de momenten dat ze steun gebruiken kunnen en kwetsbaar zijn.
Je mag er best wat van vinden, maar niet nu.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Tamara/Bayko
Ze zal zeker haar best hebben gedaan en ik vind het ook erg triest, ik word er alleen beetje moe van dat mensen zich zoiets niet realiseren VOORDAT ze de hond in huis halen. Ik hoop dat Bella een goed thuis vind, ik weet dat een paar geweldige mensen zich daar in ieder geval enorm voor inzetten. Voor Esther is het kl*te, maar voor Bella en Boelie wel het beste.Eline* schreef:Makkelijk praten vanuit je luie stoel. Ze heeft mag ik aannemen haar stinkende best gedaan en naar eigen eer en geweten gedaan wat het beste was. Ik weet er te weinig van om er iets van te zeggen.Tamara/Bayko schreef:Had ze zich dat niet al wat eerder kunnen bedenken? Dit topic is van mei! Als ik merk dat het tussen twee teven absoluut niet gaat dan ga ik niet nog een half jaar zo doorsukkelen, hoe moeilijk dat ook is.Eline* schreef:Verstandig! Erg verdrietig, maar wel gewoon verstandig.
Het enige wat ik weet is dat het hufterig is om achteraf mensen dingen te verwijten op de momenten dat ze steun gebruiken kunnen en kwetsbaar zijn.
Je mag er best wat van vinden, maar niet nu.
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Even hoor..Jij hebt toch ook twee teven? 
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki