Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Piepen/heen en weer lopen in de auto
Moderator: moderatorteam
- Irma
- geregistreerd lid
Piepen/heen en weer lopen in de auto
Hallo allemaal,
Toen Mica nog pup was piepte hij helemaal niet, maar ineens is dit er toch ingeslopen. Een tijd hebben we een "gewone" auto gehad en daar stond hij dan op de achterbank en het piepen verging je. Na een tijd een station, nu dus verder van ons af maar het piepen blijft.
Als je de motor start dan begint het al, hij weet denk ik meestal (denkt hij) dat we leuke dingen gaan doen. Op de heenweg piept hij maar op de terugweg juist weer niet (een enkele keer wel). Als mijn vriend erbij is piept hij zelfs erger.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar wie weet "de gouden tip" Hij piept nu al bijna 3 jaar en het is om moedeloos van te worden.
Irma
Toen Mica nog pup was piepte hij helemaal niet, maar ineens is dit er toch ingeslopen. Een tijd hebben we een "gewone" auto gehad en daar stond hij dan op de achterbank en het piepen verging je. Na een tijd een station, nu dus verder van ons af maar het piepen blijft.
Als je de motor start dan begint het al, hij weet denk ik meestal (denkt hij) dat we leuke dingen gaan doen. Op de heenweg piept hij maar op de terugweg juist weer niet (een enkele keer wel). Als mijn vriend erbij is piept hij zelfs erger.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar wie weet "de gouden tip" Hij piept nu al bijna 3 jaar en het is om moedeloos van te worden.
Irma
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Danco doet het al 8 jaar, altijd op de heenweg ergens naartoe.
Marouck begon het ook te doen, en ook te blaffen.
Ik heb nu achterin de auto een bench staan, en sinds ze daarin zit in de auto is het weer afgelopen. Doek eroverheen zodat ze mij ook niet kan zien, opgelost

Ik heb nu achterin de auto een bench staan, en sinds ze daarin zit in de auto is het weer afgelopen. Doek eroverheen zodat ze mij ook niet kan zien, opgelost

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Ivan gilt in de auto. Horen en zien vergaat jeInge schreef:Danco doet het al 8 jaar, altijd op de heenweg ergens naartoe.![]()

-
- Actief
- mystic bull's dino
- Vaste gebruiker
Onze 2 labradors zijn ook zo, zodra ze in de auto zitten, beginnen ze met janken en blaffen. Ze stoppen pas als we op de plaats van bestemming zijn.
We hebben een honderek in de auto maar die heeft voor hen geen nut, ze wringen net zo hard tot de ene op de achterbank zit.
Ik heb ook nog 2 amerikaanse bulldoggen, die zijn gelukkig zo niet.
Die gaan gewoon zitten, en als t te lang duurt gaan ze liggen en slapen.
Die geven geen kik. pfffffff
We hebben een honderek in de auto maar die heeft voor hen geen nut, ze wringen net zo hard tot de ene op de achterbank zit.
Ik heb ook nog 2 amerikaanse bulldoggen, die zijn gelukkig zo niet.
Die gaan gewoon zitten, en als t te lang duurt gaan ze liggen en slapen.
Die geven geen kik. pfffffff
groetjes Maaike, Dino & Djeksen, Timon en Pumba

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Pfff.....dan heb ik dus gewoon mazzel gehad met deze oplossing.astrid schreef:Ivan gilt in de auto. Horen en zien vergaat jeInge schreef:Danco doet het al 8 jaar, altijd op de heenweg ergens naartoe.![]()
Ik heb nu achterin de auto een bench staan, en sinds ze daarin zit in de auto is het weer afgelopen. Doek eroverheen zodat ze mij ook niet kan zien, opgelostOok een poosje een reiskennel geprobeerd. En echt een flinke poos. Ging ie nog harder van gillen want hij zag niks. De enige manier om hem enigzins kalm te houden is op de voorstoel met het raam een stukje open, niet ideaal ik weet het, maar anders kan hij nooit meer mee.
Marouck heeft overigens het eerste jaar nooit geblaft in de auto, het is begonnen vanaf het moment dat ze voor het eerst loops was geweest.
Groetjes Inge

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Ivan ook vanaf ongeveer een jaar. Ik heb hem ook een poos achter elkaar meegenomen naar dingen die niet leuk zijn zoals Dierenarts, gewoon boodschappen doen, zomaar een rondje rijden zonder uitstappen. Noem maar op. Niks helpt, hij blijft gillen. Ik heb het maar geaccepteerd.Inge schreef:Pfff.....dan heb ik dus gewoon mazzel gehad met deze oplossing.astrid schreef:Ivan gilt in de auto. Horen en zien vergaat jeInge schreef:Danco doet het al 8 jaar, altijd op de heenweg ergens naartoe.![]()
Ik heb nu achterin de auto een bench staan, en sinds ze daarin zit in de auto is het weer afgelopen. Doek eroverheen zodat ze mij ook niet kan zien, opgelostOok een poosje een reiskennel geprobeerd. En echt een flinke poos. Ging ie nog harder van gillen want hij zag niks. De enige manier om hem enigzins kalm te houden is op de voorstoel met het raam een stukje open, niet ideaal ik weet het, maar anders kan hij nooit meer mee.
Marouck heeft overigens het eerste jaar nooit geblaft in de auto, het is begonnen vanaf het moment dat ze voor het eerst loops was geweest.