Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Maar even spelen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

jidde

Maar even spelen

Ongelezen bericht door jidde »

Als Nanni een lekker kereltje ziet, gaat ze piepen en janken. ze zit meestal aan de riem. Als je haar loslaat, rent ze er vrolijk heen, gooit poten op de rug, oren naar achter en springt een keer vrolijk door haar poten. Ze doet dat meestal 1x en gaat dan weer haar eigen gang.

Hebben meerdere honden dat? En weet iemand waarom ze elkaar alleen begroeten en dan niet meer spelen??

Nanni kwam vandaag haar grote (oude)liefde tegen, Joep de labrador. Hij is de dominanste van mijn vroegere loopgroep, nanni was daarna de ranghogere. Joep loopt los en loopt op Nanni af. Nanni al piepen dus mijn ma laat haar los. Zodra ze los zit, maakt ze 1 aanstalte om te spelen en gaat vervolgens der eigen gang... Mag ze eindelijk lekker los spelen, doet ze het niet meer :mrgreen:
Dit heeft Nanni bij alle reuen, ze vindt ze leuk, maar speelt er nooit echt mee zodra ze los is
Zoie
Zeer actief

Re: Maar even spelen

Ongelezen bericht door Zoie »

jidde schreef:Als Nanni een lekker kereltje ziet, gaat ze piepen en janken. ze zit meestal aan de riem. Als je haar loslaat, rent ze er vrolijk heen, gooit poten op de rug, oren naar achter en springt een keer vrolijk door haar poten. Ze doet dat meestal 1x en gaat dan weer haar eigen gang.

Hebben meerdere honden dat? En weet iemand waarom ze elkaar alleen begroeten en dan niet meer spelen??

Nanni kwam vandaag haar grote (oude)liefde tegen, Joep de labrador. Hij is de dominanste van mijn vroegere loopgroep, nanni was daarna de ranghogere. Joep loopt los en loopt op Nanni af. Nanni al piepen dus mijn ma laat haar los. Zodra ze los zit, maakt ze 1 aanstalte om te spelen en gaat vervolgens der eigen gang... Mag ze eindelijk lekker los spelen, doet ze het niet meer :mrgreen:
Dit heeft Nanni bij alle reuen, ze vindt ze leuk, maar speelt er nooit echt mee zodra ze los is
Poot op de rug , speelbuiging maken en wegwezen doet Zoe ook bij reuen die ze leukt vindt . Tot een half jaar geleden kon ze dan ook wel echt gaan spelen , en dat ging dan ook gepaard met piepen en janken , maar dat kan niet meer vanwege haar atrose . Een reu die meer wil wordt dan dus weggeblaft . Doet Nanni dat ook ? Ik vind het altijd heel bizar : eerst uitdagen om te spelen en dan sikkeneurig worden .
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Zo is Nanni inderdaad ook :mrgreen: Worden ze TE opdringerig, worden de reuen weggesnauwd ;)
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Floor loopt altijd heel gezellig op andere honden af maar spelen doet ze nooit. Of nee trouwens, wel met honden die dominanter zijn dan zij zelf :roll:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
annemie
Zeer actief

Ongelezen bericht door annemie »

Mijn hond doet dat ook, eventjes spelen en dan wil hij verder wandelen. Er zijn maar een paar honden waar hij echt lang mee wil spelen.
groetjes!Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”