ben hier ook beland,
het is nooit weg om de horizon te verbreden natuurlijk
ik heet dus Patricia en heb drie staff. bullterriers,
twee reuen, Macho en Rhino en een teefje, Angel,
Moderator: moderatorteam
hoi patricia.forevertyson1 schreef:Hoi allemaal,
ben hier ook beland,
het is nooit weg om de horizon te verbreden natuurlijk![]()
ik heet dus Patricia en heb drie staff. bullterriers,
twee reuen, Macho en Rhino en een teefje, Angel,
hahahah maar dan wel een overloper van hier naar daarmassam schreef:en jij maar denken dat je hiet anoniem kon spammen!!!bianca.sbt schreef:allemaal overlopers![]()
hahahaha welkom hier hoor![]()
ji bent de grootste overloper! van wie was het stafforum ook alweer?![]()
:

Ze volgens ons gewoon Biancbianca.sbt schreef:hahahah maar dan wel een overloper van hier naar daarmassam schreef:en jij maar denken dat je hiet anoniem kon spammen!!!bianca.sbt schreef:allemaal overlopers![]()
:
dus net andersom
![]()
kom hier al zoo lang, was nog het gele forum toen dat net op zijn einde liep en ik net internet had.. toen bestond er nog geen staffordforum
![]()
en ookal kom ik hier nog maar weinig in verhouding met vorig jaar of nog de jaren daarvoor, blijft toch je eerste echt forum he dus die ga je niet verlaten :p:
solly, jij hebt een goed verhaalbianca.sbt schreef:hahahah maar dan wel een overloper van hier naar daarmassam schreef:en jij maar denken dat je hiet anoniem kon spammen!!!bianca.sbt schreef:allemaal overlopers![]()
:
dus net andersom
![]()
kom hier al zoo lang, was nog het gele forum toen dat net op zijn einde liep en ik net internet had.. toen bestond er nog geen staffordforum
![]()
en ookal kom ik hier nog maar weinig in verhouding met vorig jaar of nog de jaren daarvoor, blijft toch je eerste echt forum he dus die ga je niet verlaten :p:

ja hemassam schreef:solly, jij hebt een goed verhaalbianca.sbt schreef:hahahah maar dan wel een overloper van hier naar daarmassam schreef:en jij maar denken dat je hiet anoniem kon spammen!!!bianca.sbt schreef:allemaal overlopers![]()
:
dus net andersom
![]()
![]()