Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mechelaar 5mnd
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
mechelaar 5mnd
via via, zoek ik een leuke nieuwe baas voor een mechelaar van 5 maanden oud.
speciaal gefokt voor deze sport.
Hij zit nu bij huisje boompje beestje mensen.
Hele leuke hond.
misschien dat jullie iemand weten??
speciaal gefokt voor deze sport.
Hij zit nu bij huisje boompje beestje mensen.
Hele leuke hond.
misschien dat jullie iemand weten??

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
waar komt ie vandaan? (eventuele kennelnaam) mag ook per pb als je wil.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
welke bloedlijnen.... ook leuk om te weten
?
laat de mensen ook heel zeker van hun keuze zijn anders krijgen ze er spijt van... :cry2:.
Het lijkt me op zijn minst misschien een goed idee om te specificeren waarom de mensen van het beestje af willen, bijt hij de mensen... is hij te druk/sterk voor hen... enz... natuurlijk is het een persoonlijke reden maar als het om een probleem mechelaar gaat moet hier toch wel rekening mee gehouden worden... anders komt hij misschien bij een groene africhter terecht.
Met groene africhter bedoel ik een nieuweling in het circuit, ik bedoel niet dat die het niet kunnen e.d. want ben zelf ook nog maar een groentje
.
Maar lijkt me iets waar toch rekening mee gehouden moet worden als het een probleem geval is.

laat de mensen ook heel zeker van hun keuze zijn anders krijgen ze er spijt van... :cry2:.
Het lijkt me op zijn minst misschien een goed idee om te specificeren waarom de mensen van het beestje af willen, bijt hij de mensen... is hij te druk/sterk voor hen... enz... natuurlijk is het een persoonlijke reden maar als het om een probleem mechelaar gaat moet hier toch wel rekening mee gehouden worden... anders komt hij misschien bij een groene africhter terecht.
Met groene africhter bedoel ik een nieuweling in het circuit, ik bedoel niet dat die het niet kunnen e.d. want ben zelf ook nog maar een groentje

Maar lijkt me iets waar toch rekening mee gehouden moet worden als het een probleem geval is.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Bij de stamboomloze mechelaars is meestal wel de bloedlijn terug te vinden op www.bloedlijnen.nlB-S schreef:nee, geen stamboom.
Dan is het wel nodig dat bekend is wat de geboortedatum is en waar ie vandaan komt, liefst ook de naam van de moeder
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Dat vinden sommige mensen niet belangrijk ik kan me echter wel voorstellen dat het belangrijk is om te weten waarom ze hem/haar weg doen.B-S schreef:nee, geen stamboom.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je een mechelaar zomaar weg doet omdat zijn kopje je niet aanstaat. Omdat het een werkhond is is ook niet echt een reden... want dan kan je altijd besluiten om ermee te gaan werken...
Dus laat ons niet in het duister...?
Indien je de reden niet op het forum wilt zeggen om watvoor reden dan ook stuur je maar een pm want ik wil toch graag de reden weten zelfs als de hond nu al weg is... wil ik toch graag de reden weten