Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stabij-wandeling

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Marion.

Stabij-wandeling

Ongelezen bericht door Marion. »

Saar en Miep mochten vandaag mee op een Stabij-wandeling. Er was 1 labje bij maar voor de rest allemaal zwart-witjes.
En heel grappig om te zien hoe anders ze zich vandaag gedroegen dan wanneer we je ze tussen een meute Goldens los laat. Ze hebben helemaal niet gespeeld met de andere honden. Saar blafte zelfs steeds als er een Stabij aan haar achterste rook :? Miep heeft ongeveer de hele wandeling aan m'n voet gelopen. Je zag haar ook zoeken als ze me even kwijt was.

Stokjes gooien in het water? "Is dat mijn stokje? Mag ik echt het water in?". En bij een golden-wandeling wordt er niks gevraagd, daar plenzen ze gewoon vrolijk het water in.
Op deze foto kun je het aan de kop van Miep wel een beetje zien. Miep is heel blij dat ze haar eigen stokje te pakken heeft, en is bang dat Sypke en Mees haar stok willen afpakken (terwijl die samen een heeeeeeeeel ander spelletje spelen :mrgreen: )

Afbeelding
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat Saar en Miep zich ver verheven voelden boven die blaffende vieze boerenhondjes :mrgreen: :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

sypke schreef:Ik denk dat Saar en Miep zich ver verheven voelden boven die blaffende vieze boerenhondjes :mrgreen: :mrgreen:
Haha, leek dat zo? Wat Saar betreft kun je daar wel eens gelijk in hebben haha, Miep was gewoon helemaal onder de indruk van al dat geweld ;)
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”