Degene die ik gevonden heb bij Sees zagen er min of meer uit zoals op de foto die eerder bij de topic stond. Ze waren volgens mij niet zo groot als een opgerolde pissebed, want dat is toch aardig groot?miekmiek schreef:opgerolde pissebed. Ook qua grootte.
Ze waren wel een paar milimeter groot.
De eerste heb ik er perfect uit gekregen. Zat op een gunstige plek met weinig haar en Sees bleef toen ook redelijk liggen. Maar net heb ik er weer een gehad waarbij het minder makkelijk ging. Zat op en rot plek onder zijn oksel met ook nog eens veel haar in de buurt.
Caesar had geen zin om netjes op zijn rug te gaan blijven liggen met zijn pootje bijna helemaal opzij gedraaid om mij bij die teek te kunnen laten komen. En dan ook nog eens tegenspartelen toen mijn man te hulp schoot om Caesar wat rustiger te laten blijven liggen. Helaas heb ik deze er dus niet goed uit gekregen....volgens mij had ik hem bij zijn lijf vast in plaats van bij zijn kop.

En ik heb het juiste plekje ook (tot nu toe) nog niet terug kunnen vinden om het goed te ontsmetten.

Ben nu als de dood dat hij ziek gaat worden.