Nu, Luka heeft een vriendje Bengo, Jack Russel. Reu
Toen hij hier in het begin kwam ging het vrij vlot, spelen rondrennen achter elkaar aan.
Maar nu speelt Bengo niet meer (hij is rond de negen maand), hij rent de hele tijd achter Luka aan,bijtend.
En Luka die rent zich te pletter, vind het blijkbaar irritant want hij begint ook van zich af te bijten.
Luka wil enkel spelen maar Bengo bijt de hele tijd naar hem.
Moet je dan tusenbeiden komen of de hond niet meer bij ons binnen laten ?
Na Bengo zijn bezoek vond ik nog een hele hoop drollen in de tuin.
Lekker zeg, drol van een andere hond.
Luka doet dat niet in de gazon.
Het vriendinnetje van me dochter haar hond is het, ze klaagde erover dat Bengo niet meer luisterd, bijt etc...
Ik heb haar verteld over de puberteit zoals jullie aan mij hebben verteld en dat ze extra waakzaam moet zijn dat het niet uit de hand loopt.
Ik heb de indruk dat dat meisje (15) en haar broertje (8) voor de hond zorgen en niet de baas.
SAnneke
Ik wou nog even vermelden dat het heel erg goed loopt met het ontwaken van Luka.
Hij wacht nu tot ik erben, geef geblaf en plast of kakt niet binnen als hij moet wachten. Joepie !!!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moet je tussenbeiden komen
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Moet je tussenbeiden komen
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Xhrista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als je hond het echt niet leuk vind,zou ik ze niet meer laten spelen,zeker niet in je eigen tuin.Dat poepen duid ook op willen overheersen.Als inderdaad die kinderen de hond op moeten voeden,kan het wel eens verkeerd uitpakken.Misschien kunnen ze met hem op cursus of eens met de ouders gaan praten.
Gr. Christa
Gr. Christa
-
- Actief
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Sanneke,
Je ene probleem is nog niet goed en wel opgelost, of het volgende dient zich alweer aan. Arme jij. Het is wel heel fijn dat je eindelijk je ochtendrust gegund wordt, zelfs door je eigen hond.
Wat Bengo betreft, die zou ik dus niet meer bij me in huis of tuin willen zien. Als hij alleen maar langskomt om Luka het leven zuur te maken kan hij dat misschien beter bij iemand anders gaan doen, vindt je niet? Voor je het weet krijgt Luka weer last van andere rare dingetjes, door dit patsergedrag wat hij op zijn eigen terrein te verduren krijgt.
Vertel de baasjes van Bengo eens wat over honden- en bazengedrag. Dat zou zowel henzelf als Bengo wel eens ten goede kunnen komen.
Groetjes, Willy.
Je ene probleem is nog niet goed en wel opgelost, of het volgende dient zich alweer aan. Arme jij. Het is wel heel fijn dat je eindelijk je ochtendrust gegund wordt, zelfs door je eigen hond.
Wat Bengo betreft, die zou ik dus niet meer bij me in huis of tuin willen zien. Als hij alleen maar langskomt om Luka het leven zuur te maken kan hij dat misschien beter bij iemand anders gaan doen, vindt je niet? Voor je het weet krijgt Luka weer last van andere rare dingetjes, door dit patsergedrag wat hij op zijn eigen terrein te verduren krijgt.
Vertel de baasjes van Bengo eens wat over honden- en bazengedrag. Dat zou zowel henzelf als Bengo wel eens ten goede kunnen komen.
Groetjes, Willy.