Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kijken!!!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Ik vond het programma heel erg tegenvallen. Ik had diepgaander research van ze verwacht. En de conclusies werden niet duidelijk naar voren gebracht. De leek op hondenvoer gebied kan hier niets mee...
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik denk juist wel dat het goede info was voor de leek. Wij zijn geen leken meer, dat vergeten we wel eens en willen dus meer en diepere informatie.
Maar voor mensen die dit voor het eerst horen is de informatie voldoende om ze wakker te schudden. Dan mogen ze nu zelf vragen gaan stellen, dat is beter dan ze alles voorschotelen. En hoe meer mensen vragen stellen bij de voederfabrikanten, des te beter.
Maar voor mensen die dit voor het eerst horen is de informatie voldoende om ze wakker te schudden. Dan mogen ze nu zelf vragen gaan stellen, dat is beter dan ze alles voorschotelen. En hoe meer mensen vragen stellen bij de voederfabrikanten, des te beter.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
Heb je gelijk in. Hoewel ik de man van de burgers erg integer over vond komen. Maar zodra z'n bedrijfje overgenomen gaat worden door 1 of ander gigant (hebben we nog andere dan Masterfoods, vast welien schreef:Je hebt nu gezien waar het van gemaakt word,maar ook hier kan in gesjoemeld worden..zoveel vertrouwen heb ik hier ook niet in, zeker niet als bedrijven groter gaan groeien

Dinsdagavond, half 10. Ik ga het niet meer vergetenien schreef:Dat is ook de doelstelling van dit programma.van de RVU..keuringsdienst voor waarden.
blijf het maar volgen..je zal het zien.

- mechelaar_fan
- Zeer actief
inderdaad, het enige wat werd aangetoond is dat pedigree vol soya zit. zelfs de nadelen van soya werden niet besproken.Wendy! schreef:Ik vond het programma heel erg tegenvallen. Ik had diepgaander research van ze verwacht. En de conclusies werden niet duidelijk naar voren gebracht. De leek op hondenvoer gebied kan hier niets mee...
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Mijn moeder is een leek en die kon er helemaal niets mee.Roelfien schreef:Ik denk juist wel dat het goede info was voor de leek. Wij zijn geen leken meer, dat vergeten we wel eens en willen dus meer en diepere informatie.
Groetjes Wendy en Vonya.

-
- Vaste gebruiker
Gelijk heb je! Ik hoorde dat er bij Energique gefilmd werd dus dacht; ff kijken! Maar ik ben echt geen klap wijzer hier van geworden, hoor! Het enige dat die Energique-meneer vertelde was dat de drol stevig was en dat er meer soorten vlees gebruikt word! :UWendy! schreef:Ik vond het programma heel erg tegenvallen. Ik had diepgaander research van ze verwacht. En de conclusies werden niet duidelijk naar voren gebracht. De leek op hondenvoer gebied kan hier niets mee...
Suus, Bono en Ivy

- Westertoren
- Vaste gebruiker
bij dit soort programma's, met een hoog 'tongue-in-cheek'-gehalte, wordt meestal niet alles uitgebreid voorgekauwd. men gaat ervan uit dat de goede toehoorder aan een half woord genoeg heeft en zelf nog sceptischer zijn voer in zal slaan. dus zelf nadenken dus geen bagger meer kopen.Wendy! schreef:Ik vond het programma heel erg tegenvallen. Ik had diepgaander research van ze verwacht. En de conclusies werden niet duidelijk naar voren gebracht. De leek op hondenvoer gebied kan hier niets mee...
-
- Erelid
- Contacteer:
het is ook geen warentest zoals Kassa,Radar,of van de consumentebond..[die vind ik overigens bar slecht]Wendy! schreef:Mijn moeder is een leek en die kon er helemaal niets mee.Roelfien schreef:Ik denk juist wel dat het goede info was voor de leek. Wij zijn geen leken meer, dat vergeten we wel eens en willen dus meer en diepere informatie.
Ze willen met dit programma alleen maar laten zien hoe wij..de consument alles maar als zoete koek aan nemen wat een producent je vertelt of in reclame laat zien!!
Neem de gezonde tussendoortjes voor kinderen ..die zijn helemaal niet zo gezond .
Maar toch werkt het voedingscentrum..toch echt wel een serieuse naam toch?? mee aan de verkoop daarvan..o.a de liga's.
En wat de link Voedingscentrum en Nutricia is laten zij in hun programma zien