Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
merwelanden (biesbosch)
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
merwelanden (biesbosch)
Wie wandeld er weleens in de Merwelanden in Dordrecht? Ben er pas 1 keer geweest maar het is echt zalig lopen daar! En het is ook nogeens dichtbij voor ons. We gingen eerst wel naar het Kralingse Bos. Zijn er nog meer van jullie die daar wel eens komen? Groetjes Suus en Bono.
Suus, Bono en Ivy

- Xhrista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
- Contacteer:
Toen ik dus nog in Papendrecht woonde kwam ik er ook regelmatig met de honden, maar vanuit Almere vind ik het te ver rijden om even een rondje te lopen.
Helaas is het tegenwoordig niet meer overal los lopen. Ja als je daar wil wandelen, dan kan je het beste parkeren bij het bezoekerscentrum. Euh hoe je erheen moet rijden, vanaf de A16 richting papendrecht (N??, de rondweg) dan voor de brug de afslag af en naar links, dat alsmaar uitrijden en je komt in de merwelanden.
Helaas is het tegenwoordig niet meer overal los lopen. Ja als je daar wil wandelen, dan kan je het beste parkeren bij het bezoekerscentrum. Euh hoe je erheen moet rijden, vanaf de A16 richting papendrecht (N??, de rondweg) dan voor de brug de afslag af en naar links, dat alsmaar uitrijden en je komt in de merwelanden.
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike
Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan