Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wisselen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

~Angela~
Actief

Wisselen

Ongelezen bericht door ~Angela~ »

Lizzie is nu 4 en een halve maand en is flink haar tandjes aan het wisselen.
Dan hoor ik Noah net ergens op kauwen.. ik maak haar bek open en ik zie niks... na een tijdje goed zoeken zie ik dat ze op een kies van Liz zit te bijten 8O Ik heb hem maar vlug afgepakt. :?

Liz bijt op haar bijtring, en gaat dan flink bloeden.. dat bloed gaat Noah dan van haar mond likken :kotz: 8O .

Waarom doet ze dit toch?
I rather die standing, then live on my knees...
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

Ze is gewoon het pupje aan het verzorgen. Conan ligt soms wel een kwartier die kleine af te lebberen de oortje schoonmaken etc. Ook de kat vind de kleine erg vies als zij uit het bos komt.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
~Angela~
Actief

Ongelezen bericht door ~Angela~ »

Ca Cajuina schreef:Ze is gewoon het pupje aan het verzorgen. Conan ligt soms wel een kwartier die kleine af te lebberen de oortje schoonmaken etc. Ook de kat vind de kleine erg vies als zij uit het bos komt.
Ze is zelf pas 7 maanden :mrgreen: , en dan al zo'n goede zus met een goed moeder instinct :ok:
I rather die standing, then live on my knees...
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

Angela&Nico schreef:
Ca Cajuina schreef:Ze is gewoon het pupje aan het verzorgen. Conan ligt soms wel een kwartier die kleine af te lebberen de oortje schoonmaken etc. Ook de kat vind de kleine erg vies als zij uit het bos komt.
Ze is zelf pas 7 maanden :mrgreen: , en dan al zo'n goede zus met een goed moeder instinct :ok:
Ik vind het altijd fantastich om te zien hoe ze elkaar hier verzorgen. pup kat, kat reu, reu pup.

Als ik het goed begrijp schelen je twee honden niet zoveel. Het zijn alletwee nog pups.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”