Vanmorgen vroeg werd ik wakker van het geluid van geduw en gekrab tegen de voordeur en zachtjes gepiep daarbij. Nou hoor ik Bajo nooit, hij piept niet, jankt niet en hij blijft altijd in zijn mandje liggen totdat ik beneden ben en hem roep. Ik wist dus meteen dat er iets aan de hand was. Ik kom beneden en zie dat het licht in de hal aan is en Bajo zit bij de voordeur. Hij had zijn riem van het allerhoogste haakje van de kapstok gepakt die achter een dichte deur staat!!!
Ik doe de deur open en hij schiet naar buiten tussen de beplanting...........diaree!!!!!!!!!!! Komt kwispelend weer aanlopen maar ja het was pas 5 uur 's ochtends. Dus zei ik dat ie weer moest gaan slapen. Bajo kruipt weer zonder morren in zijn mandje, opgelucht dat hij van zijn drang verlost was, draaide een rondje en ging verder "slapen". Ik probeerde dat ook maar dacht telkens: wie heeft nou toch dat licht aangedaan? Ik kan er maar één bedenken.
Heb ik nou een voorbeeldige hond of niet!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ben zóóó trots!!
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
-
- Actief
Nou, dat dacht ik ook eerst tot ik me bedacht dat ik eerder die nacht zelf een plasje moest doen en dan was het me zeker opgevallen als het licht aan was gebleven.vinkje schreef:Of je bent zelf vergeten het licht uit te doen toen je de avond tevoren naar bed ging.
Ik heb trouwens dit weekend krasjes ontdekt bij de deurklink van de voordeur. De lichtschakelaars zitten daar zo'n 20 cm naast dus het zou kunnen.
In ieder geval merk ik dat Bajo en ik elkaar sowieso steeds beter gaan "verstaan". Hij is nu 1,5 jaar en ik sta elke dag weer versteld hoe hij rekening met me houdt en de kleinste gebaren en lichaamstaal begrijpt.
Bajo is mijn eerste hond dus ik kan hem met geen andere vergelijken. Ik vind hem in ieder geval geweldig.