Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ringtraining

Moderator: moderatorteam

johan d
geregistreerd lid

ringtraining

Ongelezen bericht door johan d »

Hoi ik ben aan het kijken waar ikk het beste ringtraining kan volgen met mijn pup.
Ik heb al veel gehoord over KC Waalwijk schijnt heel goed te zijn heeft er hier iemand ervaring met hun .

groetjes johan d
FoN
Actief

Ongelezen bericht door FoN »

Is waalwijk niet wat ver vanuit ZH..?
Waar woon je precies in de buurt..?
Het riesenschnauzer forum!

Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Louise***

Re: ringtraining

Ongelezen bericht door Louise*** »

johan d schreef:Hoi ik ben aan het kijken waar ikk het beste ringtraining kan volgen met mijn pup.
Ik heb al veel gehoord over KC Waalwijk schijnt heel goed te zijn heeft er hier iemand ervaring met hun .

groetjes johan d
Hoi,ik train altijd in KC Waalwijk.
Er word daar getraind in een hele ruime sportzaal,met een niet te gladde vloer.
Als je hond wat extra aandacht nodig heeft is er altijd wel iemand van de ringtraining die de hond dan even apart neemt.

Er word daar in 4 groepen gelopen:puppy`s kleine rassen,puppy`s grote rassen,volwassen grote rassen en volwassen kleine rassen.

Het is een goede ringtraining,maar idd wel een beetje ver uit jouw buurt
johan d
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door johan d »

Louise*** schreef:
johan d schreef:Hoi ik ben aan het kijken waar ikk het beste ringtraining kan volgen met mijn pup.

groetjes johan d
Als je hond wat extra aandacht nodig heeft is er altijd wel iemand van de ringtraining die de hond dan even apart neemt.

Er word daar in 4 groepen gelopen:puppy`s kleine rassen,puppy`s grote rassen,volwassen grote rassen en volwassen kleine rassen.

Hoi ik woon in leerdam in buren( KC Culemborg)wordt ook ring training gegeven .maar ik vind de ruimte daar een beetje beperkt .
Ik ben al door een paar mensen door verwezen naar Waalwijk van daar .
De ringtraining wordt toch in Kaatsheuvel gegeven zou betekenen dat ik een klein uur onder weg ben .

groetjes johan d
Louise***

Ongelezen bericht door Louise*** »

johan d schreef:
Louise*** schreef:

groetjes johan d

Hoi ik woon in leerdam in buren( KC Culemborg)wordt ook ring training gegeven .maar ik vind de ruimte daar een beetje beperkt .
Ik ben al door een paar mensen door verwezen naar Waalwijk van daar .
De ringtraining wordt toch in Kaatsheuvel gegeven zou betekenen dat ik een klein uur onder weg ben .

groetjes johan d
Kc Waalwijk geeft idd de training in Kaatsheuvel,vlak bij de efteling in "de Werft"
Als je het niet erg vind om daarvoor een uur te rijden is het zeer zeker de moeite waard om daar te gaan trainen.Een nadeel vind ik dat er niet elke week een training is.
Plaats reactie

Terug naar “Show”