Ik ben (heb ik al eerder over geschreven) mijn Spot aan het leren te poepen/plassen in een bepaalde hoek van de tuin, dat gaat best goed, vooral het poepen s'ochtends vroeg wat de enige keer is dat ik precies weet wanneer ze moet. De rest van de dag maak ik tientallen tripjes naar die plaats, want ik heb haar "poeprooster" nog niet helemaal door, wel ben ik harstikke blij, want gisterenavond "vroeg" ze voor het eerst naar buiten te gaan en ging onmiddelijk plassen toen ik de deur opendeed.
Nu heb ik de volgende vraag, ik neem haar dus telkens aan de riem mee naar "de plaats", maar het is hier (woon in Spanje) harstikke warm dus het hele huis staat open, dus buiten die trips, spelen met mij, met de kinderen, wandelen, aan mijn voeten liggen terwijl ik werk (ze luistert al goed naar "lig"!) laat ik ze toch ook wel eens lekker alleen in de tuin spelen, ze begint dan als een gek rond te rennen, ballen te pakken, achter poezen aan te rennen etc. MAAR......... dan gebeuren er natuurlijk wel eens ongelukjes, ik zie dan ineens een drol op een plaats liggen waar het niet moet

Jullie advies graag met oog op het klimaat hier.
Valencia