Bedankt Martijn voor je visie op Duncan.
Duncan is idd niet zo heel erg gespierd hoewel hij wel een hoge borst heeft (of hoe je dat ook moet noemen

)
Rennen en springen ed doet hij genoeg, dus daar is geen spierbouw meer van te verwachten. Ik hoop dat hij van de zomer aan het zwemmen slaat maar gezien dat hij liever Cyber de bal uit het water laat halen geef ik dat geen kans
Bedankt Patje voor je visie op Cyber
Cybers rug is inderdaad lang en hij heeft wel flinke spieren hoewel we met dit heerschap ook flink moeten opletten op zijn gewicht.
En dat zit hem dan vooral in het lekkers want normaal eten krijgt hij zelfs minder als Duncan en beweging net zoveel. Dit zal hem ook wel in de Lab./Rottie zitten welke twee rassen de neiging hebben tot uitdijen als je niet uitkijkt.
Bedankt Marc voor je visie op Duncan.
Het zou qua bouw wellicht kunnen dat van die koningspoedel, alleen heb ik daar de gegevens van opgezocht en het blijkt dat de koningspoedel geknipt of geschoren dient te worden.
Duncan heeft echt een plukvacht. Hij is verleden week vrijdag geplukt door een trimster. Omdat moeders volgens de dierenasielhoudster een labje is ... (iets wat ik bij Duncan als pup wel zag maar nu niet meer, zoals Martijn ook opmerkte).... moet het een kruising zijn met een hond met een plukvacht.