muchra&diesel schreef:he bianca,dat je hier lid was wist ik wel:
ben hier zins kort aan het rondneusen![]()
tot staffordsforums :p:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voor het eerst fokken
Moderator: moderatorteam
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
-
darky
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
blijkbaar amuseer je je erin van iedereen die een onschuldige vraag stelt meteen af te breken, wat is de nut van sit forum dan eigenlijk, als iedereen al alles afwist van fokken, dan zouden ze er allicht wel geen vragen over stellen, niet iedereen weet er zo veel van af als jij, hoewel ik er sterk aan twijfel of je er wel iets van af weet, want uit geen enkel antwoord dat je gegeven hebt kan ik dit afleidenyamie schreef:tja kijk hmm hoe zeg ik dit netjes, als je dit al niet eens weet, dan vraag ik me af waarom je uberhaupt over dit nadenkt.....
-
darky
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ten eerste, als je even de moeite neemt om ook de andere reacties van mij te lezen?darky schreef:blijkbaar amuseer je je erin van iedereen die een onschuldige vraag stelt meteen af te breken, wat is de nut van sit forum dan eigenlijk, als iedereen al alles afwist van fokken, dan zouden ze er allicht wel geen vragen over stellen, niet iedereen weet er zo veel van af als jij, hoewel ik er sterk aan twijfel of je er wel iets van af weet, want uit geen enkel antwoord dat je gegeven hebt kan ik dit afleidenyamie schreef:tja kijk hmm hoe zeg ik dit netjes, als je dit al niet eens weet, dan vraag ik me af waarom je uberhaupt over dit nadenkt.....
ten tweede blijf ik erbij dat ik het belachelijk vind dat als iemand een teef heeft die misschien over een week moet bevallen, er geen donder van weet!!
en daarbij ook nog, ik geloof dat ik in dat andere topic toch ook echt wel wat dingen heb gezegd war je wat an zou kunnen hebben....maar ja blijkbaar blijven alleen de negatieve dingen hangen
Laatst gewijzigd door yamie op 12 jun 2004 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer: