muchra&diesel schreef:he bianca,dat je hier lid was wist ik wel:
ben hier zins kort aan het rondneusen![]()
tot staffordsforums :p:

Moderator: moderatorteam
blijkbaar amuseer je je erin van iedereen die een onschuldige vraag stelt meteen af te breken, wat is de nut van sit forum dan eigenlijk, als iedereen al alles afwist van fokken, dan zouden ze er allicht wel geen vragen over stellen, niet iedereen weet er zo veel van af als jij, hoewel ik er sterk aan twijfel of je er wel iets van af weet, want uit geen enkel antwoord dat je gegeven hebt kan ik dit afleidenyamie schreef:tja kijk hmm hoe zeg ik dit netjes, als je dit al niet eens weet, dan vraag ik me af waarom je uberhaupt over dit nadenkt.....
ten eerste, als je even de moeite neemt om ook de andere reacties van mij te lezen?darky schreef:blijkbaar amuseer je je erin van iedereen die een onschuldige vraag stelt meteen af te breken, wat is de nut van sit forum dan eigenlijk, als iedereen al alles afwist van fokken, dan zouden ze er allicht wel geen vragen over stellen, niet iedereen weet er zo veel van af als jij, hoewel ik er sterk aan twijfel of je er wel iets van af weet, want uit geen enkel antwoord dat je gegeven hebt kan ik dit afleidenyamie schreef:tja kijk hmm hoe zeg ik dit netjes, als je dit al niet eens weet, dan vraag ik me af waarom je uberhaupt over dit nadenkt.....