mol

Moderator: moderatorteam
dan hoop ik dat je mijn hond borres eens wilt ''keuren''v.d Lupinehof schreef:zal er straks weer eens ff voor gaan zitten
mol
v.d Lupinehof schreef:kirstenroos schreef:oke, ben benieuwd wat je over Borres hebt te zeggen!
Helaas wel een donkere foto maar ik hoop dat je het nog een beetje kan zien.
hoofd toond wat klein en neus rug niet inverhouding met schedel toont langer
had graag wat meer onderkaak willen zien en iets wat meer kaak aanzet
oor is laag geplaatst
deudelijke stop
mooi korst maar stevige nek met mooie rechte rug
voldoende voor borst en en mooie borst diepte had mis wat rip aanzet
toont wat style in schouder met ietys wat zwakke pols
voldoende hoeking in achterhand en buiklijn mooi opgetrokken
mol
goed sprekent hoofd met goed geplaatst open oogHugo schreef:Nou Mol, ben benieuwd, is een XMH, leeftijd 4 jaren
jong ogen teefje met nog jong en niet uitgezwaard hoofdDazwa84 schreef:Als jullie nog tijd en zin hebben, zouden jullie dan ook even naar Senna kunnen kijken?
Ze is net 1 jaar geworden (uhm ook al loopt de bij de eerste foto al met rollator)
cindy1986 schreef:Leuke topic zeg! En ik vind het hele goede keurverslagen![]()
Zou je mijn Golden Kiera ook willen keuren?
Dit is de meest recente stafoto van haar, maar omdat je hier haar poten enzo niet goed kan zien plaats ik nog wat oudere foto's![]()
Deze is van de ringtraining van vorig jaar. Ze staat dus niet in stand, ik werd afgeleid(en dat in stand zetten ben ik niet zo goed in
)
Deze is van 1,5 jaar terug
Alvast bedankt!
Dank je wel voor deze beoordeling. Harrie is wel een kruising, dus er is geen standaard voor, maar ik begrijp dat hij stevig in elkaar zit en dat is belangrijkv.d Lupinehof schreef:goed reuen uiterlijkFemia schreef:Wil je Harrie ook beoordelen?
met goed hoofd ,oren wat hoog aangezet maar mooie dracht
neusrug lijkt dishfaced
voldoende schedel aan wezig met mooi geplaatst oog
had graag wat meer onder kaak willen zien
toon wat lang in hals
maar mooie rechte rug met voldoende hoeking in voor en achter hand
voldoende voorborst aan wezig had iets wat meer borst diepte mogen hebben ,en wat meer ripaanzet
staart wat laag ingeplant
voldoende bone en mooie rechte pols
mol
Antoinet schreef:En Jody:
Ook deze laatste foto is van een aantal maanden geleden.
dat is ze ook op de foto, inmiddels is ze gelukkig al een stuk dikker en voordat je mij er over gaat veroordelen verdiep je eerst in het ras, dan weet je hoe het komt, ik zeg het maar even want je opmerking kom tniet bepaald vriendelijk over. maar dat zou nog aan mij kunnen liggen omdat ik al die opmerkingen nou eens hartstikke flauw bengranny schreef:ik vind windhonden erg mooi om te zien, maar dit lijkt me ronduit mager.
Ik veroordeel niemand en denk ook voor niemand, in tegenstelling tot wat veel anderen hier wel doen. En als jij je nou eens in anderen zou verdiepen, dan weet je ook dat ik mezelf ,op elk forum waar ik kom, Granny noem.Podenji schreef:dat is ze ook op de foto, inmiddels is ze gelukkig al een stuk dikker en voordat je mij er over gaat veroordelen verdiep je eerst in het ras, dan weet je hoe het komt, ik zeg het maar even want je opmerking kom tniet bepaald vriendelijk over. maar dat zou nog aan mij kunnen liggen omdat ik al die opmerkingen nou eens hartstikke flauw bengranny schreef:ik vind windhonden erg mooi om te zien, maar dit lijkt me ronduit mager.omdat ik zo alles heb geprobeert het beesje aan het eten te krijgen maar in deze fase van een ibi leven is dat gewoon errug moelijk.... enneh...ik weet niet zeker maar als jij dezelfde granny bent als van blaf dan snap ikzoieoz niet waarom je deze opmerking geeft omdat het daar uitgebreid is besproken en wel meerdere keren
ik ga jullie keuren stelletje kakel kippen,bijde dominat gedrag ten ozichte van een ander afgekeurtgranny schreef:Ik veroordeel niemand en denk ook voor niemand, in tegenstelling tot wat veel anderen hier wel doen. En als jij je nou eens in anderen zou verdiepen, dan weet je ook dat ik mezelf ,op elk forum waar ik kom, Granny noem.Podenji schreef:dat is ze ook op de foto, inmiddels is ze gelukkig al een stuk dikker en voordat je mij er over gaat veroordelen verdiep je eerst in het ras, dan weet je hoe het komt, ik zeg het maar even want je opmerking kom tniet bepaald vriendelijk over. maar dat zou nog aan mij kunnen liggen omdat ik al die opmerkingen nou eens hartstikke flauw bengranny schreef:ik vind windhonden erg mooi om te zien, maar dit lijkt me ronduit mager.omdat ik zo alles heb geprobeert het beesje aan het eten te krijgen maar in deze fase van een ibi leven is dat gewoon errug moelijk.... enneh...ik weet niet zeker maar als jij dezelfde granny bent als van blaf dan snap ikzoieoz niet waarom je deze opmerking geeft omdat het daar uitgebreid is besproken en wel meerdere keren
Zelf kom je trouwens ook niet vriendelijk over,maar dat zal wel aan mij liggen.
nou dan weet je dus hoe het zit met mijn ibi en nee ik kwam inderdaad niet vriendelijk over en had ook al kort uitgelegt hoe dat komtgranny schreef: ,op elk forum waar ik kom, Granny noem.
Zelf kom je trouwens ook niet vriendelijk over,maar dat zal wel aan mij liggen.
Bedankt Yamieyamie schreef: mooie reu, echt reuenkop, zou iets minder lip mogen hebben
achter wat steil.....mooi front