Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik verwacht niet dat tommie meteen gekeurd wordt hoor, er zijn zoveel honden. Maar zet 'm er wel ff tussen. Voor de duidelijkheid; tommie is een stamboomloze hond uit een familie van westies...
v.d Lupinehof schreef:
zou wel mooi wezen ,en nee ik vergeet Umi niet zal straks weer ff wat hondjes doen
mol
kijk ff of dat gaat lukken straks (mag Qyan ff helpen) dus wacht met Umi maar tot de foto's van vanavond )
8O ja dag, dat kleine ding bijt in je neus
ik ga niet helpen hoor
krijg m'n eigen hond niet eens in stand, laat staan die van jou
neem je die van jou ook mee, kijken we of we daar ook een mooie standfoto van kunnen maken
**proest**
we kunnen het proberen natuurlijk, maar ik geef ons weinig kans
maandag op de vereniging hebben we het ook geprobeerd, ivm de doberdag 11 juli waar qyan ook moet gaan staan, maar uh, tja, hij gaat liggen :V
Voor mijn gevoel zie ik heel veel hele iele pootjes. Dun. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ik ben stamperds zoals dit gewend (vertekend wel door de vlaggen aan de poten, maar de poten zelf zijn ook echt veel dikker volgens mij). Hoort dat bij een Golden? Of juist niet? Waarom krijg ik steeds het idee van iele pootjes?
(ik vraag je niet om mijn honden te keuren hoor, ik heb geen standfoto's, maar dat van die poten vraag ik me nu al een paar dagen af)
Voor mijn gevoel zie ik heel veel hele iele pootjes. Dun. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ik ben stamperds zoals dit gewend (vertekend wel door de vlaggen aan de poten, maar de poten zelf zijn ook echt veel dikker volgens mij). Hoort dat bij een Golden? Of juist niet? Waarom krijg ik steeds het idee van iele pootjes?
(ik vraag je niet om mijn honden te keuren hoor, ik heb geen standfoto's, maar dat van die poten vraag ik me nu al een paar dagen af)
ik vind en denk dat je wel gelijk hebt, het bone mist vaak behoorlijk.....
v.d Lupinehof schreef:hond met vrouwelijke uitstraling
had meer stop mogen hebben mooi geplaats mooi oor
had iets wat meer vulling bij het oog mogen hebben
schedel toont wat rond
goed geplaatst oog
goeie hals met goeie rechte rug
had wat meer hoeking in voorhand mogen hebben
voldoende voorborst en borst diepte ,iets meer rip aanzet gewenst
buikwant iets te opgetrokken
had graag meer hoeking willen zien in de achter hand met namen in de knie
staart iets wat laag aan gezet
voldoende bone aan wezig
mol
Dank je wel!!!
Wat bedoel je met "meer vulling bij het oog", en met "iets meer rip aanzet gewenst"?
als je nog tijd hebt, denk je nog aan Qy en Umi hebben we woensdag zo veel tijd besteed aan foto-pogingen (ging makkelijker dan dat Wendy verwacht had ) ...................
als je nog tijd hebt, denk je nog aan Qy en Umi hebben we woensdag zo veel tijd besteed aan foto-pogingen (ging makkelijker dan dat Wendy verwacht had ) ...................
jawel, bijna een geperforeerde neus door umi, maar verder ging het makkelijker dan gedacht
Ik beneigenlijk wel heel erg benieuwd wat jullie van Kenzo, mijn Spaanse schone , vinden.
Op deze foto's is hij ong 10 maanden. Ben ook benieuwd wat voor rassen jullie eruit halen:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Demi schreef:Ik beneigenlijk wel heel erg benieuwd wat jullie van Kenzo, mijn Spaanse schone , vinden.
Op deze foto's is hij ong 10 maanden. Ben ook benieuwd wat voor rassen jullie eruit halen:
Ik vermoed een presa X herder
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera
corinne schreef:hoi hoi, kan mijn scheetje ook gekeurd worden? Ik weet alleen niet of ik daar de juiste foto's voor heb, zie maar wat je er van kan maken...
ik keur wel even: ooohhhh, wat een lieverdje is het toch!! wat een kleine zoete moeps!!! wat een mooi meisje!!! :I