Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
???????????
Moderator: moderatorteam
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Mol
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
zie je niet hoe strak dat touw zitMartijn schreef:Sterker nog, de gemiddelde hond heeft hier minder last van dan van iemand die er direct bovenop hangt.M@ri@nne schreef:Ik ben dan wel een leek maar ik zie ook niet zozeer in wat er zo veel erger is aan een touwtje dan 2 sterke armen, geloof ik.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Mol
- Zeer actief
nou dat valt wel mee hoor jip, ze staan er gewoon een beetje in te hangenjip007 schreef:zie je niet hoe strak dat touw zitMartijn schreef:Sterker nog, de gemiddelde hond heeft hier minder last van dan van iemand die er direct bovenop hangt.M@ri@nne schreef:Ik ben dan wel een leek maar ik zie ook niet zozeer in wat er zo veel erger is aan een touwtje dan 2 sterke armen, geloof ik.lijkt me toch echt niet fijn.
tis geen sjorband die ze om hebben
mol
-
Tarz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
-
Tarz
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
Tarz
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
Tarz
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
Tarz
- Zeer actief
- AnjaJ
- Zeer actief
-
Tarz
- Zeer actief
TysondeBoxer schreef:Ik lees toevallig mee, maar kom niet meer bij om Rob zijn vraag hahaha...
Rob als de teef kwaad wil en zich los kan wrikken dan scheurt de penis van het reutje er echt wel af, dat bedoelen ze
Oooh!! Ik dacht al.
Maar daar ging het mij niet om. Het ging mij er om dat het wel zoveel mogelijk 'hemels' moet zijn voor een hond. Of dat nou met een touw of met je handen moet gebeuren (de dekking, voor zover dat al hemels is), daar heb ik geen verstand van.
Groetjes Rob
- AnjaJ
- Zeer actief
Ik ook niet Rob, er lijkt me werkelijk waar niks hemels aan voor een hond...maar dat is puur persoonlijk..Tarz schreef:TysondeBoxer schreef:Ik lees toevallig mee, maar kom niet meer bij om Rob zijn vraag hahaha...
Rob als de teef kwaad wil en zich los kan wrikken dan scheurt de penis van het reutje er echt wel af, dat bedoelen ze
Oooh!! Ik dacht al.
Maar daar ging het mij niet om. Het ging mij er om dat het wel zoveel mogelijk 'hemels' moet zijn voor een hond. Of dat nou met een touw of met je handen moet gebeuren (de dekking, voor zover dat al hemels is), daar heb ik geen verstand van.
Veel liefs Anja
R.I.P Tyson en Harry
R.I.P Tyson en Harry
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Tja, als ik de argumenten zo lees kan ik mij wel voorstellen dat er iets moet worden gedaan om te voorkomen dat een teef zich losrukt.
Een touwtje, mwah oke. Maar wat ik op dit touwtje tegen heb is dat het mij zo dun lijkt. Lijkt mij dan ook in de liezen te gaan snijden wat me nu niet echt een pretje lijkt. Maar goed, als ik deze honden zo zie lijken ze er niet onder te lijden.
Een touwtje, mwah oke. Maar wat ik op dit touwtje tegen heb is dat het mij zo dun lijkt. Lijkt mij dan ook in de liezen te gaan snijden wat me nu niet echt een pretje lijkt. Maar goed, als ik deze honden zo zie lijken ze er niet onder te lijden.
- laro
- Actief
- Mol
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- jip007
- Erelid
Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
daarbij gebeurt het heel vaak dat de teef bij de eerste keer naar de reu bijt moet je dan gelijk maar KI doen als je het zo ook op kan lossen zonder incidenten???
Laatst gewijzigd door Podenji op 21 jun 2004 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Mol
- Zeer actief
tja ach je kan haar ook een muilbandje omdoen dan gebeurt er ook nikjip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
mol
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
tja je kunt dat niet altijd van te voren voorspellen, zeker niet als het de eerste keer is dat de teef gedekt word.....zelfs de liefste teven kunnen dan weleens erg boos wordenjip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
-
miekmiek
Ik wist niet eens dat honden zo lang gekoppeld bleven zitten. Sterker nog, wist niet eens van dat koppelen af. 8O Wat maf zeg!!!
(en vrij ongemakkelijk lijkt me...auw...
)
Dus ik moest wel even goed kijken bij die foto en mijn eerste reactie was ook; nou jaaaa, wat is dit nou weer!
Maar als je dan wat reacties leest dan vind ik het eigelijk helemaal niet zo raar. Best slim eigenlijk.
Hoe gaat dit normaal in het wild dan? Hebben wolven of wilde honden ook dat ze gekoppeld blijven? Zullen dan wel aardig wat verwondingen opgelopen worden tijdens het paren...
(en vrij ongemakkelijk lijkt me...auw...
Dus ik moest wel even goed kijken bij die foto en mijn eerste reactie was ook; nou jaaaa, wat is dit nou weer!
Maar als je dan wat reacties leest dan vind ik het eigelijk helemaal niet zo raar. Best slim eigenlijk.
Hoe gaat dit normaal in het wild dan? Hebben wolven of wilde honden ook dat ze gekoppeld blijven? Zullen dan wel aardig wat verwondingen opgelopen worden tijdens het paren...
- jip007
- Erelid
ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef:mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
daarbij gebeurt het heel vaak dat de teef bij de eerste keer naar de reu bijt moet je dan gelijk maar KI doen als je het zo ook op kan lossen zonder incidenten???

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
wat niet is kan nog komenjip007 schreef:ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef:mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
- Mol
- Zeer actief
nou ik wel hoor ,rose van mijn vond het allemaal leuk en prachtig tot de reu over stapten en me haar met 2 man in gereel moesten houden want ze werd helemaal gek ,en ze had hem dan ook echt verot gebetenjip007 schreef:ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef:mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
mol
- jip007
- Erelid
Nou ik denk dat we ondertussen wel zo'n 60 dekkingen hebben gehad hier, en ik geloof 1 teef die moeilijk deed en die hebben we niet laten dekken. Zal dan wel aan het ras liggen , denk je ook niet.Podenji schreef:wat niet is kan nog komenjip007 schreef:ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef:mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef: Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.
daarbij gebeurt het heel vaak dat de teef bij de eerste keer naar de reu bijt moet je dan gelijk maar KI doen als je het zo ook op kan lossen zonder incidenten???daarbij ben je dan een van de weinigen die die ervaring niet heeft of blijkbaar nog nooit heeft gehoord, geeft niet maar het kan dus best zijn dat je e rwel een tussenhebt zitten in de toekomst.

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
kan zijn dat Duitse doggen makkelijker zijn , dat weet ik niet ik weet wel dat niet alleen basenjis van zich af kunnen bijten tijdens de dekking, kenhet ook van andere rassen namelijkjip007 schreef:Nou ik denk dat we ondertussen wel zo'n 60 dekkingen hebben gehad hier, en ik geloof 1 teef die moeilijk deed en die hebben we niet laten dekken. Zal dan wel aan het ras liggen , denk je ook niet.Podenji schreef:wat niet is kan nog komenjip007 schreef:ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef: mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.
daarbij gebeurt het heel vaak dat de teef bij de eerste keer naar de reu bijt moet je dan gelijk maar KI doen als je het zo ook op kan lossen zonder incidenten???daarbij ben je dan een van de weinigen die die ervaring niet heeft of blijkbaar nog nooit heeft gehoord, geeft niet maar het kan dus best zijn dat je e rwel een tussenhebt zitten in de toekomst.
- Linda & Beau
- Vaste gebruiker
- Contacteer: