Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

overdoseren

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

overdoseren

Ongelezen bericht door Moos »

Ik heb een beetje een mutserige vraag denk ik:oops:

Ik geef Moos sinds gisteren zalmolie capsules. Nu staat er op de verpakking dat de dosering voor mensen 1 capsule per dag is. Moos heeft er gisteren en vandaag eentje gehad, en heeft verder geen diarree ofzo, in tegendeel, de ontlasting was altijd wat droog en nu kwam het er wat makkelijker uit :mrgreen:

Maar nu vroeg ik me af; kan je zalmolie ook overdoseren? Of krijgen dan gewoon last van hun darmen en weet je dan dat je een beetje teveel geeft?

Moos weegt namelijk maar 6.5 kilo, en een volwassen mens toch wel een stuk meer....
Afbeelding
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

Ik weet niet of je het kunt overdoseren, maar Tara krijgt al ongeveer een half jaar iedere dag een visoliecapsule en ze dartelt nog vrolijk rond :mrgreen: .
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Sietske* schreef:Ik weet niet of je het kunt overdoseren, maar Tara krijgt al ongeveer een half jaar iedere dag een visoliecapsule en ze dartelt nog vrolijk rond :mrgreen: .
Nou, da's mooi, gebruik ik haar als proefkonijn :mrgreen:

Ik kan het bijna niet geloven, maar Moos heeft nu dus twee van die capsules gehad, en ik heb vandaag nog geen een keer af moeten leiden omdat hij zat te krabben............
Afbeelding
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

Tara's vacht is veel meer gaan glanzen sinds ik visoliecapsules geef. Huidproblem, in de zin van jeuk / krabben, had ze daarvoor ook al niet. Maar haar vacht ziet er wel gewoon veel mooier uit.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
Ayra
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ayra »

Moos schreef: Ik kan het bijna niet geloven, maar Moos heeft nu dus twee van die capsules gehad, en ik heb vandaag nog geen een keer af moeten leiden omdat hij zat te krabben............
Ik denk dat het iets langer zal duren voordat je resultaat ziet, vaak worden dit soort dingen juist eerst erger voordat het beter wordt ;)
Groetjes Jolanda
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”