Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Behendigheid Drachten?

Moderator: moderatorteam

gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Behendigheid Drachten?

Ongelezen bericht door gyanty »

Wie komen er naar de wedstrijd in Drachten a.s zondag? Tis voor mij lekker gemakkelijk een thuiswedstrijd en misschien voor Bas wel 1 van zijn laatste wedstrijd in de fhn-competitie. Heb nog wel een paar wedstrijden buiten de competitie gepland, na dit jaar kunnen we niet verder. We moeten uit de debutantenklasse, maar kunnen niet naar de veteranenklasse waarschijnlijk, want Bas kan geen a-schutting en heeft al 1 keer last van zijn rug gehad. Ach hij is ook al 10! en recreatief is ook leuk.
Afbeelding
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Waar is er dan een wedstrijd?!?

Kun je me vertellen of ergens informatie te vinden is? Niet om mee te doen, maar om te kijken.
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Re: Behendigheid Drachten?

Ongelezen bericht door Sietske* »

gyanty schreef:Wie komen er naar de wedstrijd in Drachten a.s zondag? Tis voor mij lekker gemakkelijk een thuiswedstrijd en misschien voor Bas wel 1 van zijn laatste wedstrijd in de fhn-competitie. Heb nog wel een paar wedstrijden buiten de competitie gepland, na dit jaar kunnen we niet verder. We moeten uit de debutantenklasse, maar kunnen niet naar de veteranenklasse waarschijnlijk, want Bas kan geen a-schutting en heeft al 1 keer last van zijn rug gehad. Ach hij is ook al 10! en recreatief is ook leuk.
In de veteranenklasse mag je de A-schutting overslaan. Op basis van zijn leeftijd van 10 jaar kan Bas ingeschreven worden in de Veteranen-klasse. Ik zou er het reglement van de FHN nog eens goed op naslaan als ik jou was. Ik heb met Loeky in de Vet gelopen en daar werd de A er uit gelaten of je mocht er langsaf lopen. (of ik moet me nu ineens heel erg vergissen).
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

Heb er net nog even de reglementen van de FHN bijgepakt, maar kan er niets over terug vinden. Ben dus bang dat ik me heb vergist en dat dit alleen geldt bij de vriendschappelijke wedstrijden die ik ooit loop :? . Sorry :oops:
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Renske schreef:Waar is er dan een wedstrijd?!?

Kun je me vertellen of ergens informatie te vinden is? Niet om mee te doen, maar om te kijken.
Tja het is op de sportvelden (als ik me niet vergeet het het de sportlaan, vlak langs de snelweg) Het wordt gehouden vlakbij hondenschool Cunos (maar we spelen op va softbalvereniging een veld verder dan van de hondenschool) Het heeft gister in de drachtster krant gestaan (heel klein stukje ergens midden in de krant. Je kan ook kijken op http://www.websitebehendigheid.nl misschien staat er ook wel wat op de site van de hondenschool http://www.cunos.nl ik heb hier niet gekeken) of op de wedstrijdkalender van http://www.fhn.nl
Sietske* schreef:Heb er net nog even de reglementen van de FHN bijgepakt, maar kan er niets over terug vinden. Ben dus bang dat ik me heb vergist en dat dit alleen geldt bij de vriendschappelijke wedstrijden die ik ooit loop . Sorry
Nee ik meende ook al dat niet kon, ik loop volgend jaar dus misschien alleen nog eens de vriendeschappelijke wedstrijden waarbij geen licentienummers noodzakelijk zijn
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Behendigheid Drachten?

Ongelezen bericht door cindy1986 »

gyanty schreef:Wie komen er naar de wedstrijd in Drachten a.s zondag? Tis voor mij lekker gemakkelijk een thuiswedstrijd en misschien voor Bas wel 1 van zijn laatste wedstrijd in de fhn-competitie. Heb nog wel een paar wedstrijden buiten de competitie gepland, na dit jaar kunnen we niet verder. We moeten uit de debutantenklasse, maar kunnen niet naar de veteranenklasse waarschijnlijk, want Bas kan geen a-schutting en heeft al 1 keer last van zijn rug gehad. Ach hij is ook al 10! en recreatief is ook leuk.
Ik wou wel meedoen, maar was te laat met inschrijven :cry:
Ik ga wel naar Eibergen met Rakker ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”