Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kruising New Foundlander/Duitse Herder
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
Wat zijn jullie gemeen !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zeker geen broodfokker, hoe durf je !!!! Doe op het ogenblik niets anders dan honden gescheiden houden en een poosje bij de 1 en dan een poosje bij de ander te zijn.
Het vorige nest is op de 22ste dag verwekt, terwijl ik vanaf dag 5 met de teef in een caravan had gelogeerd, 5 minuten nadat ik terug kwam was het raak. Deze teef is trouwens herplaatst omdat ze te zenuwachtig gedrag hier op het erf had (door andere dieren etc ??) Heeft een prima plek gevonden.
Het vorige nest is op de 22ste dag verwekt, terwijl ik vanaf dag 5 met de teef in een caravan had gelogeerd, 5 minuten nadat ik terug kwam was het raak. Deze teef is trouwens herplaatst omdat ze te zenuwachtig gedrag hier op het erf had (door andere dieren etc ??) Heeft een prima plek gevonden.
Groetjes Annelies en woef woef
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
toen een tijdje terug ons teefje loops was,wilde de reu(8 maanden)ook wel.maar wij beslist niet.
we hebben ze apart gehouden ,is wel moeilijk met een reu die loopt te loeien en te kwijlen.
maar ben van mening als je een dekking niet wil dat het ook niet gebeurt.
je bent dan ook verantwoordelijk voor de pups.
en als de pups wat mankeren zal je daar altijd verantwoordelijk voor zijn.
heb je daar wel aan gedacht dat het ook vrezelijk mis kan gaan.
en voor de nieuwe baasjes.en wat als de pups wat mankeren hoe ga je dat oplossen met de nieuwe eigenaren.of is het garantie tot de deur
krijg ik het idee van
we hebben ze apart gehouden ,is wel moeilijk met een reu die loopt te loeien en te kwijlen.
maar ben van mening als je een dekking niet wil dat het ook niet gebeurt.
je bent dan ook verantwoordelijk voor de pups.
en als de pups wat mankeren zal je daar altijd verantwoordelijk voor zijn.
heb je daar wel aan gedacht dat het ook vrezelijk mis kan gaan.
en voor de nieuwe baasjes.en wat als de pups wat mankeren hoe ga je dat oplossen met de nieuwe eigenaren.of is het garantie tot de deur

groetjes debby&de honden
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
ppppppppppppppffffffffffffft
dit is echt om te janken
oke een ongeluk zit in een klein hoekje
maar nu weet je dus de teef is loops
dan zorg je toch dat de reutjes er niet op kunnen
dat is toch vragen om narigheid zo kruising
fijn in de zomer pups kan je niet kwijt wand iedereen geeft centjes uit aan vacantie
asiels zitten boordevol rond deze tijd zeker
maar weet je wat stiekum is het toch leuk
en al je zo iets toch al eens is overkomme dan beurd je dat toch niet nog eens
oke pups zijn schatig lief en o zo leuk
maar om daar een nest voor op de wereld te zetten met pups die je waarschijnelijk niet kwijt kan nee dan denk je niet echt goed na
dit is echt om te janken
oke een ongeluk zit in een klein hoekje
maar nu weet je dus de teef is loops
dan zorg je toch dat de reutjes er niet op kunnen
dat is toch vragen om narigheid zo kruising
fijn in de zomer pups kan je niet kwijt wand iedereen geeft centjes uit aan vacantie
asiels zitten boordevol rond deze tijd zeker
maar weet je wat stiekum is het toch leuk
en al je zo iets toch al eens is overkomme dan beurd je dat toch niet nog eens
oke pups zijn schatig lief en o zo leuk
maar om daar een nest voor op de wereld te zetten met pups die je waarschijnelijk niet kwijt kan nee dan denk je niet echt goed na
- Joy C
- Zeer actief
Neem van mij aan:
Doe het niet! Weet je hoe moeilijk het is om goede eigenaren te zoeken voor de pups? Ik kan je vertellen, dat als je echt wilt dat ze goed terechtkomen, daar heel veel tijd in gaat zitten en je een hoop kopzorgen geeft! En wat inderdaad als er een pup of meerdere terugkomen? Heb je dan de ruimte om ze desnoods zelf op te vangen, zodat ze niet in het asiel of hondenhandel terechtkomen?
Doe het niet! Weet je hoe moeilijk het is om goede eigenaren te zoeken voor de pups? Ik kan je vertellen, dat als je echt wilt dat ze goed terechtkomen, daar heel veel tijd in gaat zitten en je een hoop kopzorgen geeft! En wat inderdaad als er een pup of meerdere terugkomen? Heb je dan de ruimte om ze desnoods zelf op te vangen, zodat ze niet in het asiel of hondenhandel terechtkomen?
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

Ja lijkt me geweldig zo'n nest NF/Duitseherder puppy's, vooral die pups met zware HD lijkt me wel geinig!!
Kunnen ze lekker hun leven lang pijnlijden....
Als je wilt zien hoe 'leuk' een hond met zware HD het heeft mag je wel even langskomen hoor....heb er hier 2 lopen.....en dan mag jij ze in de ogen kijken!!
doen hoor!!
Kunnen ze lekker hun leven lang pijnlijden....
Als je wilt zien hoe 'leuk' een hond met zware HD het heeft mag je wel even langskomen hoor....heb er hier 2 lopen.....en dan mag jij ze in de ogen kijken!!
doen hoor!!

-
- geregistreerd lid
- Daphne
- Zeer actief
En je hebt natuurlijk nog noooit van de prikpil gehoord.Gaillard schreef:Wat zijn jullie gemeen !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zeker geen broodfokker, hoe durf je !!!! Doe op het ogenblik niets anders dan honden gescheiden houden en een poosje bij de 1 en dan een poosje bij de ander te zijn.
Nee he, want het is toch best wel leuk, zo een nest.
Stomme ...
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

Nero 11/1998 - 16/06/2014
- bram en thijs
- Zeer actief
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- bram en thijs
- Zeer actief
Ik zat een stooktrollen-rating te doencrutz schreef:had liever dat ze stopte met evt fokplannen............................bram en thijs schreef:Nu krijg je een 10 van meGaillard schreef:Jullie kunnen niet lezen, ik stop met het hele forum.
gegroet![]()
![]()

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Hee je moet je wel officieel uit laten schrijven hoor. Doe dat nou maar vlug want straks heb je geen tijd met 10 puppies.Gaillard schreef:Jullie kunnen niet lezen, ik stop met het hele forum.
gegroet
Irene een echte tien hoor als ze zich officieel uit laat schrijven dan

Een Heintje come back zou een plusje betekenen

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- bram en thijs
- Zeer actief
Een Heintje is een -10Rataplan schreef:Hee je moet je wel officieel uit laten schrijven hoor. Doe dat nou maar vlug want straks heb je geen tijd met 10 puppies.Gaillard schreef:Jullie kunnen niet lezen, ik stop met het hele forum.
gegroet
Irene een echte tien hoor als ze zich officieel uit laat schrijven dan![]()
Een Heintje come back zou een plusje betekenen

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gaillard schreef:Wat zijn jullie gemeen !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zeker geen broodfokker, hoe durf je !!!! Doe op het ogenblik niets anders dan honden gescheiden houden en een poosje bij de 1 en dan een poosje bij de ander te zijn.
Er bestaat ook voor honden zoiets als een morning -afterprik voor als je geen nest wilt.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- dulci
- Actief
Gaillard schreef:
denk dat je toch de boel beter in de gaten had moeten houden
je had dit toch kunnen verwachten.... of heb je zo'n ...... voor je kop
groetjes marjo
Wat zijn jullie gemeen !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zeker geen broodfokker, hoe durf je !!!! Doe op het ogenblik niets anders dan honden gescheiden houden en een poosje bij de 1 en dan een poosje bij de ander te zijn.
Het vorige nest is op de 22ste dag verwekt, terwijl ik vanaf dag 5 met de teef in een caravan had gelogeerd, 5 minuten nadat ik terug kwam was het raak. Deze teef is trouwens herplaatst omdat ze te zenuwachtig gedrag hier op het erf had (door andere dieren etc ??) Heeft een prima plek gevonden
denk dat je toch de boel beter in de gaten had moeten houden
hoezo zwakJullie kunnen niet lezen, ik stop met het hele forum.
gegroet

groetjes marjo
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nou ja... dat meen je toch niet werkelijk dat je dat wilt 8O bah...
zo moeilijk is het toch niet om een reu en teef uit elkaar te houden.. heb er tenminste nooit geen moeite mee bij mijn intacte teef en reu... wat doe ik dan anders dan jij??? snap dat niet neem dan geen teef of een gecastreerde...
zo moeilijk is het toch niet om een reu en teef uit elkaar te houden.. heb er tenminste nooit geen moeite mee bij mijn intacte teef en reu... wat doe ik dan anders dan jij??? snap dat niet neem dan geen teef of een gecastreerde...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dulci
- Actief
ben met je eens, je bent er even druk mee, maar je moet er wat voor over hebbennou ja... dat meen je toch niet werkelijk dat je dat wilt bah...

groetjes marjo
-
- Zeer actief
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Niet als je honden hebt die net zo hoog zijn als de traphekjes.Sjalot schreef:Je kan je honden makkelijk uit elkaar houden door bij elke deur traphekjes te plaatsen.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Daar hoeven ze niet eens net zo hoog als het traphekje voor te zijnWilma schreef:Niet als je honden hebt die net zo hoog zijn als de traphekjes.Sjalot schreef:Je kan je honden makkelijk uit elkaar houden door bij elke deur traphekjes te plaatsen.Die zijn daar binnen mum van tijd overheen als ze persé bij elkaar willen zijn.

Met een aanloopje komt zelfs een Corgi daar overheen...

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- dulci
- Actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
www.dierenasiels.com is de volgende stap maar zo oud zullen ze nog niet zijnElmar schreef:twinkeltje schreef:zullen er nu pups zijn of zal ze haar verstand gebruikt hebben
Misschien even op marktplaats gaan zoeken?

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
- Zeer actief