Op zich gaat het erg goed met haar, ze komt echt tot rust en als ze wakker is speelt ze erg leuk.
Ik heb wel een paar dingen waar ik tegenaan loop.
Ze had een teek vd week, die hebben we geheel verwijderd, hij was ook nog niet echt volgezogen. Kan dit kwaad bij zo'n klein hummeltje? Ik zie er niks meer van op dit moment. Verder is ze ontwormt en wordt ze over 6 dagen opnieuw ontwormt, ze heeft nu nog steeds wormen in haar ontlasting. Kan dat bij een ernstige besmetting?
Verder heeft ze af en toe dat als ze wakker wordt dat ze een beetje kucht, alsof er iets in haar keel zit. Ik heb gekeken en ik zie niks, het is dan na een paar keer kuchen wel meteen over.
En nu nog even over het eten. We geven haar om de 3 uur eten, maar na een uur zit ze aan haar bakje te rammelen om meer eten. Het lijkt wel of ze enorm veel honger heeft. Ik heb al vaker een pup gehad, maar nog nooit zo een met zoveel honger.... Moet ik haar dan meer gaan voeren, of gewoon zo laten?
Ze ziet er verder niet mager uit.
Veel vragen, maar ik dacht misschien heeft iemand een antwoord hierop.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even wat vraagjes over puppy Senna
Moderator: moderatorteam
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Even wat vraagjes over puppy Senna
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
als de teek er minder als 24-48 uur heeft gezeten kan het geen kwaad.
verder zijn niet alle teken besmet met een ziekte, dus zou ik me nog niet teveel zorgen over maken.
bij een ernstige wormbesmetting kan het zijn dat je wormen in de ontlasting blijft zien.
waar ontworm je mee? anders misschien een ander wormmiddel aan de dierenarts vragen?
het kuchen kan komen omdat ze wormen heeft, sommige honden gaan hoesten, sommige honden eten weinig of stoppen met eten.
wat eten betreft, ik zou pas meer gaan voeren als ze af begint te vallen.
dus gewoon een week aankijken, als ze dan iets is afgevallen misschien iets meer eten geven.
voedingsbehoefte verschilt per hond.
qyan was als pup ook een enorme vreter en at meer dan hij zou moeten hebben, anders werd hij gewoon te mager.
dus ff aankijken of ze afvalt en blijven wegen.
gr wendy
verder zijn niet alle teken besmet met een ziekte, dus zou ik me nog niet teveel zorgen over maken.
bij een ernstige wormbesmetting kan het zijn dat je wormen in de ontlasting blijft zien.
waar ontworm je mee? anders misschien een ander wormmiddel aan de dierenarts vragen?
het kuchen kan komen omdat ze wormen heeft, sommige honden gaan hoesten, sommige honden eten weinig of stoppen met eten.
dus gewoon een week aankijken, als ze dan iets is afgevallen misschien iets meer eten geven.
qyan was als pup ook een enorme vreter en at meer dan hij zou moeten hebben, anders werd hij gewoon te mager.
gr wendy
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Helemaal mee eensqyan schreef:als de teek er minder als 24-48 uur heeft gezeten kan het geen kwaad.
gr wendy

Kijk goed uit met de wormen, het kan echt levensgevaarlijk zijn. Overleg hierover met de dierenarts: morgenochtend meteen even bellen en uiteraard eerder als ze suf wordt of ziekjes (maar dat weet je wel

Ontworm je eens in de 2 weken?
- Ca Cajuina
- Zeer actief
Re: Even wat vraagjes over puppy Senna
Bij een ernstige besmetting kan het zijn dat er meerdere keren ontwormt moet worden. Hier kan trouwens ook die honger door ontstaan.Demi schreef:Op zich gaat het erg goed met haar, ze komt echt tot rust en als ze wakker is speelt ze erg leuk.
Ik heb wel een paar dingen waar ik tegenaan loop.
Ze had een teek vd week, die hebben we geheel verwijderd, hij was ook nog niet echt volgezogen. Kan dit kwaad bij zo'n klein hummeltje? Ik zie er niks meer van op dit moment. Verder is ze ontwormt en wordt ze over 6 dagen opnieuw ontwormt, ze heeft nu nog steeds wormen in haar ontlasting. Kan dat bij een ernstige besmetting?
Verder heeft ze af en toe dat als ze wakker wordt dat ze een beetje kucht, alsof er iets in haar keel zit. Ik heb gekeken en ik zie niks, het is dan na een paar keer kuchen wel meteen over.
En nu nog even over het eten. We geven haar om de 3 uur eten, maar na een uur zit ze aan haar bakje te rammelen om meer eten. Het lijkt wel of ze enorm veel honger heeft. Ik heb al vaker een pup gehad, maar nog nooit zo een met zoveel honger.... Moet ik haar dan meer gaan voeren, of gewoon zo laten?
Ze ziet er verder niet mager uit.
Veel vragen, maar ik dacht misschien heeft iemand een antwoord hierop.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera