Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
cloris schreef:Waar is de wandeling nou? of zijn jullie daar nog niet over uit?
Hahahahaha, wie het weet mag het zeggen
Zoals ik nu zie, zijn de meeste voor Roggebot, maar Clausi zei zojuist dat er misschien wedstrijden zijn ofzo Dus dat moeten we nog even checken.
Wie weet trouwens de weg in/bij Roggebot? Ik ben er maar 1 keer geweest en aan mij heb je dus helemaal niks.
Haha nou dan hoor ik het wel
Ga je mee dan Cloris???????? Zou heel leuk zijn!!!
Maakt het jou wat uit waar het is?
Ja lijkt me wel heel leuk, liefst Soesterduinen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
hehe, zou ik jou (en de honden natuurlijk) dan toch nog eens gaan zien?
hoeveel wil je dat ik er meeneem?
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Stang schreef:Oke, dan houden we het op de 18e omdat teveel mensen niet de 17e kunnen.
Sorry Karen; hopelijk kan je een volgende keer wel weer mee
Zit ik eerst op pagina 2 heel blij te lezen dat Zondag Zaterdags wordt...
Maar helaas ik ga wel verdrietig in mijn mandje mijn eenzaamheid weg lopen slikken.. SNIF
(wij kunnen tot eind september bijna nooit op zondagen snif snoter jank krijs)
ahhhhh jammer Miran :cry2:
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
hehe, zou ik jou (en de honden natuurlijk) dan toch nog eens gaan zien?
hoeveel wil je dat ik er meeneem?
Veeeeeeeeel, heeeeeel veeeeeeeeeel!
okej, ik zal eens even kijken hoeveel ik er mee kan nemen
Als het haalbaar is voor mee om mee te wandelen dan gooi ik de kar erachter voor tapaz
Maar dan moet ik wel weten of we op paden en gras lopen of dat het een zandwandeling is.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Als het haalbaar is voor mee om mee te wandelen dan gooi ik de kar erachter voor tapaz
Maar dan moet ik wel weten of we op paden en gras lopen of dat het een zandwandeling is.
Leuk!
Tja, Soesterduinen is zand natuurlijk.
Roggebot weet ik niet zo goed..... gras iig en ik dacht ook wat bospaadjes, maar het kan ook grind zijn
Ans weet vast wel of dat te doen is of niet.
A good dog never dies...
Naar het roggebotzand wil ik misschien ook wel mee!!! Alleen weet ik nog niet zeker of ik Pongo wel los durf te doen..... dus dan is het misschien niet handig als we mee gaan..... ik denk er nog wel ff overna!
Als we naar het roggebotzand gaan zijn wij wel bereid eventueel wat mensen van het station te halen. Station Lelystad of Kampen (liever niet allebei )
We hebben een station met hondenrek en kleine mormels kunnen wel op schoot dat stukkie.
Als het het Roggebotzand wordt en redelijk op tijd, dus einde ochtend begin midddag kom ik ook, maar ik Moet om 4 uur terug zijn want ik moet werken. Als we rond half 3 uitgewandeld zijn kan ik dan dus mee.
chrico schreef:ALs men zich af en toe geroepen voelt voor een handje dan kom ik ook als er niets tussen komt vanwege werk (roggebotzand)
Twee handjes mogen ook?
Kom jij ook Ans?
Als mijn gezondheid het toelaat uiteraard
Ik kan dan nog altijd halverwege op het veld gaan zitten en het drinken verzorgen,Leen loopt dan verder mee met de honden.
Maar is er nu al bekend of er wat met paarden te doen is die dag in het Roggebotzand?
Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
chrico schreef:ALs men zich af en toe geroepen voelt voor een handje dan kom ik ook als er niets tussen komt vanwege werk (roggebotzand)
Twee handjes mogen ook?
Kom jij ook Ans?
Als mijn gezondheid het toelaat uiteraard
Ik kan dan nog altijd halverwege op het veld gaan zitten en het drinken verzorgen,Leen loopt dan verder mee met de honden.
Maar is er nu al bekend of er wat met paarden te doen is die dag in het Roggebotzand?
Nee dat is niet bekend. Ik heb ook geen flauw idee hoe je daarachter kan komen......
Als iemand dit weet, of weet bij wie ik moet informeren hiervoor????
A good dog never dies...
Ikheb gekeken op paarden.pagina.nl, maar kon niets vinden op die datum op die plek. Er is wel een Marathon ergens anders en Ned. En ook eentje in Belgie.
Ehh hahaha nou weet ik het nog niet, straks sta ik in Soesterduinen en jullie op Roggenbotzand
cloris schreef:Ehh hahaha nou weet ik het nog niet, straks sta ik in Soesterduinen en jullie op Roggenbotzand
Is dat dan niet de bedoeling?
Ik ga het nu wel denken ja
cloris schreef:Ehh hahaha nou weet ik het nog niet, straks sta ik in Soesterduinen en jullie op Roggenbotzand
Is dat dan niet de bedoeling?
Ik ga het nu wel denken ja
Planen worden volgens mij weer gewijzigd.
Je moet op Roggebotzand zijn.
Haha ik had Soesterduinen aangegeven