Maar het was wel erg lekker tochbasil schreef:5,50![]()
ik was al bang dat het daar was inderdaad :p:

Moderator: moderatorteam
8O 8O grote goden 8O hahahahahabasil schreef:5,50Marion. schreef:Annemieke, wat was de Irish Coffee ook al weer daar?Roelfien schreef:Je kunt daar routes van verschillende grootte lopen en zelfs een klein stukje verderop heerlijk op een groot terras zitten wachten.![]()
ik was al bang dat het daar was inderdaad :p:
Hier in dit gat rijden geen treinen,voor ik in Hilversum ben dan ben ik al halverwege !!!Lysette schreef:Kun je niet treinen? Doe ik ooktijger2 schreef:Ik zou op zich weer heel graag meegaan, heb alleen geen vervoer :cry2:
of ik moet fietsen maar dat is me net te ver voor zondag 'smorgens vroeg.
Reeen, konijnen, windhondkruising..moet ik nog meer zeggen?Daan schreef:waarom kom je dan zonder hond?Eline* schreef:Austerlitz kom ik misschien wel, maar dan wel zonder hond.
Zien jullie maar, ik zie ook wel!
nee hoor, je hoeft niet meer te zeggen.Eline* schreef:Reeen, konijnen, windhondkruising..moet ik nog meer zeggen?Daan schreef:waarom kom je dan zonder hond?Eline* schreef:Austerlitz kom ik misschien wel, maar dan wel zonder hond.
Ik bedoelde het alles behalve lelijk..ik maak uit je reactie op dat je het opvat alsof ik vind dat je iets doms vraagt...maar dat is dus niet zo!Daan schreef:nee hoor, je hoeft niet meer te zeggen.Eline* schreef:Reeen, konijnen, windhondkruising..moet ik nog meer zeggen?Daan schreef:waarom kom je dan zonder hond?Eline* schreef:Austerlitz kom ik misschien wel, maar dan wel zonder hond.
Nu is mij dat duidelijk.
Ik ben echt niet op de hoogte van alle voor en nadelen van alle losloopgebieden in nederland.
En ik kan ook met mijn ogen rollen, kijk maar...
Kunnen we daarna barbeknoeien!v.d Lupinehof schreef:dat is lekker ,nee daar word je vrolijk vanEline* schreef:Reeen, konijnen, windhondkruising..moet ik nog meer zeggen?Daan schreef:waarom kom je dan zonder hond?Eline* schreef:Austerlitz kom ik misschien wel, maar dan wel zonder hond.
mol
Haha, ik kan wel wat hebben hoor.Eline* schreef:Ik bedoelde het alles behalve lelijk..ik maak uit je reactie op dat je het opvat alsof ik vind dat je iets doms vraagt...maar dat is dus niet zo!Daan schreef:nee hoor, je hoeft niet meer te zeggen.Eline* schreef:Reeen, konijnen, windhondkruising..moet ik nog meer zeggen?Daan schreef: waarom kom je dan zonder hond?
Nu is mij dat duidelijk.
Ik ben echt niet op de hoogte van alle voor en nadelen van alle losloopgebieden in nederland.
En ik kan ook met mijn ogen rollen, kijk maar...
Begrijp ik dat je meegaat?v.d Lupinehof schreef:ja nou een goeie reeen rug is nooit wegEline* schreef:Kunnen we daarna barbeknoeien!v.d Lupinehof schreef:dat is lekker ,nee daar word je vrolijk vanEline* schreef: Reeen, konijnen, windhondkruising..moet ik nog meer zeggen?
mol
mol