Karen, wil je me nog even laten weten wat het kost in Laren en Markelo? Da's voor mij vanuit Almelo ook nog wel te rijden..
Jessica, wat zijn dan volgens jou die goedkopere alternatieven? Wat voer jij?
Moderator: moderatorteam
Goeiedag, dat zijn toch geen normale prijsverschillen meerqyan schreef:8O ik betaal voor duck uitmuntend 3,10 en voor duck lam en rijstcloris schreef:Jeetje wat een prijsverschillen, ik heb gisteren nog duck uitmuntend gekocht voor 1.50 per kilo, ik denk dat ik de vriezer daar maar even moet leeghalen3.70
Op 2 pakken smuldier (=800 gr) 200 gram groente/fruitmix, eventueel havermout en een rauw ei met schil, een visolie capsule, biergist en knoflookpillen. Dit verdeel ik tussen Pien en Huts.annemie schreef:Wat geef je er dan bij groenten en in welke hoeveelheid/verhoudingen?Hutsje schreef:Ik voer AHV en maak zelf. Daarbij gebruik ik het vlees van smuldier, de varianten kip, hart, pens en vlees. .
Daarom geef ik 1 keer per dag AHV (dus compleet), en 's avonds of zelfmaak of brok.Moniek B. schreef:Hoi Jessica,
Ik heb een hele tijd zelf klaar gemaakt. Maar heb daarbij twee nadelen. De eerste is dat het soms veel tijd kost als je het vergelijkt met brokken of versvlees-diepvries. Niet alleen aan maken maar ook het kopen van de verse groenten en het in porties verdelen van het vlees dan in de aanbieding is![]()
Tweede nadeel, en dat vind ik groter: ik ben er zelf onzeker van of Charly wel voldoende van alles krijgt. Heb me er wel in verdiept, heb ook goed opgelet bij voedingsleer KK1 maar toch.. zoals laatst had Charly in een keer een paar rode plekken en dan ben ik gelijk bang dat hij iets tekort komt in zijn voer... Is niet gezegd dat het daar vandaan komt hoor, maar dat gevoel bekruipt me dan en dat vind ik niet prettig. Vandaar dat ik graag compleet versvlees wil voeren. Weet ik zeker dat ie niets tekort komt....
Hier in Belgie betaal ik voor Duck bij Aveveqyan schreef:8O ik betaal voor duck uitmuntend 3,10 en voor duck lam en rijst :? 3.70cloris schreef:Jeetje wat een prijsverschillen, ik heb gisteren nog duck uitmuntend gekocht voor 1.50 per kilo, ik denk dat ik de vriezer daar maar even moet leeghalen :mrgreen:
Da's een goeie! Ik ga ook maar eens even die informatie aanvragen. Dan kan ik in elk geval kijken voor als ik straks een vriezer heb... Thanx!Baily schreef:Ik heb 160 kg Duck compleet uitmuntend besteld bij een adres die ik via Duck heb gekregen. Als je daar informatie aanvraagt krijg je een brief met leveranciers voor grootverpakkingen. Die komen het thuis afleveren, dus geen gesleep. Voor 160 kg Duck compleet uitmuntend betaalde ik 295 euro. Ongeveer 1,84 euro per kilo. Het scheelt mij heel veel geld per maand op deze manier en je hebt altijd eten voor de honden in huis. Ik doe er ongeveer 2 maanden mee, en de houdbaarheid is veel langer dus wat mij betreft kan dit heel goed.
Hoi Moniek,Moniek B. schreef:Karen, wil je me nog even laten weten wat het kost in Laren en Markelo? Da's voor mij vanuit Almelo ook nog wel te rijden..
Hoi Moniek,Moniek B. schreef:OOHHH???? De adressen in Borne en Weerselo gaan daar dus zeker overheen? Van wie heb je dat? Kan ik die mensen ermee om de oren slaanScooby schreef:Hoi Moniek,
Ik heb begrepen dat 2,95 Euro per kilo de maximale prijs is die verkooppunten mogen vragen!?
Jaaaa en Lisa weet dat nu zeker dat het 2,95 per kilo is omdat ze van de week daar maar gekocht heeftMoniek B. schreef:Hoi Karen,
Al die plaatsen zijn voor mij wel te rijden hoor... Weerselo heb ik al opgevraagd: daar is het dus 3,85 voor 1 kilo, 10 kg kost euro 33,50. Borne heb ik dus ook opgevraagd: da's 3,95 euro![]()
Hengelo vraag 2,95 euro per kilo schijnt, dat weet Lisa...
Enschede en Holten weet ik niet, maar da's ook een stukje verder rijden. Maar kan wel hoor...
Als ik het in Hengelo kan krijgen voor 2,95 is het nog wel te doen. Is ook dichterbij voor mij dan Laren... Ga toch maar eens kijken voor de Duck en afwachten hoe ie het daar op doet...
Komt voor mij op hetzelfde neer dan qua prijs. Van Rodi geef ik 2 verpakkingen per dag en Carnibest 2/3 van een kilo. Maar als ik eens bij die winkel ben zal ik eens kijken!Higgins schreef:Even een tipje voor de mensen uit de omgeving Alkmaar of Enschede, bij de foodfactory betaal je voor Rodi compleet of enkel 0, 98 euro cent, dit gaat maar op voor een paar soorten smaken.