nou, dan zal ik ozzy maar wat extra´s te eten geven ´smorgens.....linlin schreef:zie net dat ik lekker vrij ben, zondag.
mag ik nog mee? denk dat ik dan alleen boeboe meeneem. ursula doe ik er geen plezier mee en trevor, daar doe ik de overige wandelaars en hun argeloze honden geen plezier mee.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weer eens Soesterduinen?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou pfff..... geen routeplanner????Mol schreef:en dan?Stang schreef:Vanaf de A28 kan je volgens mij het beste afslag ''Soesterberg 4'' nemen..... maar je kent mijn belabberde richtingsgevoel, dus :S me er niet op doodcloris schreef:Welke afslag vanaf de A28 is het? of moet ik het topic nou weer doorlezen
mol

Afslag Soesterberg 4
Dan zit je op de Richelweg
Aan het einde rechts en direct weer links de v. Weerden Poelmanweg op; deze loopt over in de Soesterbergsestraat
Link naar Ossendamweg
na de bocht in de weg die naar links afbuigt, ga je een klein straatje links in de Pimpelmees
Dan rechts Bosstraat
Links Blieklaan
Spoor over en rechts is de parkeerplaats van de Foekenlaan
Hoop ik

Ik heb het van de routeplanner hoor, want ik rij nooit zo omdat ik van de andere kant afkom. Hopelijk klopt het

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
Dat is 2 jaar geleden (of was het nou 1...??), toen haar jachtinstinct nog niet ontwikkeld wasmiranda schreef:Valt toch best mee Rob.Tarz schreef:
![]()
![]()
Chaya en Cyber hadden het maar al te best naar hun zin toen... lekker struinen met zijn tweeen en verder geen poespas want daar houden ze allebei niet van.
En als je de een riep kwam de ander gewoon mee.
Chaya is een toppertje hoor

Maar ze is wel iets veranderd hoor, ze is wat actiever en gezonder en misschien dat ze deze keer wel speelt met andere honden... of weer met Cyber optrekt

En het is daar vooral mul zand dus ze zal er niet snel vandoor gaan. Als ze dat toch wel doet zeg ik alvast dat ik er wel achteraan ga. Chaya is een hond die dan even lekker de hort op is en gaat jagen, maar er ook niet om schroomt mensen te likken.
Dus mij zie je dan even rennen

Groetjes Rob
-
- Zeer actief
Tarz schreef:Dat is 2 jaar geleden (of was het nou 1...??), toen haar jachtinstinct nog niet ontwikkeld wasmiranda schreef:Valt toch best mee Rob.Tarz schreef:
![]()
![]()
Chaya en Cyber hadden het maar al te best naar hun zin toen... lekker struinen met zijn tweeen en verder geen poespas want daar houden ze allebei niet van.
En als je de een riep kwam de ander gewoon mee.
Chaya is een toppertje hoor. En ze was toen trouwens ziek (maag/darmontsteking).
Maar ze is wel iets veranderd hoor, ze is wat actiever en gezonder en misschien dat ze deze keer wel speelt met andere honden... of weer met Cyber optrekt![]()
En het is daar vooral mul zand dus ze zal er niet snel vandoor gaan. Als ze dat toch wel doet zeg ik alvast dat ik er wel achteraan ga. Chaya is een hond die dan even lekker de hort op is en gaat jagen, maar er ook niet om schroomt mensen te likken.
Dus mij zie je dan even rennen
jij achter haar aan gaan??????

zou me zwaar tegenvallen als je dat nu niet zou doen....
oh...het ziet er trouwens naar uit dat dikkiedik niet meegaat...hij loopt ..... niet dus.
-
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik hoop het ookStang schreef:Nou pfff..... geen routeplanner????Mol schreef:en dan?Stang schreef:Vanaf de A28 kan je volgens mij het beste afslag ''Soesterberg 4'' nemen..... maar je kent mijn belabberde richtingsgevoel, dus :S me er niet op doodcloris schreef:Welke afslag vanaf de A28 is het? of moet ik het topic nou weer doorlezen
mol![]()
Afslag Soesterberg 4
Aan het einde rechts en direct weer links de v. Weerden Poelmanweg op; deze loopt over in de Soesterbergsestraat
Link naar Ossendamweg
na de bocht in de weg die naar links afbuigt, ga je een klein straatje links in de Pimpelmees
Dan rechts Bosstraat
Links Blieklaan
Hoop ik![]()
![]()
Ik heb het van de routeplanner hoor, want ik rij nooit zo omdat ik van de andere kant afkom. Hopelijk klopt het

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Denk om de flitsers!cloris schreef:Ik hoop het ookStang schreef:Nou pfff..... geen routeplanner????Mol schreef:en dan?Stang schreef: Vanaf de A28 kan je volgens mij het beste afslag ''Soesterberg 4'' nemen..... maar je kent mijn belabberde richtingsgevoel, dus :S me er niet op dood
mol![]()
Afslag Soesterberg 4
Link naar Ossendamweg
Dan rechts Bosstraat
Links Blieklaan
Hoop ik![]()
![]()

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- cloris
- Zeer actief
Kijk dat zijn tips, dankjeEline* schreef:Denk om de flitsers!cloris schreef:Ik hoop het ookStang schreef:Nou pfff..... geen routeplanner????Mol schreef: en dan?
mol![]()
Afslag Soesterberg 4
Link naar Ossendamweg
Dan rechts Bosstraat
Links Blieklaan
Hoop ik![]()
![]()
Ik heb het van de routeplanner hoor, want ik rij nooit zo omdat ik van de andere kant afkom. Hopelijk klopt hetDe ossendamweg volg je het spoor over, stoplichten na het spoor/na de bocht rechtdoor en daarna de eerste links..das de pimpelmees.

Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
- Actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat (bijna) alle honden loslopen hier.teckeltoos schreef:Lopen op zo'n wandeling alle honden los, of zijn er ook die aan de lijn blijven ?
Als dat zo is wil ik het wel es proberen met Sarah in Roggebotzand. (mits ik een lift kan krijgen)
Het zou wel leuk zijn als je komt

- cloris
- Zeer actief
teckeltoos schreef:Lopen op zo'n wandeling alle honden los, of zijn er ook die aan de lijn blijven ?
Als dat zo is wil ik het wel es proberen met Sarah in Roggebotzand. (mits ik een lift kan krijgen)
Fangio gaat ook mee

-
- Zeer actief
De wandeling met Fangio en Nieve ging goed....in het begin is Saar een beetje angstig, maar als ze niet "belaagd" wordt trekt dat wel bij. Daarom mijn vraag of er meer aangelijnden zijn. Dan heb ik ergens achteraan in de stoet wat gezelschap.Stang schreef:Ik denk dat (bijna) alle honden loslopen hier.teckeltoos schreef:Lopen op zo'n wandeling alle honden los, of zijn er ook die aan de lijn blijven ?
Het zou wel leuk zijn als je komtMaar ik weet niet of Sarah het beangstigend vindt zoveel honden?
-
- Zeer actief
Weet ik........maar er staat een wandeling in Roggebotzand in het verschiet ....toch ????cloris schreef:teckeltoos schreef:Lopen op zo'n wandeling alle honden los, of zijn er ook die aan de lijn blijven ?
Fangio gaat ook meeenne het is in Soesterduinen
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Yesssssss, zie ik eindelijk lieve Fangie!!!! :A :A :A Gaat Chira ook mee?cloris schreef:teckeltoos schreef:Lopen op zo'n wandeling alle honden los, of zijn er ook die aan de lijn blijven ?
En welke honden neemt Mol mee? ben ik ook wel benieuwd naar!

- Rossi
- Zeer actief
Mits ik dan kan.....mag je met mij mee reizen.teckeltoos schreef:Weet ik........maar er staat een wandeling in Roggebotzand in het verschiet ....toch ????cloris schreef:teckeltoos schreef:Lopen op zo'n wandeling alle honden los, of zijn er ook die aan de lijn blijven ?

Groeten van Angel en Rossi.

- Roos
- Zeer actief
Leuk!! kan ik eindelijk Fangio ontmoetencloris schreef:teckeltoos schreef:Lopen op zo'n wandeling alle honden los, of zijn er ook die aan de lijn blijven ?

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Wederom even een update:
Soesterduinen
Verzamelen zondag 18 juli om 11.30 uur op de parkeerplaats van de Foekenlaan te Soest (net over het spoor rechts). Even zoeken op de routeplanner op ''Foekenlaan te Soest''
Mee gaan de volgende personen:
Daphne
Daan
Roos
Marianne
Jessica
Lysette
Lies
Majelle
Anouk
Eline
Cloris
Mol
Domie
Clausipaus
Stang
Brigitte
Brenda V.
Maaike
Tarz
Misschien gaan mee:
Dorien
Demi
Willen deze mensen nog voor zondag doorgeven of ze meegaan? Anders staan we dadelijk te wachten op niks
Heeft iedereen nu per pb het telefoonnummer van Eline ontvangen?
Soesterduinen
Verzamelen zondag 18 juli om 11.30 uur op de parkeerplaats van de Foekenlaan te Soest (net over het spoor rechts). Even zoeken op de routeplanner op ''Foekenlaan te Soest''
Mee gaan de volgende personen:
Daphne
Daan
Roos
Marianne
Jessica
Lysette
Lies
Majelle
Anouk
Eline
Cloris
Mol
Domie
Clausipaus
Stang
Brigitte
Brenda V.
Maaike
Tarz
Misschien gaan mee:
Dorien
Demi
Willen deze mensen nog voor zondag doorgeven of ze meegaan? Anders staan we dadelijk te wachten op niks

Laatst gewijzigd door Caro. op 14 jul 2004 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
- Roos
- Zeer actief
-
- Actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Wat lief aangeboden!Daan schreef:Rob, zal ik jou oppikken of ga je lopen naar de wandelplek.
Dit keer beloof ik dat we in een keer goed rijden okee?
Maar ik word gebracht door mijn moeder, die moet toch in die omgeving zijn dus dat komt goed uit

(niet dat ik niet meer met je mee durf te rijden hoor

Groetjes Rob
-
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
:lekkerpuhtwinkeltje schreef:jij ook al nietchrico schreef:Ikke nietStang schreef:
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki