inmiddels een paar dagen verder. ff een update!!!
het is dus niet alleen zijn bot waar hij link op wordt. gisteren heeft hij een nieuwe kong gekregen en daar reageert hij hetzelfde op. ook zijn voerbak maarrrrr niet continu. ik kan er gewoon met mijn hand in maar als ik naast hem ga staan en ik stoot met mijn been tegen zijn lichaam dan gromt hij. ook niet altijd.
hij vertoont raar gedrag (voor mij dan). als ik in de keuken sta en ben met iets bezig dan gaat hij van zijn brokken eten, pakt een paak brokken eet dat op rent naar mij springt een keer vlug tegen mij aan, rent weer terug naar zijn brokken, rent weer naar mij, springt weer tegen mij op
gisteren wilde ik de keuken uitlopen en ik heb tussen de keuken en de hal een traphekje. dus ik sta bij de traphekje gaat hij lelijk op mijn voet zitten doen en erin te bijten. ook als ik in de hal sta en naar de keuken loop en mij voet onder het traphekje stop gaat hij lelijk doen.
vanochtend ging ik de keuken weer uit en toen wilde hij vlug mee de hal in glippen maar dat mocht hij niet van mij dus hij zat met zijn kop tussen het traphekje en de muur en lelijk dat hij deed hahahah.
wat dus opvalt is dat hij het alleen maar in de keuken doet.
wat me ook opvalt is dat hij extreem veel blaft de laatste tijd
gisteren op de hondenshow ook. hij bleef maar blaffen. thuis als hij in de keuken zit ook. etc etc. ja iedereen zegt negeren maar dat valt niet altijd mee en ik heb ook buren waar ik rekening mee te houden heb.
kan je dit gedrag er echt uittrainen?
ik ben al heel veel met het commando los aan het trainen. en in principe doet hij dat best goed. het is al een hele kunst om hem het commando HIER te leren want hij ziet alles als een spel en blijft je uit staan te dagen. maar hij doet het steeds beter en buiten kan ik gewoon alles van hem af pakken.
pfff heb ik weer hahahahhaha. ik ken toch zoveel mensen met een bull maar niemand met zo'n maffe als ik hahahahahah. ik was gisteren toch echt wel ff uit mijn doen. ben best veel gewend maar zo erg als whooper nu heeft heb ik ook nog nooit meegemaakt en dan lig je daar best wakker van. maar goed, hij is mijn alles en ik ga ervoor.