Wat moet Myranda nou doen? Hoge doos naast haar bed? Beneden op de bank slapen? en durf het bijna niet te zeggen bench voor mijn puppenkind?

Het doel is wel zo snel mogelijk zindelijkheid te krijgen

Moderator: moderatorteam
Hmm laat manlief het maar niet horen die is voor bench. Ik tegen :p:Stang schreef:Gewoon lekker in een doos of bench (hahahaha) naast je bed.
Persoonlijk zou ik de pup, hoe schattig ook, niet in bed nemen: het is toch niet de bedoeling dat hij straks volwassen ook op bed komt begrijp ik?
Van een bench ben ik op zich geen tegenstander, mits juist gebruikt! Dus als je dat 's nachts gebruikt ipv een doos, dan zie ik geen verschil![]()
Je mag mijne wel lenen voor een tijdje als je wilt (ik gebruik dat ding toch niet, hahahaha, is nog van Kaya's puppentijd)
wat is t verschil tussen snacht in een bench naast je bed en in een doosRataplan schreef:Hmm laat manlief het maar niet horen die is voor bench. Ik tegen :p:Stang schreef:Gewoon lekker in een doos of bench (hahahaha) naast je bed.
Persoonlijk zou ik de pup, hoe schattig ook, niet in bed nemen: het is toch niet de bedoeling dat hij straks volwassen ook op bed komt begrijp ik?
Van een bench ben ik op zich geen tegenstander, mits juist gebruikt! Dus als je dat 's nachts gebruikt ipv een doos, dan zie ik geen verschil![]()
Je mag mijne wel lenen voor een tijdje als je wilt (ik gebruik dat ding toch niet, hahahaha, is nog van Kaya's puppentijd)
Ik ben het met je eens Sanneke. Tirsa heeft de eerste twee weken in 'n grote kattenkooi naast m'n best geslapen en toen is ze naar beneden gegaan in de bench totdat het veilig was om los in de kamer te zijn, maar ze heeft nooit op m'n bed geslapen.Mama Sanneke schreef:Luka is nog nooit boven geweest.
Heeft als pup eerst in bench (3m1/2), zou dat nooit meer doen trouwens !, daarna in zijn mand beneden geslapen.
Ikzelf ben geen tegenstander om je pup naast je bed te laten slapen.
Je moet je eigen hart volgen (en dat van je echtgenoot ook een beetje hé).
Mijn man is trouwens tegen bedslapen (de hond hé).
Maar .... als ik een slaapkamer beneden had dan had ik hem van in het begin naast me laten slapen. Maar wel nooit IN men bed.
Dat mochten onze kids ook niet, die sliepen in een logeerbedje naast ons als ze ziek waren.
Ik vind het zalig om naar hem te kijken als hij slaapt.
Sanneke
Toen ik deze week in de bib was heb ik enkele boeken opengebladerd
en daar stond telkens in : NOOIT je hond in de slaapkamer, kwestie van rangorde, de mens zijn slaapplaats is geen slaapplaats voor een hond.
Zelfs niet voor een pup
Wat vinden jullie daarvan ?
Sanneke
Hahahahahaha...ja in boeken staat ook altijd dat je nooit bij je hond op de grond moet gaan liggen, dat een hond niet op de bank mag etc...etc...met als reden dat ze dan dominant gaan worden ten opzichte van de baas. Sorry hoor, maar als je als eigenaar een beetje goed met honden overweg kan kun je door middel van andere dingen laten merken dat jij de baas bent.Neeltje schreef:Ik ben het met je eens Sanneke. Tirsa heeft de eerste twee weken in 'n grote kattenkooi naast m'n best geslapen en toen is ze naar beneden gegaan in de bench totdat het veilig was om los in de kamer te zijn, maar ze heeft nooit op m'n bed geslapen.Mama Sanneke schreef:Luka is nog nooit boven geweest.
Heeft als pup eerst in bench (3m1/2), zou dat nooit meer doen trouwens !, daarna in zijn mand beneden geslapen.
Ikzelf ben geen tegenstander om je pup naast je bed te laten slapen.
Je moet je eigen hart volgen (en dat van je echtgenoot ook een beetje hé).
Mijn man is trouwens tegen bedslapen (de hond hé).
Maar .... als ik een slaapkamer beneden had dan had ik hem van in het begin naast me laten slapen. Maar wel nooit IN men bed.
Dat mochten onze kids ook niet, die sliepen in een logeerbedje naast ons als ze ziek waren.
Ik vind het zalig om naar hem te kijken als hij slaapt.
Sanneke
Toen ik deze week in de bib was heb ik enkele boeken opengebladerd
en daar stond telkens in : NOOIT je hond in de slaapkamer, kwestie van rangorde, de mens zijn slaapplaats is geen slaapplaats voor een hond.
Zelfs niet voor een pup
Wat vinden jullie daarvan ?
Sanneke
Risico is als je hond naderhand behoorlijk dominant blijkt te zijn, kunnen er soms ernstige problemen ontstaan en het is makkelijker deze te voorkomen.
Ik denk dat de doos nog rotter is omdat die rondom gesloten is waardoor ze helemaal niks kunnen zien.crutz schreef:wat is t verschil tussen snacht in een bench naast je bed en in een doosRataplan schreef:Hmm laat manlief het maar niet horen die is voor bench. Ik tegen :p:Stang schreef:Gewoon lekker in een doos of bench (hahahaha) naast je bed.
in beide gevallen kunnen ze er niet uit........................
Ik zie het verschil ook niet hoor :Ucrutz schreef:wat is t verschil tussen snacht in een bench naast je bed en in een doosRataplan schreef:Hmm laat manlief het maar niet horen die is voor bench. Ik tegen :p:Stang schreef:Gewoon lekker in een doos of bench (hahahaha) naast je bed.
Campingbedje danStang schreef:Ik zie het verschil ook niet hoor :Ucrutz schreef:wat is t verschil tussen snacht in een bench naast je bed en in een doosRataplan schreef:Hmm laat manlief het maar niet horen die is voor bench. Ik tegen :p:Stang schreef:Gewoon lekker in een doos of bench (hahahaha) naast je bed.
Als je een bench normaal gebruikt, zie ik niet wat ertegen is. Ja, je moet je puppy natuurlijk niet overdag constant opsluiten in dat ding, maar voor 's nachts is het toch prima? Lekker naast je bed zetten, kan je hand er af en toe in en je puppy zit veilig
je weet het.Rataplan schreef:twee nul voor in bednu ik er nog aanwennen dat er zand en viezigheid in komt
![]()
Rataplan komt nooit boven volgens mij is hij bang van de douche 8O