Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie van jullie geeft zijn volwassen hond
Moderator: moderatorteam
- sample
- Zeer actief
Ik heb me altijd laten vertellen dat honden beter geen bak voer de hele dag kunnen hebben staan. Dat ze kunnen eten wanneer ze willen, bedoel ik dan. Ook in verband met kinderen zou dat niet verstandig zijn, volgens mijn dierenarts. Die kunnen namelijk in de bak met brokken graaien waardoor de hond dat weer verdedigt. Kan daar iets van kloppen?
Ik voer Bono 2x per dag. 's Morgens brood (een snee of 2) en ongeveer een derde van zijn hoeveelheid brokken. Na het eten de rest. Tussendoor wat lekkers.
Ik voer Bono 2x per dag. 's Morgens brood (een snee of 2) en ongeveer een derde van zijn hoeveelheid brokken. Na het eten de rest. Tussendoor wat lekkers.
[quote="sample"]Ik heb me altijd laten vertellen dat honden beter geen bak voer de hele dag kunnen hebben staan. Dat ze kunnen eten wanneer ze willen, bedoel ik dan.
Ik vind dat geknabbel over de hele dag ook geen goed idee, lijkt mij niet gezond. Ook in verband met kinderen zou dat niet verstandig zijn, volgens mijn dierenarts. Die kunnen namelijk in de bak met brokken graaien waardoor de hond dat weer verdedigt. Kan daar iets van kloppen?
Mijn kinderen mogen niet in de bak graaien, of bij de hond in de buurt komen als hij eet. Dat geldt andersom ook, als zij op de grond met een koekje zitten stuur ik Diesel ook weg. Dat snappen ze ook als ze heel jong zijn.Zij mogen trouwens wel de bak voer geven. of een koekje, maar niet gaan aaien of kusjes geven als hij staat te eten. Gek genoeg is zo'n hond die daar rustig staat voor veel kinderen die geen honden gewend zijn juist heel aantrekkelijk om dan even te aaien.
Nee, mag niet...
Ik voer Bono 2x per dag. 's Morgens brood (een snee of 2) en ongeveer een derde van zijn hoeveelheid brokken. Na het eten de rest. Tussendoor wat lekkers.Ik snap het "na het eten de rest" gedeelte niet zo, maar dat heb je waarschijnlijk een beetje onduidelijk vermeld[ /quote]
Ik vind dat geknabbel over de hele dag ook geen goed idee, lijkt mij niet gezond. Ook in verband met kinderen zou dat niet verstandig zijn, volgens mijn dierenarts. Die kunnen namelijk in de bak met brokken graaien waardoor de hond dat weer verdedigt. Kan daar iets van kloppen?
Mijn kinderen mogen niet in de bak graaien, of bij de hond in de buurt komen als hij eet. Dat geldt andersom ook, als zij op de grond met een koekje zitten stuur ik Diesel ook weg. Dat snappen ze ook als ze heel jong zijn.Zij mogen trouwens wel de bak voer geven. of een koekje, maar niet gaan aaien of kusjes geven als hij staat te eten. Gek genoeg is zo'n hond die daar rustig staat voor veel kinderen die geen honden gewend zijn juist heel aantrekkelijk om dan even te aaien.
Nee, mag niet...

Ik voer Bono 2x per dag. 's Morgens brood (een snee of 2) en ongeveer een derde van zijn hoeveelheid brokken. Na het eten de rest. Tussendoor wat lekkers.Ik snap het "na het eten de rest" gedeelte niet zo, maar dat heb je waarschijnlijk een beetje onduidelijk vermeld[ /quote]
- sample
- Zeer actief
Na mÃjn eten de rest van zÃjn eten
En de kinderen mogen bij mij ook niet in de buurt van de hond komen als hij eet. Maar als hij de hele dag brokken zou hebben, zou dat moeilijk worden. Want hij eet in de keuken en wij ook. En ergens op de dag komt er een moment dat ik naar het toilet moet. Of de telefoon gaat. En je nét ff geen ogen voor en achter in je hoofd hebt. En op de één of andere manier, schijnen mijn kinderen zo af en toe last te hebben van selektief geheugenverlies

En de kinderen mogen bij mij ook niet in de buurt van de hond komen als hij eet. Maar als hij de hele dag brokken zou hebben, zou dat moeilijk worden. Want hij eet in de keuken en wij ook. En ergens op de dag komt er een moment dat ik naar het toilet moet. Of de telefoon gaat. En je nét ff geen ogen voor en achter in je hoofd hebt. En op de één of andere manier, schijnen mijn kinderen zo af en toe last te hebben van selektief geheugenverlies

- Konni
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
ik denk niet dat een hond eten gaat verdedigen dat hij de altijd tot zijn beschikking heeft. Tenzij er sprake is van voernijd, maar dat voorkom je juist door de hele dag eten aan te bieden.sample schreef:Na mÃjn eten de rest van zÃjn eten![]()

- sample
- Zeer actief
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer: