Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mag alleen hier?

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Turbokipje
nieuw lid

Mag alleen hier?

Ongelezen bericht door Turbokipje »

Sorry, alleen Gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum

Dat zie ik ieder keertje als ik een postje wil achterlaten. eerst eens zien of dit het wel doet voor ik meer tik.
Turbokipje
nieuw lid

joepie het doet het. ik was al bang dat mijn computermannetje weer langs moest komen.
hallo, ik ben Dorien en het is heus waar, ik heb helemaal nog geen hond.
Mijn ouders altijd wel maar mijn man is veel weg naar het buitenland en soms ga ik ook mee. Hij werkt voor de Wavin. Kent iedereen wel van de vuilniszakken, rioolpijpen kortom bijna alles waar kunsstof aan te pas komt. ben een dertiger en woon nu nog in een terraswoningkje.
Binnenkort krijgt mijn man andere functie en willen we buiten gaan wonen. Nou ja, een huis buiten de stad dan, en dan willen we wel een hondje natuurlijk. Welke weet ik nog niet. Wel stoer en lief en waaks en voor buiten als binnen. Geen schoothondje maar ook geen kennel buiten maar een echte vriend. Een pup is natuurlijk het schattigste maar ik denk er ook over een jonge hond uit een asiel te halen om een mooi leventje te gunnen.
sample
Zeer actief

Ongelezen bericht door sample »

Hey, leuk dat je alvast zo inleest :ok:
Turbokipje
nieuw lid

hoi en dank je. Er is heel super veel te lezen zeg. Wel jammer dat je niet kunt reageren als je wat leuks tegenkomt. Ben jij dezelfde S van Z (forum)? Heb ik me nu goed genoeg voorgesteld dan nu :ok:
Nu was ik pas bij het asiel hier om zo maar wat te kijken en na een babbeltje werd me gevraagt of ik dan niet eens mee wilde helpen, met de hondjes lopen en meer. Lijkt me heel leuk en mag ook wel eens een hele middag zo'n beessie meenemen als het klikt met het beessie tenminste. haha heb ik straks toch (even) een hondje,
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Hoi, welkom hier

Luka valt dan wel onder "schoothondjes", maar hij zit niet vaak op me schoot :mrgreen:
T'is een echte lieverd geworden sinds hij vorig jaar bij ons kwam.
(in het begin veel problems gehad).
Wens je veel plezier hier.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Turbokipje
nieuw lid

Die ziet er lekker ondeugend uit zeg. :ok:
Pikelien
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pikelien »

Welkom hier op het forum! :ok:
Groetjes,
Pikelien en Irie.

Afbeelding
Turbokipje
nieuw lid

Waar een verre vakantie al niet goed voor is dan lees ik eens met een betere bril. Ik moest me nog een tweede keer aanmelden hier in fort Knox :idea:
Dus direkt maar gedaan dan. Vanmorgen lekker geholpen in het asiel, leuk hoor die vrolijke rakkers. Bij de poezen vind ik minder want die zijn zo eenkennig op een enkeling na.
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”