Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alleen poepen bij één persoon
Moderator: moderatorteam
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Alleen poepen bij één persoon
Belle poept alleen maar bij mij. Als iemand anders haar uitlaat, doet ze het gewoon niet, en kan ik een uurtje later alsnog zelf gaan. Zijn er meer honden die dat hebben en weet iemand waar dat aan kan liggen?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
-
Baily
Yep............
Balou doet het ook alleen als ik met haar naar buiten ga. Ik denk dat het hier ligt aan het feit dat mijn man niet goed op de signalen let die zij afgeeft. Ik weet altijd precies wanneer ze een plek zoekt..............
Dus ik ga dan heel langzaam lopen. En hij let er niet op.
Het liefst poept ze ook als ze los loopt, aan de lijn duurt het altijd langer. Maar hoe dat komt weet ik niet. Misschien privacy.............
Het liefst poept ze ook als ze los loopt, aan de lijn duurt het altijd langer. Maar hoe dat komt weet ik niet. Misschien privacy.............
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik hoef voor Belle niet langzaam te lopen, hoef dus ook niet op signalen te letten en ook gewoon aan de lijn. Wel poept ze altijd op (ongeveer) hetzelfde plekje, maar bij Rob dus ook niet op dat plekje. Het is ook verder geen probleem, maar lijkt me voor de hond zelf lastig.
Het zit trouwens wel een beetje in de familie, man en jongste zoon lopen liever met buikkramp dan dat ze bij een ander naar de WC gaan.
Het zit trouwens wel een beetje in de familie, man en jongste zoon lopen liever met buikkramp dan dat ze bij een ander naar de WC gaan.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
- Lotje-en-Sjaakie
- Vaste gebruiker
Ja ik herken dat.
Lotje poept bijna alleen wanneer ik haar uitlaat. Of ze moet heel nodig moeten. Als mijn familie haar uitlaten dan wacht ze meestal net zo lang tot ik ze weer op kom halen en nog even een rondje met ze loop.
Lotje poept bijna alleen wanneer ik haar uitlaat. Of ze moet heel nodig moeten. Als mijn familie haar uitlaten dan wacht ze meestal net zo lang tot ik ze weer op kom halen en nog even een rondje met ze loop.
Groet Lieve-Lotje,
BimBam-Sjaakie (aka De Klokkenluider van de NotreBull)
en Gerdine
BimBam-Sjaakie (aka De Klokkenluider van de NotreBull)
en Gerdine