Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gedekte hond

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: mijn teef

Ongelezen bericht door malinois »

naomie 4 ever schreef:ik weet inmiddels hoe jullie er over denken , maar er zijn genoeg mensen die niet perse een ras hondje willen
hoeveel mensen zijn er dan opzoek naar perse een kruising???
En wat doe je met de honden die je niet kwijt raakt als je een nest van 11 hondjes krijgt? Wat doe je met honden die terugkomen omdat ze onhanteerbaar zijn? Wat doe je met zieke honden die je terugkrijgt en mensen eisen hun geld terug... waar laat je zoveel volwassen honden die niet bij elkaar kunnen???
mijn 3 honden zijn ook alle 3 kruisingen of tenminste de herkomt is niet geheel duidelijk
en vaak zijn kruisingen sterke hondjes , maar verder is dit mijn probleem
nee jij verergert het probleem van asielen alleen.. je draagt niet bij aan het verbetere van het ras maar aan het vermeerderen van honden in asielen.... Of ze zo sterk zijn is maar af te wachten want je weet niks over beide achtergronden dus ook niet over erfelijke ziektes....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Wilma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wilma »

Maar welke teef is nou gedekt door welke reu?

En je hoeft honden niet altijd te schoppen om ze weg te jagen. Een straal water in de richting van de hond is vaak al voldoende. Ik geloof er geen reet van dat die reu "per ongeluk" in jullie tuin beland is. Nee, je ouders wilden een pup van jouw teef. Dus hup, een reu op je loopse teef. :ok:
Afbeelding
Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
linlin

Re: mijn gedekte hond

Ongelezen bericht door linlin »

naomie 4 ever schreef: en ook de schuld van de per ongelukken dekking ligt niet alleen bij mij
jij en niemand anders bent verantwoordelijk voor het welzijn van je hond. punt.

maar jouw manier van verantwoordelijkheid op je nemen is anders dan die van mij. en dan druk ik me netjes uit.

maar, enfin. je bent niet de enige die barst van de goede bedoelingen edoch volledig incompetent is.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Klasse :ok: ....Je moet gewoon de rest afspuiten of verzuipen(als je geld tekort komt) en je papa en mama hebben in elk geval een leuk hondje, en naja misschien is wel zo ziek als de neten??Maakt niet uit, het is een goedkoop hondje toch?En dan kun je hem alsnog wegpleuren ergens, er is zat plek in de asiels en dan gooi je hem 's nacht gewoon over het hek heen.... :ok: ...ik heb het ook gehad hoor, ik had 3 weken geen internet, zo das echt balen want ja alleen hier kun je aan info komen, maar ben blij dat je nu weer achter je pc kan :ok:
Mol
Zeer actief

Re: mijn gedekte hond

Ongelezen bericht door Mol »

naomie 4 ever schreef:ik wil even reageren omdat er nu gedacht wordt dat ik geld wil verdienen
aan mijn hond dat er een mornib=ng after prik was wist ik ik heb er ook voor gebeld , en had zelfs de afspraak staan ,
maar er zijn mensen onder wie mijn ouders die een pup van mijn teefje willen daarom is besloten om het nestje te laten komen , maar ik wilde gewoon weten of ik een echo kan laten maken , maar ik heb al een afspraak met de dieren arts en volgende week gaan we een echo laten maken .
En niet denken dat het zielige hondjes zijn of worden want ik verzorg mijn dieren heel goed
en inderdaad ik heb een aantal weken geen internet gehad , dus daarom een late vraag en dat ik mijn hond nu ze waarschijnlijk 3 weken zwanger is zou laten aborteren of castreren geen denken aan ,
en ook de schuld van de per ongelukken dekking ligt niet alleen bij mij mijn hond was in mijn eigen achtertuin en die reu komt op MIJN terein , dus had ik die reu een rot schop moeten geven , nee want dat doe je ook niet als dieren liefhebber

met vriendelijke groeten mij en mijn ( zielige ) dieren
:smile2: whahahahahahahahahaaha wat een fietsbel zeg

mol :8):
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

Dus jij neemt het risico omdat anderen zo graag een kruizing pup van jouw teef willen? Ik vraag mij af of ze buiten de lusten dan ook bijdragen in de lasten. Dus als jouw teef wel bij de geboorte overlijdt, komen ze dan ook helpen de puppies om de 2 uur voeden? En als je een keizersnede laat uitvoeren, dragen ze dan ook bij in de kosten. En als je onverhoopt met een pup blijft zitten, nemen ze die er dan ook bij (als ze er 1 willen, willen ze er vast ook wel 2)?

Een fokker van rashonden is heel doelmatig bezig met de verbetering van een ras en calculeert daarbij vooraf tegenslagen in. Ik vermoed zomaar dat dat bij jou niet het geval is.

En zover ik het hier op het forum lees/zie nemen de meeste mensen die persé een kruizing willen, een herplaatser. Daar zitten de asiels n.l. vol mee dankzij onverantwoordelijke mensen. :evil:
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

en dat ik mijn hond nu ze waarschijnlijk 3 weken zwanger is zou laten aborteren of castreren geen denken aan ,
Je moet je niet voorstellen dat bij zo´n abortus ineens een hele berg dooie pups op het vloerkleed vallen hoor.

Het zijn nu sowieso nog maar hele kleine dingetjes, zo groot als een babymuisje zeg maar, en deze vruchten worden bij een abortus niet uitgescheiden maar door het lichaam geabsorbeerd. Tenminste, zo werkt het bij het middel wat ik ken. Kastreren van drachtige teven heb ik meerdere malen meegemaakt, en de teven hadden daar dus totaal geen last van.

Maar goed, je doet maar wat je niet laten kan, wat maakt het tenslotte uit, een nestje meer of minder? Het barst toch al van de honden die teveel zijn, daar kunnen er best nog wat bij. :denken:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Een hemel op aard is leven met hond en paard heb je als ondertekst die kun je beter wijzigen in een hel op aard is leven met een baas die mij is niet waard.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Heerlijk van die kinderen die doen wat moeders wil :ok:
Is je moeder wel eens in een asiel geweest? Wel eens een hond in moeten laten slapen wanneer de HD te veel wordt en het leven van de hond te pijnlijk? Wel eens in de ogen van die honden in het asiel gekeken?
Wel eens dagen gehad dat je hoopt dat er maar geen hond gevonden wordt of er geen mensen die dag hun hond aan het hek binden omdat je gewoon geen plek in het asiel meer hebt? Dat je alvast een bak water in de wc zet voor het geval dat?
De helft van alle honden komt eens in zijn leven in een asiel terecht. Wil jij dat voor die lieve puppies die straks komen? Of hou je ze alle negen? min eentje natuurlijk want moeders wil graag een hond.
Ik heb kruisingen inderdaad ik ben dol op kruisingen maar niet bij mensen vandaan die niet eens een paar dagen per jaar op hun hond kunnen letten.
Gamma, meisje, Gamma en een hekwerken dat ze daar hebben zo hoog dat er geen vogel meer over heen komt.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Angel-eyes schreef:ik heb het ook gehad hoor, ik had 3 weken geen internet, zo das echt balen want ja alleen hier kun je aan info komen, maar ben blij dat je nu weer achter je pc kan :ok:
hoe zouden ze dat nou eerder gedaan hebben toen er nog geen internet was :denken: toen werden er zeker geen honden gefokt :blah: :blah:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Rataplan schreef:Gamma, meisje, Gamma en een hekwerken dat ze daar hebben zo hoog dat er geen vogel meer over heen komt.
**PIEP** :neenee:

enne.... ssssssssst :mrgreen: dan heb je geen smoesje meer als je zulke hekken er omheen zet... dan lijkt alles zo in scene gezet :idea:
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

malinois schreef:
Rataplan schreef:Gamma, meisje, Gamma en een hekwerken dat ze daar hebben zo hoog dat er geen vogel meer over heen komt.

enne.... ssssssssst :mrgreen: dan heb je geen smoesje meer als je zulke hekken er omheen zet... dan lijkt alles zo in scene gezet :idea:
Heras heras :pffff: ook een leuke naam voor een reu die er wel onder door kan :smile:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Rataplan schreef:
malinois schreef:

Heras heras :pffff: ook een leuke naam voor een reu die er wel onder door kan :smile:
:smile: is nog niet eens zo'n gek idee :idea:
Afbeelding
naomie 4 ever
geregistreerd lid

mijn teefje

Ongelezen bericht door naomie 4 ever »

ik heb al 7 jaar heel goed op mijn dames gelet en nu was het dus toch gebeurd , ik ben bij de dieren arts geweest en ze WAS inderdaad vol , 3 jonge hondjes zaten er in haar buik . nu zit er niks meer in, ik heb haar gelijk laten castreren , maar ik weet als die reu of een andere reu nog een keer in mijn tuin komt dan schop ik m eruit en boeien als ie onder een auto loopt .
want ja IK moet op mijn teef letten maar reu eigenaren moeten zijn/haar beesten ook bij houden :devil:
en er werdt vanuit gegaan dat ik nooit of mijn ouders nooit in n asiel zijn geweest nou mijn ouders hebben 3 honden gehad de eerste 2 samen beide van het asiel en de hond die ze nu nog hebben komt ook van het asiel .
Mijn herdertje was zo,n hondje wat door mensen op straat gemieterd is dus ik weet goed genoeg wat voor ellende er op de wereld is wat de honden en andere gedumpte dieren betreft :jank:

maar ik blijf erbij dat ik vindt dat er heel heftig gereageerd wordt/werd op mijn vraag , en ja in eerte instantie was ik pis woest dat het mij overkwam mijn hond gedekt maar van de andere kant was een nest pups wel heel leuk geweest , ook al is de verantwoording nog zo groot ,
ik heb wel contact gehad met de dierenarts toen het net gebeurd was die gaf mij als antwoord dat ik toch 3 dagen moest wachten na de dekking voor er een spuit gezet kon worden dus ik moest niks overhaast beslissen
zei hij mij nog .

maar jullie kunnen gerust zijn mijn j. russel krijgt geen pups nu dan nie nooit nie :ok:
en mijn ouders gaan hun volgend hondje weer uit het asiel halen en die ga ik mee betalen

ik hoop dat met dit goede nieuws deze discussie gedaan is

groetjes
een hemel op aard is leven met hond en paard
Marion.

Re: mijn teefje

Ongelezen bericht door Marion. »

naomie 4 ever schreef:ik heb al 7 jaar heel goed op mijn dames gelet en nu was het dus toch gebeurd , ik ben bij de dieren arts geweest en ze WAS inderdaad vol , 3 jonge hondjes zaten er in haar buik . nu zit er niks meer in, ik heb haar gelijk laten castreren , maar ik weet als die reu of een andere reu nog een keer in mijn tuin komt dan schop ik m eruit en boeien als ie onder een auto loopt .
want ja IK moet op mijn teef letten maar reu eigenaren moeten zijn/haar beesten ook bij houden :devil:
Ik geloof je niet helemaal na je eerdere berichten. Maar goed, je krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Helemaal goed dat je met je JR naar de dierenarts bent gegaan :ok:
Maar dat jij nu je woede gaat projecteren op de reuen-eigenaar is een beetje makkelijk. Jij hebt een loopse teef, en JIJ hebt daar dus op te letten. Omdat JIJ met het ongewilde nestje zit. En je tuin afbakenen zodat er geen vreemde honden komen, kan heel makkelijk. En anders hou je je loopse teef toch binnen?
naomie 4 ever
geregistreerd lid

mijn teefje

hallo

ik wil even vertellen hoe MIJN tuin afgebakend is
er zit aan beide zijde een betonnen schutting aan van ca 150 hoog aan de achterkant staan coniferen en daar heb ik zelf schapen gaas voor geplaatst verder zit er een heras poortje in naar de paarden wei , ik zou de acherkant best willen veranderen maar dit mag ik niet omdat ik particulier huur en de eigenaar wil dat niet hebben , verder projecteer ik mijn woede niet alleen op de reuen eigenaar maar ik vindt wel dat die ook zijn verantwoordelijkheden moet kennen , ik ken gemnoeg mensen met reuen en die wandelen ook niet van de ene loopse teef naar de andere
groetjes
Marion.

naomie 4 ever schreef:verder projecteer ik mijn woede niet alleen op de reuen eigenaar maar ik vindt wel dat die ook zijn verantwoordelijkheden moet kennen , ik ken gemnoeg mensen met reuen en die wandelen ook niet van de ene loopse teef naar de andere
groetjes
Ja, dat kun je wel vinden. Dat is ook zo natuurlijk. Maar feit blijft dat JIJ met de gebakken peren blijft zitten. En het heeft weinig zin om te vinden dat andere reuen-eigenaren hun verantwoordelijkheden moeten kennen. Daar wordt je teef niet minder drachtig van namelijk :wink:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

naomie 4 ever schreef:ik heb al 7 jaar heel goed op mijn dames gelet en nu was het dus toch gebeurd , ik ben bij de dieren arts geweest en ze WAS inderdaad vol , 3 jonge hondjes zaten er in haar buik . nu zit er niks meer in, ik heb haar gelijk laten castreren , maar ik weet als die reu of een andere reu nog een keer in mijn tuin komt dan schop ik m eruit en boeien als ie onder een auto loopt .
ben blij dat je haar hebt laten castreren :ok: maar dat over die reu-eigenaren dat is bull... jij hebt een loopse teef en daar moet JIJ op letten niet andere hondeneigenaren... Dan moet je je hond maar binnenhouden als je denkt dat een reu toch nog in je tuin kan komen. Ze is jouw verantwoordelijkheid...
de dierenarts toen het net gebeurd was die gaf mij als antwoord dat ik toch 3 dagen moest wachten na de dekking voor er een spuit gezet kon worden dus ik moest niks overhaast beslissen
zei hij mij nog .
lekkere dierenarts, daar zou ik dus al mijn twijfels bij hebben een dierenarts die bij een ongewenst kruisingsnest nog zegt dat je niks overhaast moet beslissen... :denken:

Maar goed wat ik al zei, je hebt in ieder geval een goede beslissing genomen door het weg te laten halen :ok:
Afbeelding
naomie 4 ever
geregistreerd lid

mijn teefje

ja mijn hondje is mijn verantwoordelijkheid , de eigenaar van de reu heeft ook zijn verantwoordelijkheid en ik jaag hem weg niet goedschiks dan maar kwaadschiks , zo denk ik er inmiddels over ,
Ik ben gek met alle dieren maar ik wil geen echte reu meer in mijn tuin zien , mijn eigen reu is gecastreerd zodat ie geen avonturen met de dames kon gaan beleven en dan komt er een andere reu op bezoek . ....
maar goed t is gebeurd en ik ben een hoop armer , vindt ik niet heel erg maar t had dus anders gekund ,
o ja weet inmiddels ook waar de reu in kwestie thuishoort en de iegenaars vonden het heel normaal dat ie op straat rondstruind en bij andere mensen op t erf komt , ik heb ze gewaarschuwd nog een keer bij mij en ik bel de politie en die komt m dan ophalen en dan kost het hun geld .
want mijn hond moet toch ook naar buiten kunnen om te gaan plassen en aan n riempje in de tuin leggen had ook niet gewerkt , ik ga met mijn teven al niet buiten de deur wandelen als ze loops zijn en nog vinden de reuen ze :devil:
ps er was iemand die vroeg welke teef het was de jongste van de 3 de JR

groetjes
Marion.

naomie 4 ever schreef:want mijn hond moet toch ook naar buiten kunnen om te gaan plassen en aan n riempje in de tuin leggen had ook niet gewerkt , ik ga met mijn teven al niet buiten de deur wandelen als ze loops zijn en nog vinden de reuen ze :devil:
Hou die Devil-smileys nu eens even achterwege.
Mijn teven laat ik uit als ze moeten plassen. Dan gaan we lopen. Als ze loops zijn dan doe ik dat op tijden waarop niet veel anderen lopen, en op plekken waar niet veel honden los lopen. Kunnen ze heerlijk plassen, krijgen ze nog beweging ook!
Jij doet alsof je de enige rariteit in Nederland bent die met loopse teven zit. En dan ook nog de enige met van die k*t-reuen-eigenaren in de buurt die niet naar hun hond omkijken. Doe effe normaal!
naomie 4 ever
geregistreerd lid

mijn teefje

nee ik ben niet de enige met een rariteit in nederland , ik woon niet eens in nederland ben wel nederlandse ,maar toen ik nog in mijn vorige woon plaats woonde ging het allemaal heel goed kwam ik 4 a 5 ker per dag in het park ook met een loopse teef ,
en ik noem de reuen geen k*t reuen ,beesten kunnen er niks aan doen dat ze als reu geboren zijn , ik ben gewoon niet blij met die eigenaren en helemaal niet op de reactie die ik van hun krijg
Marion.

naomie 4 ever schreef:beesten kunnen er niks aan doen dat ze als reu geboren zijn
Beesten kunnen er niets aan doen, maar toch kan het jou niet bommen dat je ze onder een auto schopt. Het zal wel.
Jouw teven kunnen het ook niet helpen dat ze als teef geboren zijn. En jij hebt ze te beschermen tegen ongewenste loopsheden :wink:
naomie 4 ever
geregistreerd lid

mijn teefje

hallo

IK SCHOP ZE NIET ONDER EEN AUTO , ik schop ze van mijn erf af , ook al lopen ze dan het risico ZELF onder een auto te lopen t is hier nogal druk op straat aan de voorkant is het nl een doorgaande weg waar 70 gereden mag worden
en de loopsheden zijn niet ongewenst de dekking was ongewenst , ik ben geen beesten beul
als mijn hondjes niet bij mij waren waren ze mischien wel dood inmiddels de husky dreigde naar t asiel te worden gebracht de mechel was op straat gemieterd als ieni mini klein pupje is met de hand verder groot gebracht en de JR is ook min of meer gedumpt
IK HOU VAN MIJN DIEREN EN OOK VAN ANDERE DIEREN
maar er wordt telkens gezegd dat IK mijn verantwoordelijkheid moet kennen en nemen ( heb ik nu ondertussen wel gedaan geloof ik )
maar andere honden bezitters moeten dat ook of zie ik het WEER helemaal verkeerd

groetjes
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

nee dat zie je niet verkeerd, alleen is het zo dat er nou eenmaal reuen eigenaren zijn die dat niet doen, heel erg vervelend, maar hun kan het vaak ook geen fuck schelen waar die reu hem insteekt....jij hebt de teef, jij (nou ja en de teef) zitten met de gebakken peren....ik snap wel wat je zegt hoor...maar wat is nou die drie weken loops zijn? ik ga met mijn teven lopen als ze loops zijn, een blokje om dus waar ik weet dat er geen honden loslopen, verders idd in mijn tuin, maar dan nog let ik zeer goed op....je kunt toch wel in de gaten houden of er een reu over het hek , of hoe die er dan ook komt, komt?
naomie 4 ever
geregistreerd lid

mijn teefje

dat is niet niet veel die 3 weken het is ook al die jaren goed gegaan dwz zonder ongelukken , en hoe die reu op mijn erf is gekomen vraag ik me al en hele tijd af , mischien heeft ie red bull gehad :mrgreen: ja grapje dus voordat dit verkeerd opgevat wordt hihi
maar goed de jr kan nooit meer een ongelukje mee maken en wat ik eigenlijk ook nog vreemd vindt is dat mijn teef pas 9 dagen loops was en al de nadere keren dat ze loops was ging ze pas staan als ze 15 dagen was voor mijn gecastreerde husky dus ik heb mischien niet goed genoeg opgelet omdat ik ook niet verwachte dat er al klaar voor was , mar nu kan ze lekker niks meer ik hoop alleen dat het niet zo,n vet sloom monstertje wordt nu ze gecastreerd is ,
dus als iemand een zinnige tip heeft hoe ik haar gewoon lekker gezellig speels en zo houdt en dat ze niet vet wordt , want ik zie zo vaak geholpen teefjes van die slome dikke ,
zou senioren brok oid helpen om haar niet te zwaar te laten worden
IK hoop echt dat ze niet veranderd qua karakter
mischien weer een stomme vraag die geen fijne reacties uitlokt
verder begrijp ik ieders standpunt heel goed om niet te fokken met honden waar de herkomst niet of niet geheel van bekent is ,

En ik heb nu eigenlijk wel spijt dat ik haar niet direkt heb laten spuiten
dan had ze nu niet zo overhaast gecatreerd hoeven worden want ook de DA zei dat t beter is om n hond te laten helpen 2 a 3 mnd na de laatste loopsheid , maar nu ging t dus niet anders

groetjes
Marion.

naomie 4 ever schreef:dus als iemand een zinnige tip heeft hoe ik haar gewoon lekker gezellig speels en zo houdt en dat ze niet vet wordt , want ik zie zo vaak geholpen teefjes van die slome dikke ,
Gewoon lopen met die hond. Minder eten geven als je ziet dat ze dikker wordt. Castreren hoeft niet te betekenen dat de hond dan dikker wordt. Is fietsen niks voor jou en je hond?
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

idd veel blijven bewegen, eventueel voer minderen, ligt ook aan de hond... :wink:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

ben blij dat je de juiste keuze hebt gemaakt.. en ik heb intacte honden reuen en teven en dat gaat ook altijd prima... gewoon niet meer alleen in de tuin laten (je hebt toch meer intacte teven?) als ze loops zijn zolang je niet weet hoe die reu in je tuin kon komen....
:wink:
Afbeelding
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Asterix »

Oh, je bent ineens op stel en sprong in het weekend naar een DA gegaan om een echo te laten maken. Eerder schreef je dat je in de loop van deze week een afspraak had.
Nu bleken er slechts 3 in te zitten en tegen het weekendtarief heb je je teef meteen laten aborteren en castreren. Op zich klinkt dat allemaal heel goed.

Feiten: Je hebt je na de dekking niet ingelezen (kan ook via boeken van de bieb). Je ouders en anderen? waren geinteresseerd in 1 van de pups.
Je wilde dat deze discussie beëindigd wordt omdat je je teef hebt laten castreren en aborteren.

Ik geloof er geen bal van.
Dan heb ik het nog niet eens over de reuen die jouw versperde tuin opeens binnen sluipen en 'per ongeluk' op een loopse teef duiken.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Asterix »

basil schreef:
Cleo schreef:Oh, je bent ineens op stel en sprong in het weekend naar een DA gegaan om een echo te laten maken. Eerder schreef je dat je in de loop van deze week een afspraak had.
Nu bleken er slechts 3 in te zitten en tegen het weekendtarief heb je je teef meteen laten aborteren en castreren. Op zich klinkt dat allemaal heel goed.

Feiten: Je hebt je na de dekking niet ingelezen (kan ook via boeken van de bieb). Je ouders en anderen? waren geinteresseerd in 1 van de pups.
Je wilde dat deze discussie beëindigd wordt omdat je je teef hebt laten castreren en aborteren.

Ik geloof er geen bal van.
Dan heb ik het nog niet eens over de reuen die jouw versperde tuin opeens binnen sluipen en 'per ongeluk' op een loopse teef duiken.
hadden we niet ooit eerder niet zo lang geleden in de veteranenhoek ook een teef die " gelukkig" leeg was gebleven en later toch een nest had? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
JA! :boos:
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”