Mol schreef:nala schreef:
ohhh hahahaa...ik wet wat jou problem is jij hebt hekel an duitze ....descriminerend he..nu het bestadt ook in engels
hoor...
wat een gelul,maar goed als jij dat vind moet je het lekker vinden en dat het in het engels is zal best je kan het gewoon niet overleggen hier op het forum dus neem ik dan maar aan dat je mooie verkoop praatjes aan het houden bent,want je kan geoon weg niet overleggen dat er geen genetiese afwijkingen in de AMbull voor komen dus ook doofheid met het witfactor niet dus je praat groote onzin.
mol

bevoor jij luult lez maar boven en goed lezen ik kan jou het niet nog 10 keer uitlegen wel jij snapt het doog niet ......lezen ...maar dat is moigeluk voor jou jij hebbt gewoon geen kennis van de AB jammer..hoor...
en as jij denkt dat ik duitz ben ben jij en domme mens zonder verstand in hond en mens wel ik ben luxemburger
een verkoops spratje hebb ik niet noder wel de pupps allemal weg zijn
darom mak ik ook eerst nu bekend dat wij en nestje hebbe anders had ik het van de eerste dag all erop gezeten , klein betje overlegen bevor jij luult de pupps zijn nu al 25 dagen ould en niet van gesteren
en onze honden gaan alleen an mensen die AB kennis en erfahring hebben met interresse aan showhonden
jij sprat erg veel onzien zonder te overlegen ....jammer dat mensen nog zo jalous kune zijn op andere

op jou niveau laat ik mij niet eraaf