Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Plassen in de tuin

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

sjaantje
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjaantje »

vinkje schreef:
Blue White Girl schreef:Wij maken ook een soort plekje in de tuin waar Daiko in zal moeten gaan ... Lijkt mij handig voor de snelle plasjes; als het pijpestelen giet gaat een hond ook liever op een rappeke dan een half uur in de regen te gaan dretsen denk ik. We hebben een vrij diepe tuin (55 m), dus dit kan gerust zonder dat wij er op ons terras last van hebben.

De vorige eigenaars hadden ook een hond (een labrador, wel drie keer zo dik als normaal :? ). Beest kwam nooit buiten, wandelen deden ze er niet mee .... Gevolg: hond pieste altijd op het terras. Daar hebben we al opgezeten met bleekwater & een hogedrukreiniger en nog altijd ruik je het .... :tong:
Dan moet je toch geen Golden Retriever hebben,
want die vindt het heerlijk om in de regen te wandelen, en onderweg alle plassen en modderpoelen op te zoeken, en er lekker doorheen te banjeren. :mrgreen:
Niet alle Goldens hoor :mrgreen:
Maar goed, die discussie is al eens geweest geloof ik :roll:
de leeuw
Actief

Ongelezen bericht door de leeuw »

Yeh, in het begin wilde mijnheer 's avonds ook niet mee had zoeits van ja doei, ga lekker zelf.
Maar nu hoef ik maar te vragen: Ga je mee, of hij spurt al naar de deur
Na de wandeling ga ik namelijk brood smeren, en wie weet.................
wat het vrouwtje dan voor me heeft, werkt perfect.
En plassen in de tuin, nou dan is de nood echt erg hoog hoor...........
en moet ik het ook niet zien.
Gebeurd het wel, even een bloemenspuitje met wat dettol en water eroverheen, en je gaat het ook niet ruiken.
Afbeelding
Groetjes Rianne en een knuf van Boomie
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

:19: Apollo had laatst ook zo'n leuk grapje en vond dat hij ook wel de tuin als uitlaat plaats kon gaan gebruiken. Mijn ma was des duivels :devil:

Hier doen we dus niet aan tuin zeiken.

Apollo wou dan ook s'avonds niet uit. Nou prima, dan maar niet dus ik ging vrolijk met floe het rondje doen en toen kwam hij toch wel erg snel erachteraan gerend :cheer:

Hetzelfde sóchtends vroeg.

Nu heb ik al een paar dagen niet eens meer hoeven te roepen maar kwam hij zelf er al aan.

Ooit gaat het goedkomen ik voel het :mrgreen:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Falco
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Falco »

Ik moet er niet aan denken dat Falco in de tuin plast :mrgreen: Die heeft me daar een plens en het stinkt nog ook . Nee laat hem maar gewoon even het paaltje voor de deur nemen ik blijf wel in de opening staan. :ok: Ons oude teefje schiet meestal gelijk naar boven na het eten die krijg je met geen stok meer buiten :mrgreen:
Falco.. 2001-2009
Spike.. 1993-2007
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”