Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Versvlees in Italie??

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Yari
Zeer actief

Versvlees in Italie??

Ongelezen bericht door Yari »

Wij gaan over een weekje naar Noord-Italie toe en ik vroeg me dus af of iemand weet of je daar ergens aan versvlees voor de hond kunt komen?
Yari krijgt normaal gesproken altijd versvlees (Bibi) en ik heb nu voor de zekerheid dus maar een zak brokken meegenomen, maar ik hoop dat daar dus ook aan versvlees voor de hond is te komen. Anders haal ik wel gewoon daar wat bij de slager, maar goed, dat is weer niet compleet natuurlijk en moet ik weer oppassen wat ik allemaal precies geef.
Iemand ervaring of tips? :wink:
Afbeelding

Groetjes: Mariëlle & Yari :voet:
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

In een weekje tijd kun je niet zo gek veel schade aanrichten als je iets bij de slager haalt. Maak voor jezelf een lijstje met wat je je hond in die week wil geven. Belangrijk is dat je veel afwisseld.
Eenmaal in Italië ga je op zoek naar slagers of misschien kun je zelfs wel wat in de supermarkt krijgen.

Veel plezier alvast.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Grote Italiaanse supermarkten zouden ruimschoots voldoende keus moeten bieden aan vlees en vis. Eventueel kun je van te voren even de namen van wat diersoorten uit je hoofd leren, dan weet je wat je in handen hebt (nooit vakren he!). Is Yari wel wat botten enzo gewend of helemaal niet? Anders moet je het wel bij botloze stukken/hele zachte botjes houden. Eieren kun je daar ook wel vinden, goed als calciumbron als je geen botten geeft.

Zoals Charlotte schrijft, in een week tijd kun je niet zoveel fout doen.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Peet2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Peet2 »

Als je ook brokken geeft, zal het niet zo'n vaart lopen hoor met die tekorten. Je zou bijv. 's ochtends brok kunnen geven en 's avond een stuk vlees met niet-dragend bot of wat vis. Eventueel een groenteprutje maken of wat yoghurt erbij, maar dat is niet echt noodzakelijk als je ook brok voert.
Afbeelding
Yari
Zeer actief

Ongelezen bericht door Yari »

Tot nu toe bedankt voor jullie adviezen! We gaan trouwens 3 weken!
Ze krijgt hier naast haar complete versvleesmaaltijd ook altijd een groente/fruitprutje dus dat geef ik zowiezo. Ook krijgt ze normaal al 1x per week makreel. Dus dat gaan we daar ook voortzetten uiteraard.
Stukken vlees met een beetje bot erin gaat ook prima, maar bij teveel bot krijgt ze erg harde ontlasting en poept ze echt keuteltjes uit, gewoon teveel kalk. :wink:
Afbeelding

Groetjes: Mariëlle & Yari :voet:
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

Er zijn koelboxen die je kunt aansluiten op de sigarettenaansteker in je auto.
Meer tips over op reis met je hond op:
http://bonsah.com/forum/viewtopic.php?t=72

Groetjes en een fijne vakantie toegewenst! :ok:
Ignit.
http://www.barf-natuurlijk.nl
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”