Jorda schreef:Als je je hond brokken voert en bijvoorbeeld 's avonds vers vlees, en je hond is ouder dan 8 maanden MOET er altijd 12 uur tussen de maaltijden in zitten. Anders kan de darmflora ernstig beschadigd worden. Ik voer zelf Pro Plan want Dena kan slecht tegen eiwitten die bijvoorbeeld veel in Royal Canin zitten. Ik heb veel positieve verhalen gehoord over FF, maar durf eigenlijk niet zo goed over te stappen. Zitten er veel eiwitten in FF?
Greetz van Jorda.
Valt mee 24%. Minder dan mijn vorige brok en minder dan PP.
Zie de voedingsanalyse.
http://users.skynet.be/farmfood/analyse.htm
Stanley krijgt nu sinds zondag FF hele dagen om te wennen.
Hij heeft eerst 3 dagen alleen vers vlees gekregen en daarna 's ochtends een handje FF en dat opgebouwd tot 150 gr. 's Avonds vers vlees.
Sinds zaterdag krijgt hij volledig FF om te wennen en begin ik morgen weer met vers vlees erbij. Wat mij opvalt is dat hij weinig last van z'n anaalklieren meer heeft. Van Fokker kreeg hij daar erg veel last van de laatste 2 mnd. Daarom ben ik overgestapt op FF. Ik denk dat het best wel goed aanslaat. Z'n ontlasting is wel meer geworden, maar dat kan ook de overgang zijn. Het ziet er wel erg goed uit. Vanaf morgen wil ik 's avonds het verse vlees erbij geven. Tot nu toe ben ik erg tevreden wat de verdraagzaamheid betreft.