Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo zie je maar wat ik hier geleerd heb!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Michella
Actief

Zo zie je maar wat ik hier geleerd heb!

Ongelezen bericht door Michella »

Ik zou gisteren de vuilniscontainers weer achter het huis zetten, toen Boomer me net een stap voor was en ja hoor...weg was hij. :neenee:
Ik er achteraan en hij was al 5 huizen verder. Steeds als ik er achteraan liep, liep hij weer weg.
Toen bedacht ik me de tips die ik bij een topic had gelezen als je hond niet bij je komt. :idea:

Ik liep een paar meter de tegenovergestelde richting op (dus weer naar huis) en opeens had ik meneer zijn aandacht.
Aangezien hij binnen op gefluit reageerde, floot ik schel op mijn vingers, draaide me om en liep weg.
Jaaa ik had het voor elkaar! Boomer kwam terug. Ik negeerde hem en hij sjouwde zo mee achter het huis. :mrgreen:

Wat een opluchting!
Maar HET WERKT WEL!!! :E:

:cheer: :cheer: :cheer:
AfbeeldingAfbeelding
Kayla en Boomer
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

JOEPIE!! Leuk is dat hè....als je hond ineens zoiets heeft van: Krijg nououou wat :denken: Wat je wel kan doen de volgende keer is hem belonen als hij weer uit zichzelf achter jou aankomt. Dan levert het hem ook nog iets op en wordt het alleen maar leuker om mee te komen.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

:ok: :ok: leuk he
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
Woody
Actief

Ongelezen bericht door Woody »

goed zo :ok: :ok:
Sonja
Michella
Actief

Ongelezen bericht door Michella »

Sandro schreef:JOEPIE!! Leuk is dat hè....als je hond ineens zoiets heeft van: Krijg nououou wat :denken: Wat je wel kan doen de volgende keer is hem belonen als hij weer uit zichzelf achter jou aankomt. Dan levert het hem ook nog iets op en wordt het alleen maar leuker om mee te komen.
Het is een gek beest. Steeds als ik hem beloon voor het zitten oid denkt hij dat hij klaar is.
Toen het hek eenmaal dicht zat heb ik hem ook uitgebreid geknuffeld hoor! :knuffel:
(Ik durfde niet eerder, want we wonen aan een drukke weg.) :N:
AfbeeldingAfbeelding
Kayla en Boomer
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”