Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vers vlees en belonen

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Nina
Zeer actief
Contacteer:

Vers vlees en belonen

Ongelezen bericht door Nina »

Hoi allemaal,

Morgen krijgt Baloe voor het eerst Duck. Dit gaan we afwisselen met brokken van Prins.

Nu heb ik misschien een domme vraag, maar wil geen risico nemen... Ik heb gelezen dat je op de versvleesdag niet bij mag voeren, kan ik ervan uit gaan dat daarmee brokken e.d. bedoeld worden.? Of mag ik tijdens de wandelingen ook geen Rodiworst o.i.d. als beloning geven? :U:

Alvast bedankt voor jullie hulp! :ok:

Groetjes!
magda
Zeer actief

Ongelezen bericht door magda »

wel hoor kan geen kwaad ,mijn honden krijgen 5 dagen per week vers vlees maar ze krijgen ook wel een hondenkoek tussendoor ,en rodiworst krijgen ze van mij alleen op cursus dus ook op vers dagen :ok:
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Niet te moeilijk doen.............
Kevin krijgt alle dagen vers, 's morgens en 's avonds. Daarnaast krijgt hij tussen de middag een pensstaafje ofzo en als beloning een hondenkoekje.
Mijn ervaring is juist dat wanneer een hond versvoer krijgt hij/zij beter met 'ander' voer kan omgaan dan honden die voornamelijk brokken krijgen.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
binno
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador
maltezer
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door binno »

Als je ook brokken blijft geven, dan liefst 8uur tussen de brokkenmaaltijd en de versvleesmaaltijd laten, dat verteert makkelijker dan gemengd. En je mag gerust tussendoortjes geven hoor! :W:
Afbeelding
Moos (labrador) Gian (maltezer)
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Laat je even weten hoe het bevalt? Onze pup is helemaal wild op DUCK, en eet er nu ongeveer 1 kg per dag van. Ze eet het nu een week of 2 en doet het er erg goed op
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Nou, de eerste dag versvlees is ons allemaal erg goed bevallen! :ok:

Vanochtend toen ik het neerzette, stond Baloe eerst even te snuffelen en een beetje vreemd om zich heen te kijken, maar daarna was zijn bak zo leeg en vanavond ging het nog veel sneller!

We zijn vanmiddag naar het Spanderswoud geweest en daar heb ik tijdens de wandeling dus wel als beloning kaas en Rodiworst gebruikt, want ik moet hem natuurlijk wel belonen als hij netjes terug komt als ik roep. :cheer:

Wij houden het voorlopig op om en om brokken en versvlees, nu hebben we Duck rund, lever en kip, maar ik wil eigenlijk wel verschillende merken/smaken proberen.

Groetjes!
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”