Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nog maar een keer, oosten des lands wandeling?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

hupsen daar ook nijnen rond...... :?:
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

Angeniet schreef:hupsen daar ook nijnen rond...... :?:
Bon heeft er vorige keer los gelopen. En dat zegt wel aardig wat. Hij heeft het ongeveer 25 minuten los gelopen voordat hij m peerde... maar nijnen zullen er wel zitten, want uiteindelijk dook zijn neus op de grond en had ie mooi een spoor.... En nou vind ik dat normaal niet erg hoor.. maar hij rende toen precies op een N weg af... waar de auto's dus met 100 km over heen scheuren ... :N: ..... gelukkig kon Elmo hem terug halen, en viel alles mee... maar Sorbonne gaat daar NIET meer los ;) ahahahahha

Ik loop de gehele route gewoon met een trekkende bon aan de flexi .. ach .. boeiuh ... wat nou wandelen zonder trekken.... :smile: :smile: :smile: :wink:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Ik kom ook met Daan. Daan is in het begin een beetje sjaggie, zolang ik bij het verzamelen een beetje van de groep af blijf staan en aansluit zodra we gaan lopen gaat het goed.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Marion. schreef:
Hutsje schreef:Nou, er zit nog wel een verschil in normaal lopen of afstanden, zeker voor een snelgroeiende pup van een groot ras :wink: .
Wees gerust. We lopen nu geen afstanden. En Sjakie heeft de hoogte al bereikt. Al veel te snel naar mijn zin, maar ik blijf maar gewoon braaf de Eukanuba Puppy Large Breed voeren :19:
:sst: :sst: :sst:
Afbeelding
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Jes, anders doen we gewoon de kleine route? dan kan je kiefer ook mee nemen.
Mij maakt het niets uit, janus vind een kortere ronde ook prima zolang er onderweg (of bij een stopplaats oid) maar gespeeld kan worden.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Marion. schreef: Weet je Jes, als een hond van normaal lopen HD ontwikkelt....dan zit het er ook al in, volgens mij :19:
Ik ga me er even mee bemoeien. :wink:
Als een hond HD krijgt, zit dat er inderdaad al in. Alleen hoeft een hond die in aanleg HD heeft het niet te ontwikkelen.
HD is in aanleg een spierenkwestie. Omdat de spieren niet sterk genoeg zijn, worden de koppen uiteindelij onvoldoende in de kommen gedrukt (en wordt het een orthopedisch verhaal). Een hond heeft dus is aanleg HD of heeft het niet.
Honden die in aanleg HD hebben hoeven het niet te ontwikkelen (bij een juiste, gedoseerde beweging, juiste voeding, enz.), maar kunnen het dus wel ontwikkelen.
Honden die in aanleg geen HD hebben, zullen het ook nooit ontwikkelen. Ook niet bij de meest slechte voeding en de meest 'verkeerde' beweging tijdens de groei.

Om even terug te komen op waar het over ging; een hond die in aanleg HD heeft, kan dus wel degelijk door te veel of te zware beweging in de groei HD ontwikkelen.
Lisa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lisa »

Van de week gaan Janus en Sacha even kennis maken en als het goed gaat, kom ik ook mee wandelen want dan kan ik met Carmen meerijden :cheer:
Groetjes Lisa
C@rmen

Lisa schreef:Van de week gaan Janus en Sacha even kennis maken en als het goed gaat, kom ik ook mee wandelen want dan kan ik met Carmen meerijden :cheer:
:mrgreen:
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Als ik niet mee kan, kunnen jullie altijd na die tijd nog een bakkie koffie komen halen bij mij en een bakkie water voor de doggies :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

janus-powerrr schreef:Vrijdag 10 augustus om 14.00 bij Oldemeyer?
Ik werd er vandaag fijntjes aan herinnert of ik "ondanks mijn vakantie toch wel bij het bedrijfsetentje zou zijn op 10 augustus???"

Oepsss. Ik meen me te herinneren dat het via Goor 2.5 uur is voor mij, en dan is 14.00 afspreken wat laat. Heeft iemand iets van een adres voor me zodat ik kan kijken hoe lang ik er officieel over doe?
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Jupiterplein 2, 7771 XT Hardenberg :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Marion. schreef:
Ik werd er vandaag fijntjes aan herinnert of ik "ondanks mijn vakantie toch wel bij het bedrijfsetentje zou zijn op 10 augustus???"

Oepsss. Ik meen me te herinneren dat het via Goor 2.5 uur is voor mij, en dan is 14.00 afspreken wat laat. Heeft iemand iets van een adres voor me zodat ik kan kijken hoe lang ik er officieel over doe?
2 uur ong. :wink:
C@rmen

Marion. schreef:

Roep maar wat je beter uit komt qua tijd...ik kan so wie so de hele dag wel
Hutsje
Zeer actief

Vroegah komt mij ook beter uit :wink:
Afbeelding
C@rmen

Hutsje schreef:Vroegah komt mij ook beter uit :wink:
12 uur dan? :denken:
Hutsje
Zeer actief

Wat mij betreft prima :ok:
Afbeelding
Marion.

janus-powerrr schreef:
Hutsje schreef:Vroegah komt mij ook beter uit :wink:
12 uur dan? :denken:
Heb ik liever (kan ik van hieruit met de trein naar Nijmegen :smile: ), maar je hoeft het niet voor mij te verzetten. Als het 2 uur is wat Noor zegt, en ik ben dan 5 uur thuis dan ken het net.

Maar ik heb liever om 12 uur.
kiki78
Zeer actief

12 uur is voor mij geen probleem. Ik zit alleen een beetje met het opvang labje, volgens de eigenaar kan hij niet loslopen. Vandaag heeft hij in een wei gespeeld met een andere lab en hij komt inderdaad niet als je hem roept. Had vandaag wel erg veel indrukken en hij kent mij nog niet. Ik ga met hem oefenen en anders kom ik alleen met Daan.
Afbeelding
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Elmar schreef:Ik neem wel iets mee voor bij de ijsthee. Moet dan maar vast trakteren :mrgreen:
Wat willen jullie? Nee, geen slagroom taart.
Jij kunt helemaal niet jij hebt een verjaardag :mrgreen:
Marion.

kiki78 schreef:12 uur is voor mij geen probleem. Ik zit alleen een beetje met het opvang labje, volgens de eigenaar kan hij niet loslopen. Vandaag heeft hij in een wei gespeeld met een andere lab en hij komt inderdaad niet als je hem roept. Had vandaag wel erg veel indrukken en hij kent mij nog niet. Ik ga met hem oefenen en anders kom ik alleen met Daan.
Sjakie komt ook niet zomaar. Maar ik gok erop dat het over een weekje al een stuk beter gaat. En anders blijft hij wel bij Saar denk ik, en die houdt mij wel in de gaten.
Sjaak is overigens wel van het onstuimige spelen met vreemden, heeft Mieppie misschien eindelijk weer haar oppermutter voor haar alleen :mrgreen:
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

12 uur is wat mij betreft ook prima!
kiki78
Zeer actief

Ik denk dat het labje wel bij de groep blijft, er genoeg maatjes om te spelen. Hij is wel van het lomp spelen. Ik heb nu vakantie en ga lekker veel met hem oefenen, de pony's kunnen toch niet terug op hun stukje want dat stuk moet eerst bijgroeien. Dus als ik denk dat het gaat lukken komt er een lompe lab mee
Afbeelding
Marion.

kiki78 schreef:Ik denk dat het labje wel bij de groep blijft, er genoeg maatjes om te spelen. Hij is wel van het lomp spelen. Ik heb nu vakantie en ga lekker veel met hem oefenen, de pony's kunnen toch niet terug op hun stukje want dat stuk moet eerst bijgroeien. Dus als ik denk dat het gaat lukken komt er een lompe lab mee
Van mij mag hij :wink:
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen

Ongelezen bericht door Suuz! »

12 uur is voor mij ook prima ;)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

12 uur komt voor mij ook beter uit :mrgreen:
Leane

hercujess schreef:Als ik niet mee kan, kunnen jullie altijd na die tijd nog een bakkie koffie komen halen bij mij en een bakkie water voor de doggies :mrgreen:
Ik kom langs... Angela zei dat je eerrrgg leuke halsbandjes had !!
Marion.

Gaan we 12 uur doen :cheer: :cheer: :cheer:

(normaal doe ik dan niet zo enthousiast hoor, maar op deze datum toevallig wel :mrgreen: )
Leane

Ik kan toch niet mee :oeps: Jos komt net weer dat hij volgende week vrijdag maar een half dagje vrij heeft genomen. . . Hij is dan half 3 klaar en dat ga ik niet redden. . . Volgende keer beter
Terra

Ongelezen bericht door Terra »

Owww sjit die dag heb ik vol staan met afspraken voor het werk, die kan ik niet meer afzeggen... He jeetje ik kan ook nooit es mee :jank: nou ja ik blijf hoop houden voor een volgende keer. Iedereen iig veel plezier!
Eastmoor
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eastmoor »

Ben ik net zo ver dat ik zeg ha leuk ik kom ook met Bassan....kom je niet Leane??????????????? Dan gaat Jos maar fijn met de bus naar huis dacht ik zo :devil:
Groetjes Angela
Sommige mensen hebben een Rottweiler.....wij hebben er drie

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”