Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oke vrijdag 10 augustus om 14.00 bij oldemeyer.
Wie gaan er allemaal mee:
Carmen met Janus
Marion met Saar, Miep en Sjakie
Elmar zonder hond
Yamie met ?
Nono met ?
Bri met ?
Pinki met thijs, elmo, mowan en sorbonne (toch?)
Hutsje met fritz (en kieffer?)
Kiki met daan
Hilje zonder rimpel ( ) met drinken ( )
Misschien: Hercujess
Laatst gewijzigd door C@rmen op 29 jul 2007 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Afhankelijk van datum en plaats: ja, maar dan zonder hond. Ik denk dat ik rico er geen plezier aan doe om aangelijnd mee te moeten lopen met allemaal reuen waar hij niet blij mee is. Maar het lijkt mij wel gezellig.
hier ook afhankelijk van tijd en plaats ja, en ook liefst echt in het oosten en niet noorden. zo, ik pik lekker tekst van anderen, scheelt mij weer nadenken...
Das dan duidelijk..echt het oosten dus
Kasteel twickel en het aamsveen zijn wel leuk, alleen kan je bij het aamsveen ineens met je knieen in het water (modder) staan en dat moet je leuk vinden
Aamsveen is inderdaad mooi wandelen maar volgens mij mogen de honden daar niet los lopen. Als jullie naar het Aamsveen gaan wil ik ook wel mee als ik dan kan tenminste.
Alleen heb ik Bandit (JR 1,5 jr) nog nooit los laten lopen.
Moon30 schreef:Aamsveen is inderdaad mooi wandelen maar volgens mij mogen de honden daar niet los lopen. Als jullie naar het Aamsveen gaan wil ik ook wel mee als ik dan kan tenminste.
Alleen heb ik Bandit (JR 1,5 jr) nog nooit los laten lopen.
Groetjes Monica.
Oh..janus loopt er wel altijd los, en ik was in de veronderstelling dat het daar ook mocht
Twickel mogen ze zeker weten los, wil je dan ook mee??
Jawel opzich wil ik wel een keer mee, moet alleen een beetje rekening mee houden dat ons hondje niet zo dol is op autorijden maar ik denk dat
deze afstand wel te doen is.
Hutsje schreef:Is Hardenberg oosten genoeg? Eventueel de Oldenmeyer?
Komt ze weer aan met haar "is maar een uurtje van Enschede"
Enschede is voor mij al een uur (het is allemaal binnendoor hier), en wat mij betreft in gewone weekenden de max voor een klein rondje
Ik ben trouwens wel in augustus 2 weken vrij (weet nog niet precies welke weken), en dan wil ik er wel verder voor rijden.
Hutsje schreef:Is Hardenberg oosten genoeg? Eventueel de Oldenmeyer?
Komt ze weer aan met haar "is maar een uurtje van Enschede"
Enschede is voor mij al een uur (het is allemaal binnendoor hier), en wat mij betreft in gewone weekenden de max voor een klein rondje
Ik ben trouwens wel in augustus 2 weken vrij (weet nog niet precies welke weken), en dan wil ik er wel verder voor rijden.
Hutsje schreef:Arnhem niet het Oosten van het land? Dat ligt toch tegen de grens aan?????
Da's hartstikke Oosten
Alleen ook wel druk in het weekend
Hoewel ook alle Almeloërs een keer op de Roozendaalse heide moeten hebben gelopen. Eén voordeel, je komt er geen witte broeken tegen. En zo ja, dan mogen ze niet zeuren als er modderpoten van jouw honden op komen